• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLIStrava photo, aneb co není na Stravě, jako by nebylo :)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    WEWERKA: Kouzelne tlacitko Correct distance na Strave zabralo. Sice to neobnovilo na mape kus cesty, ale uznalo mi to delku 197.42 km. Bohuzel to uplne rozhodilo prumerku.
    Wahoo pry nahrava trasu i kdyz je to zapauzovane. Existuje reseni jit do db a pres sql to opravit. Strava zrejme tohle umi tohle ze souboru dostat. Proc se mi to zapausovalo, to netusim :( Odpauzovalo se to samo na prvni zastavce po 13 km.
    FINSON
    FINSON --- ---
    Vyjíždím, dokud to jde, brzy to zase nepůjde. Poslední den dovolené jsem samozřejmě musel využít, navíc po nočním dešti byl ráno naprosto luxuní vzduch, my alergici tohle umíme ocenit.
    A taky jsem na poslední chvilku namontoval zrcátko, co jsem pořídil v zimě a zapomněl na něj. Jako on top doplněk k radaru je to fajn, docela funguje.



    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Jsem se zase jela jen tak projet. 13 km mi to nezmerilo, takze 198 km.

    SUMAC
    SUMAC --- ---
    FINSON
    FINSON --- ---
    MARASAN: Ale protaženej jako z kolobky taky ne....
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    FINSON: po 20 km na kole bys taky nebyl rozlamanej.
    FINSON
    FINSON --- ---
    Tak jak jsem letos v podstatě vůbec nejezdil a teď o dovolené měl šanci se do toho nakrátko trochu opřít (jak se říká "weekend warrior", tak letos jsem něco jako "summer holiday warrior"), tak po větší porci (relativně ;-) ) kilometrů z kola po dojezdu slézám trochu ztuhlý - tak jsem si dal dneska regeneraci: z koloběžky jsem po dojezdu rozhýbaný a protažený.



    FINSON
    FINSON --- ---
    VITI: Jasně, ta pevná osa je jenom pro můj dobrý pocit, teď na silničce mám RU vzadu i vpředu a taky to funguje 🙂 Ale na prohazování zápletů jsou ty pevný osy pohodlnější a prostě se mi víc líbí.
    Silničněji laděným kolem myslím především kolo na silniční sadě, na Rose byl Apex 1x11 a prostě to nebylo ono.
    VITI
    VITI --- ---
    FINSON: "silničněji laděném" - to je nebezpecna formulace, kazdy si pod tim predstavuje neco jinyho ;-) Dobry je nejspis novy Giant Defy s pneu do 36 nebo 38.
    Taky bych dneska uz chtel pevnou osu, ale ciste kvuli kompatabilite s vetsinou ostatnich kol v rodine ... jinak mame doma se zadnim rychloupinakem CAADX na 105 hydro brzdach a Sirruse s Tektro hydrama a neni s tim vubec zadny problem.
    FINSON
    FINSON --- ---
    YAZZMAN: Jo, no, karbon asi taky udělá svoje :-)
    VITI: V podstatě souhlasím. Hladké 40 mm Challenge jsem měl na tom Rose (v podstatě kroska s trochu lepší průchodností nad těch oficiálnách 33 mm) a jelo to hezky po asfaltu i suché polňačce - k tomu bych se dokázal vrátit, ale jak jsem psal, asi na "silničněji laděném" kole. A taky bych chtěl vzadu pevnou osu - rychloupínák vzadu u toho Rose mi nedával smysl tím spíš, že vepředu to mělo pevnou 15 mm jako bike...
    VITI
    VITI --- ---
    FINSON: IMHO nez sirka je spis dulezitejsi tlak a ten si na 40+ muzes dovolit mensi bez zvetsovani rizika. A osobne mam zkusenost, ze 40 Tufa mne nijak nebrzdi a v pohode se s tim daji jezdit silnicni svihy.
    Naopak po silnejsich ani netouzim (ok do tech 45-50 se jeste da vest diskuze ;-) a tam uz bych preferoval mtb.
    YAZZMAN
    YAZZMAN --- ---
    FORELLI: Ja presedlal z hlinikoveho gravelu s 40 na karbonovou endurance s 30/32 a nepoznal jsem rozdil :D
    FORELLI
    FORELLI --- ---
    K té šířce plášťů, každý to má asi trochu jinak, ale já když jsem nasadil místo 40 mm užší, tak jsem se pak vracel, protože už to nebylo tak pohodlné.
    FINSON
    FINSON --- ---
    WEWERKA: Těch 35 si myslím spíš na tu silnici :-) Na gravelu na pěšinku jako tady bych fakt měl radši 50 mm :-) S endurance silničkou na 35 mm bych k té kapli jel trochu jinudy... ale zase ty asfaltové úseky bych měl určitě rychlejší a pořád v pohodě.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Ja teda nevim, ale 35 mi porad na gravelu prijde ze nic moc netlumi. 38 nebo 40 jsou nejlepsi kompromis (a to tam mam jeste odpruzeny predstavec). 45 uz jsou zase moc pomaly.
    FINSON
    FINSON --- ---
    YAZZMAN: Já vím, že na 30 mm se dá jezdit leccos, ale já jsem rozmazlená princezna s křehkými klouby, no... ale kdyby se do nějaké endurance daly narvat 35 mm Pirelli Cinturata, tak bych to silně zvažoval... ono zase upřímně, když si pořídím silnici, tak si pak budu víc plánovat jízdy po povrchu pro ni vhodném, možnosti tu jsou :-)
    YAZZMAN
    YAZZMAN --- ---
    FINSON: Ja sel tou druhou moznosti (endurance silnice) a vozim to vicemene na stejny sterkovy useky jako predtim gravel a da se to, kdovijaky rozdil nepocituju (plaste 30 vpredu a 32 vzadu)
    FINSON
    FINSON --- ---
    FORELLI: Jsme ve shodě, ideálně bych měl něco na Shimanu 105, jedny aero záplety s hladkými 35 mm plášti a jedny festovnější s 50 mm Ramblery :-) - to by mi asi stačilo na všechno. Ta rychlost je subjektivní, v absolutních číslech žádný časovkář nejsem a už ani nebudu, ale třeba tak, jak mi to jelo dnes, mi to v podstatě stačí a jsem spokojený... prostě když to šustí rychleji, než kdybych se tam plácal na XC biku :-)
    Ten Rose Cross Pro, co jsem měl předloni, byl fajn, ale nakonec jsem zjistil, že mi na něm vadí dost věcí, průchodnost pro pláště max. 40 mm jako ta hlavní.
    ... a nebo teda druhá možnost je endurance silnička a prostě ji nešetřit a dávat jí zabrat, co se do ní i do jezdce vejde.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Musím říct, že jižní Čechy jsou na kolo fakt pěkné. Lesy, asfaltové cesty, občas to je lehce nahoru dolů, řídiči relativně ok, až na jednoho curaka dneska zmrzlina všude, jako jo, fajn.

    FORELLI
    FORELLI --- ---
    FINSON: sportovněji laděný gravel a dvě sady kol, je podle mého názoru nejideálnější řešení. Ale chápu že každý máme jiné požadavky, mě už ta rychlost zas tolik nepálí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam