TRAGED: piloting jsem nikdy neviděl teda a to jsem ho levliv jako první skill skoro. Medical párkrát jo, ale nikdy to nemělo žádnej efekt - naopak si vybavuji naprosto hloupou situaci, kdy jsem přišel ke zraněnému NPC a pod Medical checkem moje postava prohodila "omg on umírá" či tak neco. To jsem fakt nechápal proč to tam je.
Samozřejmě jsem nehrál všechny questy ve hře, ale dohrál jsem kampaň a i dost sidequestu a všechno to bylo lineární až běda. Žádný tajný volby projevující se za 12h se nikde nekonaly.
Quest kterej si asi jedinej z celé hry kladně pamatuju je Entanglement, ten měl docela zajímavou zápletku a s tím spojenou mechaniku, plus více konců. Ale to je fakt jeden ze sta.
Jinak teda NG+
Pro mě to totálně zabilo to, že si nemůžeš upravit traity na postavě. Chtěl jsem vyzkoušet rodiče, apartmán, fanouška... A na to bych to musel bohužel rozehrát s úplně novou postavou. Asi budu muset zas sáhnout po nějakým modu...
ROLAND: já takhle vyházel víc granátů než v combatu :)
KARLOSK: tohle je zvláštní, první půlku hry jsem si zadnyho utikání nevšiml, ale pak ke konci jsem se s tím potkával taky docela často, že se nepřítel otočil a utíkal třeba 100 metrů pryč, a já ho tam pak naháněl - naštěstí tam zůstane fakt dost dlouho ta červená šipka na compasu. Říkal jsem si jestli to není levelem ale zdálo se mi že utíkají i ti na vyšším levelu než já. A žádnej skill ani mod na zbrani jsem na to neměl. Si myslím teda