FRK_R23: Ja v podstate souhlasim, jen ten vnejsi okruh (viz priklad s kamionem) je opravdu dost jina pisnicka. A obecne obchvaty mest nemaji jako hlavni cil plynulost dopravy, ale jeji odvedeni z mest a vesnic. Ostatne predpokladam, ze situaci treba v Bechovicich nebo Ujezde nad Lesy znas.
Co se tyce dokonceni toho vnitrniho, tak tam bych si rad od toho sliboval to same… aneb z magistraly treba jeden pruh a slepou ulici z jedne strany po IPak a z druhe po Hlavak (uznavam strilim docela od boku, asi by stacil ten jednopruh protnuty spoustou hodne sirokych prechodu a dlouhych cervenych). Zbytek pak pro tramvaje, cyklisty, chodce a stromy.
A samozrejme indukce je problem, ale ty okruhy musis kombinovat s tim, ze ty auta vyhanis ven, coz neznamena, ze bys nemel delat i tak a prijde mi, ze se to v Praze i deje, proto spousta motoristu nemohla prijit Hribovi na jmeno.
Jinak kdysi davno jsem videl nejaky clanek, kde nekdo trefne popisoval, ze Praha se v 90. letech vydala cestou vnitrnich okruhu, presne s tim zamerem “vic silnic = vetsi plynulost dopravy”, takze dostala spoustu aut do mesta. Dle toho clanku mela prioritne zacit stavet ten vnejsi okruh, a pak si pripadne nejak poustet auta do mesta. Ted je budeme slozite dostavat ven. Ale tyhle rozhodnuti maji vazby i na politiky