FRK_R23: 1. Predne, ja nejsem primarne pro "vic silnic", ja jsem proti mnohdy nesmyslnymu omezovani automobilove dopravy, v podobe ruseni pruhu, tvoreni ruznych spuntu, neexistujicich "zelenych vln" na hlavnich tazich atd. ze kterych mam v drtivy vetsinu pripadu pocti, ze existuji jenom pro znechuceni ridici a proto, aby se dalo ukazovat to, jak je Praze spousta kolon a je tak potreba automobilovou dopravu omezit (nedavno sem tu uvadel priklad s prujezdem Prumyslovky, kde sem chytnul v cca 10 hodin vecer cervenou na 6 semaforech ze 7) 2. Proc by se melo nak vyrazneji investovat do cykloinfrastruktury, kdyz z celokove dopravy v Praze tvori dlouhodobe cyklodoprava jenom cca 2-4%? Mozna se pletu, ale ve velke casti Prahy proste na samostatnou cykloinfrastruktury neni misto a vzhledem k podilu cyklodopravy podle me nema cenu to nak vic resit na ukor jine dopravy (i chodniku samozrejmne). Na druhou stranu me osobne treba stve, ze po "rekonstrukci" Cernokostelecke, kde by misto na samostatnou cyklostezku misto bylo, se udela do silnice debilni pikokoridor, misto te plnohodnotne a oddelene cyklostezky. 3. To ze se rozsiruje tramvajova doprava je urcite od jiste miry fajn (i kdyz je treba diskutabilni, jestli ma cenu delat tramvaj nekam do pole, nebo navrhy na tramvajovou trat do Odolene vody apod.), ale ve vysledku ti to moc nepomuze v tom, ze v centru je ve spicce kolejova infrastruktura pro tramvaje na hranici kapacity.