SAMOUT: metro je samozřejmě dobrý na podjetí centra, kde rychlost tramvají klesá k nule a ještě jsou trasovaný hodně spetitě... ale cesty metrem až na konečnou nejsou moc časově efektivní. Právě ta časová náročnost vede k tomu, že se lidem v autech pořád víc vyplatí vystát ty dopraví zácpy, než přestupovat z auta na metro.
Odklonit lidi, kteří mají v centru k dispozici třeba nějaký firemní místo na parkování, aby místo toho auto odstavili a jeli MHD, je myslím docela výzva. Problém jsou samozřejmě i ti, kdo na to chtějí jít nějak z pozice síly... to pak vytváří všechny ty hejty a nálady my vs. oni, apod. MHD by zkrátka musela být konkurenceschopná, což začíná už místem, kde by ta cesta měla začít. Jako ušel se tímhle směrem velkej kus cesty, kterej málokdo oceňuje.....