• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    XCHAOS: Nemusi nic budovat, staci zrusit nesmyslne busliny. Ale toho bohda nebude!
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    OMNIHASH: tak nicnedělání je taky svým způsobem čin :-) problém je, že tady nic smysluplnýho dělat nejde. Legislativa, která by umožnila zavést congestion fee, prakticky neexistuje. Zdražení parkování bude mít mizivý efekt, počet soukromých parkovacích míst v centru i díky stavebním předpisům narůstá - developeři vlastně nesměj zkolaudovat dům bez odpovídajícího počtu podzemních parkovacích míst, a to často i na absurdních místech, třeba když staví na pozemku vedle nádraží a/nebo stanice metra, kde se očekává převaha jiného způsobu dopravy např. lidí do práce i těch, kdo budou mít zájem tam třeba bydlet - a tím pádem vznikají nové a nové destinace pro soukromé cesty autem.

    Radní pro dopravu na druhou stranu nové pruhy nevybuduje, ani kdyby chtěl. Jediné pole pro manévrování mezi "extrémní levicí" (ha, ha) a Motoristy (což možná je jen maskovaná krajní pravice, podle ledaskoho) je rozsah komunikací, kde bude povolených 70 km/h, ale ani to není záruka, že dopravní zácpa nevznikne a pak se to stejně nezpomalí k nule (ve skutečnosti je to spíš záruka toho, že vznikne).

    Jinak třeba zrušením vyhrazného pruhu pro autobusy na Strakonické se situace zaručeně jedině zhorší - vytvoří se tam čekací třípruhová zácpa, ve které se autobusy zaseknou, takže se ztratí výhoda toho nejet autem, takže víc aut se postaví do fronty, aby to čekaní bylo když už, tak "pohodlnější".. no comment.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    OMNIHASH: Ne, ze nebude delat nic. Nebude nic opravovat a spravovat, bude jenom aktivne skodit.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    Takzvanej Schrödingerův pirát. Nic nebude dělat, ale přitom bude do konce volebního období denně poslouchat, jak svejma činnama zkurvil dopravu po celým městě...
    GREW
    GREW --- ---
    MAKROUSEK: Co asi tak ocekavat od cloveka, kterej prohlasi, ze na Dvorecky most chce pustit skutry a motorky, ale jenom s elektrickym pohonem, protoze nesmrdi...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Oslo vzkazuje Praze: hold my øl!
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    DANYSEK: Presne. Strasny peklo, z toho se to zase bude par let vzpamatovavat.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: konec je dobrej... "by bylo nemoudré si Prahu těsně před volbami zacpat a zneprůjezdnit" :D Aneb ocividne program ala po volbach at to vybouchne, ale pred volbama "odlozitelne" opravy pockaji...
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    To bude jeste nestesti - dalsi takovy, kteremu nejde o lidi, ale o "volice", jak tam neopomene nekolikrat zminit. Tedy to bude jeste vic o tom predstirat aktivitu, ale nic doopravdy nedelat.

    Praha bude příští rok průjezdnější, slibuje nový radní pro dopravu. Centrum potřebuje ulevit od aut, parkování by mělo zdražit | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://archiv.hn.cz/c1-67815730-praha-bude-pristi-rok-prujezdnejsi-slibuje-novy-radni-pro-dopravu-centrum-potrebuje-ulevit-od-aut-parkovani-by-melo-zdrazit
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    SAMOUT: jo pro turisticky vyuziti je to fajn... :) Nakolik je to "atraktivni" pro bezne dojizdeni ostatne dokazuje i typ nasazovanych souprav.
    NJAL: az dohrabaji na Smichov, bude to koncit normalne na nadrazi, resp. ono je to uz ted, ale jezdi se tam vtipnou uvrati u Zlichova, cimz se jizdni doba jeste natahla Co popisujes bylo asi puvodni "severni nastupiste", od nej se i na Knizeci jezdilo - nez to tam vytrhali a zacli budovat ty novostavby... to severni nastupiste bylo takovy stranou - protoze primo k peronum "velkyko" Smichova se od Zlicina primo ani projet nedalo (a s postupem stavby padlo i prime napojeni od hlavaku). Blby za soucasnyho stavu je, ze protazeni na hlavak bude dlouhodobe asi problematicky diky omezeny kapacite mostu na Vytoni, kde se jezdi jen po jedny koleji a snizenou rychlosti, protoze ta konstrukce je davno za zenitem... takze stav, kdy hromada veci skonci na Smichove bude asi jeste dlouho.
    NJAL
    NJAL --- ---
    SAMOUT: Jo, tahle trat byla fajn, dokud clovek nasedal/vysedal defakto na zastavce Na Knizeci. Na tocnu tramvaje v Repich se dostal stejne rychle jako tramvaji z Andela, akorat pri vyrazne mensim poctu zastavek se to zdalo byt rychlejsi. Posledne, co jsem s tim jel, jsem vysedal kdesi uprostred Nadrazi Smichov v kolejisti, presne napul cesty mezi tramvajovymi zastavkami.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Na trati smer Zlicin je pozitivni pouze to, ze vede pres ten krasnej viadukt na pomezi Prokopaku a Hlubocep. Jinak ano, je to akorat pomalej vyhlidkac, stejne jako ten do Reporyji a dal (byt tim se da aspon efektivne dostat do Prokopaku ci Dalejsky rokle).
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KUTAS: trasa pres od Bechovic pres Eden vyresi Liben, ale uplne nevyresi precpany koridor. Tam by byla potreba ctvrta kolej, ale ta je... v jeste vetsim nedohlednu, nez trat na Kladno :)
    A takovej smer od Melnika taky zadna hitparada neni, to je klikatici se lokalka... ono staci sednout z Masarycky smer Cakovice... jo, podivas se i k Cernaku, je to sice pomaly... ale pokochas se... :D Podobne jako trat na Zlicin.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: tak bylo v plánu propojení Úvaly - Eden - Hlavák (místo toho teď jezdí Úvaly - Hlavák, protože snad nestihli připravit nějaké zastávky). Takže ještě pořád se tam něco najde. Myslím, že i třeba zastávka Rajská zahrada je docela úspěch.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Taky by mohli prodlouzit nadrazi, zejo.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Ja s tim souhlasim, ale ty vlaky jsou plny, a, jak pises i ty sam, koleje taky. A novy koleje jsou v naprostym nedohlednu, viz Kladno.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: imho pro nás mimopražské je naprosto bezkonkurenční vlak... před 25+ lety jezdil vlak na té nejvytížinější trase (směr Kolín) třeba 1x za 30 minut někdy dokonce 1x za hodinu, teď jede v podstatě co 15 minut, i když Ti jeden vlak ujede nebo nepřijede, tak obvykle během 10 minut dorazí jiný.
    Myslím, že co se týče lidí, tak by klidně těch vlaků mohlo jet víc, ale bohužel nestačí kapacita trati.

    V každém případě tohle je směr, kterým bychom měli jít, včetně jednoho z možných řešení autíčkářů - zajistit dostatečné parkoviště na vlacích mimo Prahu.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    CERMI_FOX: tak dneska je první z těch 20 dní, kdy v Praze sněží, překvapení by bylo spíš, kdyby se nic neposralo
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    CERMI_FOX: Ja jsem normalne dojel autem, bez problemu. Proto jezdim autem.
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    OMNIHASH: je to tak :) Dneska dokonce busy ani nejezdily, protože havarovaný bus zablokoval jedinou přístupovou cestu; ostatní jsou uzavřený :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam