• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    1MALALISTICKA: nejaka souvislost s tim ze si tam dneska vyzvedla policie dvacet lidi v klepetech? :D
    1MALALISTICKA
    1MALALISTICKA --- ---
    Ze v Motole třeba konečně bude možné zvednout osobní ohodnocení:D
    SABRIEL13
    SABRIEL13 --- ---
    Do práce jsem jela jenom v šatech, a ta prezentace je konečně odprezentovaná a můžu to hodit za hlavu a soustředit se na přípravu workshopu.
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    Dneska mam snad narozeniny nebo co :)? #ncoz
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    GIRAFFKA: lihneme jednou za dva roky takže příležitost určitě bude ☺️ jen se musí fakt rychle. Oni jsou po 35 dnech.od vylíhnutí dospělé.... rostou hodně rychle.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    BOBESH: tvoje baba je liar! :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    OVERWATCH: a ja vlastne jako porad nevim, zda to bylo ukradene, nebo zda to fakt byl omyl :)
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    GIRAFFKA: Jo no :( omlouvám se, že kazím pozitivní klub, ale tohle je prostě moje asociace s mini kuřátky 🫣
    GIRAFFKA
    GIRAFFKA --- ---
    QUANTI: chudak kuratko i mama:(
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    GIRAFFKA: moje mamka mi takhle vyprávěla, jak jako dítě mazlila čerstvý kuřátko, akorát až moc intenzivně, takže to nepřežilo 🙈
    GIRAFFKA
    GIRAFFKA --- ---
    LUSINDA: chci se k tobe na cmelaci kuratka pozvat! Zaplatim!
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CERMI_FOX: Je pravda, že tím čím se - vesměs celou dobu - živím, se jako povinný předmět neučí.
    U nás to v tomhle bylo lepší - měl jsem možnost se tomu v rámci gymplu věnovat - výrazně nad míru nějakých osnov. Obdobné měli přírodovědci.
    S tou změnou poměru všeobecného a specializace - a tu umožnit žákům dle jejich talentů - souhlasím.

    Provázanost dějepisu, geo, politiky, filosofie,… napříč předměty je imho tristní všude a zasluhuje pochcat, zapálit a postavit znovu.
    Děcka by měly vědět jak spolu jednotlivé události souvisely, k čemu vedly, protože se ve všech těch předmětech budou učit o stejném období a souvislostech mezi tím.
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    GIRAFFKA: tyjo to se ani nedivím 🙂 kuřátka jsou Cute. My lihli i křepelky a ty jsou velký, když se vylíhnou asi jak čmelák ☺️😻 to už jde člověk do mdlob 😍
    GIRAFFKA
    GIRAFFKA --- ---
    LUSINDA: zkousela bych se protlacit skrz sprusle. Mne ted na dovoleni pujcila pani bez varovani do ruky jednodenni kuratko (cestou na hajzliky v edukacnim centru pro mladez), vobrecela jsem to. Kdyz jsem vylezla z budovy, manzel se ptal, co se stalo. Ja mu rekla, ze jsem mazlila kuratko a on uplne nevericne "a kvuli tomu brecis?"
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    GIRAFFKA: u nás se narodili letos černý ...... naštěstí jsou za plotem ❤️
    GIRAFFKA
    GIRAFFKA --- ---
    N_I: to bych nemohla videt na zivo. Pri mazleni bych to vdechla.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    FINSON: Nejmenší, nejhubenější, nejslabší,… na maloměstě, ano, znám to :)
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    NAVARA: vícerychlostní ZŠ mi smysl dává, s lidma na základce jsem si neměl moc co říct, na gymplu to bylo výrazně lepší.
    Na druhou stranu, jako produkt takového ústavu, nejsem proti redukci VŠEOBECNÝCH gymplů. Poměr stráveného času a reálně naučených věcí je tristní, v zásadě drtivá většina z toho byl ztracený čas. Samozřejmě jsem se snažil ten čas využít čtením odborné literatury, ale učitelstvo to těžce snášelo. Všeobecný rozhled je sice fajn, ale realisticky si z toho nemapatuju skoro nic, zvlášť když se to učilo spíš jako telefonní seznamy než jako zajímavé prolínající se věci.
    Případně zachovat všeobecné gymply, ale dovolitt studentům se více zaměřovat a ne, že 7 z 8 let je stejných pro všechny a poslední ročník (nebo dva? už nevim) jsou dva semináře, což je jediná specializace, která tam je.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATEEJ: Šikana šikovnějších podle toho co tu a tam čtu ovšem zůstala zcela zachována - nejsou inspirací, která ostatní táhne.

    ALESH: To by mohlo fungovat, pokud by je učitele k tomu vedli - "Aničce ty zlomky jdou, zkus se jí zeptat jak na to, třeba to vysvětlí lépe" - místo toho Anička dostane deku, protože kvůli ní vypadají hůře.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    87HIGHFLYER: Souhlasím, že to není jednoduché - ideální by bylo, kdyby vzdělanost byla "in" a nadanější děti ve třídě motivovaly ty méně nadané se snažit.

    Hodím jeden argument pro posouvání talentovaných na úroveň vzdělání, na kterou stačí: Kdo posouvá společnost dál, kdo řeší její problémy jako nemoci, oteplování, automatizace, nové technologie,… Jejichž výdobytky si užívají všichni, včetně těch ne tak dobře nadaných/motivovaných/vedených?

    Imo je pro společnost pořád výhodnější držet ve "vzdělanostním estresu", než to všechno tlačit na průměr a degenerovat část populace - protože přesně to se s talentem stane.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam