FRK_R23: Ano, v tom odkazu, ktery si sem daval
https://data.praha.eu/praha-v-cislech/celkovy-pocet-cestujicich a ktery ma potvrzovat to ze, podil osobni automobilove dopravy vs MHD je cca 40-45% vs 55-60% ve prospech MHD, je to tak skutecne uvedeno a jedna se skutecne jenom o IAD vs MHD. A ja prave rikam, ze realne nejde brat prave v potaz to, ze podil IAD vs MHD je prave 40% vs 60%, protoze za 1. 1/3 te MHD tvori autobusova doprava, ktera tu silnicni infrastrukturu potrebuje taky a za 2. tu prave nemame jenom IAD, ale i ostatni automobilovo dopravu, takze realne je tedy logicky v Praze daleko vic lidi, kteri at uz primo, nebo neprimo (napr. nekdo, kdo v se v Praze dopravuje jenom metrem stejne potrebuje kvalitni silnicni sit s dostatecnou kapacitou, protoze si pak jde nakoupit do obchodu, ktery je zasoben automobilovou dopravou), kteri potrebuji kvalitni a dostatecne kapictni silnicni infrastrukturu...