ONDRAT: Do "ochraneho pruhu pro cyklisty" smi ridic automobilu vjet jenom v pripade, ze se nevejde do vlastniho soubezneho jizdniho pruhu. Pokud tam vjede z jineho duvodu, treba protoze se pousti tramvaj, je to poruseni pravidel silnicniho provozu.
ONDRAT: Problem je, ze se v Praze vytvareji mista, ktera funguji jako spunt pro automobilovou dopravu a mnohdy ale i jako spunt pro tramvajovou dopravu atd. protoze, napr. jako zde se jizdni pruh presune do kolejiste. Kdyby se tady udelal, respektive nezrusil (
https://mapy.com/cs/zakladni?pid=35127594&newest=0&yaw=6.039&fov=1.571&pitch=-0.181&x=14.4760300&y=50.1138113&z=17&ovl=8 ) samostatny pruh pro automobilovou dopravu, tak by tam ten problem, kdy auta stojici v kolone blokuji tramvaj, vubec nebyl.