GREW: ty sis vazne to video nepustil cely? ;-) Ono to neni jen o rozebrani dlazby, ono se potrebujou dostat i pod tu kolej - jenze u w-tram je ta kolej tesne nad ucelenym betonovym podkladem... a ne v prostoru mezi prazcema. Ta kolejnice co tam je byla proste potreba uz k tomu, aby se to dalo vybetonovat - tak se ty w-tram systemy proste stavi, nejde "naslepo" nasazet hmozdinky podkladnice a doufat ze to nejak vyjde.. Muzou byt i dalsi duvody - treba volba jineho profilu kolejnice ve zbytku nove budovanych useku (
ono i v tramvajove siti se jich pouziva nekolik) - ono i to napojovani neni zas tak trivialni a je nesmysl to mit na 70 metrech jinak jen proto, abys ty a Makrousek mel klid, ze se to nevysroubuje ven.
Proste tu delate humbuk kolem 2x sedmdesati metru kolejnice, ktera v tom celym reseni je polozka, ktera v ty stavbe je plivnutim do oceanu - a kterou i dopravni podnik (investor) zvladne pouzit jinde, pokud se na Muzeu holt treba nehodi. Nemam ambice lovit a studovat detailni projektovou dokumentaci, protoze restite... s prominutim absolutni picovinu. I ta docasna prelozka dvou pruhu pro auta do prostoru tramvajove trati pod Skretovou je drazsi nez tohle vyndavani koleje - kde to nejdulezitejsi - tedy betonovy podklad vc. uchytu pro ty kolejnice zustava zachovany.
GREW: nemohli to udelat, protoze nebylo jasny kudy presne ta tramvaj povede. Vsak proto ty betony w-tramu konci tam kde konci. Jasne, mohli tam "teoreticky" nacpat vic zelezobetonu vsude plosne, abyste vy meli klid... nebo byste zrovnatak nadavali, ze se utraci zbytecne, zeano ;-) O presne trase tramvaje v roce 2018 rozhodnuto nebylo. Tudiz ani dal nebylo jasne - jenze bez toho ten w-tram dal ani resit nemuzes. Ono to obcas chce i umet pracovat s casovou osou a tu vec na krku pouzivat k mysleni.... a viz vyse, zbijeckama se na ten vybetonovany usek, kde je w-tram uz hotovy neutoci. A znovu zopakuju, ze humbuk kolem samotne kolejnice je picovina - to stavebne nejdulezitejsi (
co zpravidla oci bezne nevidi) zustava uz netknuty.