• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKGVintage Story
    Uzitecne linky:

    Home - Vintage Story
    https://www.vintagestory.at/

    Vintage Story Wiki
    https://wiki.vintagestory.at/index.php/Main_Page

    Vintage Story Mod DB
    https://mods.vintagestory.at/list/mod

    Pozvanka na Discord

    Vintage Story
    https://discord.com/invite/CkJjdrB
    rozbalit záhlaví
    EKG
    EKG --- ---
    BAT: No, v MC to bylo jeden cas default, prvni vec, co jsem vypinal. Zase aby mi hra pomahala chodit, to uplne nepotrebuju a muze to byt nebezpecny, kdyz mam navyky na neco jinyho, zejo.

    Jinak ja se snazim mody nehrotit. Chisel tools pomahaji delat nektery zdlouhavy ukony automaticky, ale nemeni vlastnosti hry.

    Ovsem uvazuju treba o tom reznickym modu, to je celkem vyzva. Musis zviratko dotahnout domu, ono je velky a tezky, takze ho tahnes misto jednoho batohu, pak ho musis povesit na haky a stahnout, hodit na stul a vykuchat, nekde mezi tim nechat uzrat, spousta prace. Ted nevim, jestli se da i vyudit, nebo to uz je neco jinyho. Ale asi ne v tyhle hre, v tomhle stavu rozehranosti.
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: Jinak koukam, ze to je vysoky stejne jen jeden blok - ty asi nepouzivas Increased Step Height mod?
    Poprve to musis ve hre klavesou zapnout (defaultne Alt+i, lze zmenit v nastaveni), a pak uz nemusis 1 blok skakat, vylezes ho automaticky (presne tak si to pamatuju z MC, ale mozna to tam byl taky mod, uz nevim).
    A kdyz se to nahodou nehodi, tak to tou klavesovou zkratkou na chvili vypnes (treba v kovarne mam ruzne veci postavene na 1 blocich neceho, a kazdou chvili bych na ne diky tomu vylezal a spalil se o nejaky chladnouci ingot, atp.).
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: Schody se budou hodit, to jsem netusil. Jeste kdyby se tak dal udelat "zebrik", ze by se to libovolne vysoke udrzelo v ramci jednoho bloku.

    EKG: Takze dvere proste ne.
    Vzhledem k tebou pouzitym typum dveri mi to vlastne ani nevadi, protoze opak by mi trosku kazil "immersion" - ocelovy jsou sice ocelovy, ale s otevrenou mrizi, trap doors podobne, a coke oven dvere jsou stejne nepraticky (jak uz jsem psal, tim neprolezu).

    Jeste jsem nekde na internetech zaslechl, ze mozna existuji nejake keramicke dvere, ale v me hre jsem je nenasel, tak to asi bude nejaky mod.
    EKG
    EKG --- ---
    Odpoved na predchozi otazku: "Kolik mas casu?" I Chuck Norris zavolal na zakaznickou linku Vodafonu jen dvakrat.
    Dvere sice funguji jako vzduchotesny blok, takze to neblafne, ale na druhou stranu to taky nikdy nedohori.

    Pro srovnani jsem vedle udelal jeste jeden milir, taky jenom jeden blok, protoze jsem si rikal, jestli to neni tim, ze je to proste mala hromada. A neni, vypalil se behem chvilky, zatimco ty zkusebni porad coudi a nic.

    EKG
    EKG --- ---
    A takhle hezky a rychle se daji stavet veze. Dekujeme nasim sponzorum

    QP's Chisel Tools 1.12.3 (Bug hunt edition!) - Vintage Story Mod DB
    https://mods.vintagestory.at/chiseltools

    Pouzite nastroje: pantograph, hand wedge

    EKG
    EKG --- ---
    Jo a daji se vysekat schody, ktery daji 8 bloku nahoru na jeden blok dopredu. Schody, to znamena, ze se da jit nhoru bez skakani. To by se na stavbu vezi mohlo hodit.

    EKG
    EKG --- ---
    Zajimave.

    EKG
    EKG --- ---
    Ted me napada, ze sklep vlastne taky funguje i s otevrenyma dvermami. Tak jo, jeste vyzkousime otevrenou architekturu.
    EKG
    EKG --- ---
    Ne, to nejsou verejny zachodky. Dnesni dil serialu Zadny dotaz nam neni dost blby na tema Hranice lenosti pri vyrobe dreveneho uhli.

    Protagoniste zprava:
    Dvere od koksovny. Tady je to hlavne proof of concept, nalozit se to da, uvidime, jestli to pujde i vyndat. Pokud bude co vyndavat.
    Dvere borove. Zatim drzi.
    Dvere ocelarske. Nas horky fovorit zejmena z hlediska praktickeho.

    A jako host:
    Dvere padaci. Nelez dovnitr, kdyz nemas drevo na dalsi varku, jinak ven nevyskocis. Ale proc ne. Vlastne kdyz se da nahoru zebrik... no uvidime zitra.

    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Mozna zkus ty dreveny dvere, mozna jsou nehorlavy. Ja to zkusit muzu, ale ted ne. Hrat pred praci vede k fenomenalnim hernim uspechum a naslednemu chronickemu zombiismu.
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: Aha, tak to zkusim... az se nekdy v daleke budoucnosti dostanu k zelezu.
    EKG
    EKG --- ---
    Coke oven door jsou kovany dvirka, iron door jsou normalne dva bloky vysoky.
    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Normalne zelezny dvere. Sest platu misto sesti prken.
    BAT
    BAT --- ---
    EKG: haha, no ale tim neprolezu :)
    Spatne jsem se vyjadril - potrebuju dvere, kteryma projde hrac.
    Mam dva milire s obsahem 4x4x4 bloku, takze kdyz je plnim (nebo vybiram z bloku co jsem hloubeji uvnitr) musim vlezt dovnitr.

    Zatim to resim tak, ze mam vchod ucpany zeminou, a kdyz potrebuju tak to rozkopu a drpnute bloky soupnu do vedle stojici nadoby, aby byli pohodlne k dispozici pozdeji az to zase budu zavirat.
    Nejake dvere by byly mnohem pohodlnejsi.
    EKG
    EKG --- ---
    BAT: Zkus dvere od koksarny, onehda jsem je stloukl ze ctyr bloomu na jedno ohrati. Idealne pres dva platy.

    Nebo ze sesti platu dvere od vysoky pece. Ale jestli budou fungovat, to jsem nikdy nezkousel.

    Vintage Story Blacksmith 101: Coke Oven Door
    https://www.youtube.com/watch?v=jSkrRVVroRg
    BAT
    BAT --- ---
    Existuje zpusob jak ucpat milir pro vyrobu dreveneho uhli tak, aby clovek nemusel ucpavkovy blok rozbijet?
    Nejake dvere, okno, nevim... neco c ose da zavrit/otevrit a nemusi se to pro "otevreni" rozbijet.
    EKG
    EKG --- ---
    Trochu uklizeno.

    EKG
    EKG --- ---
    Tak ma to ted urcity kvality ... no je to etericky. Ale mlyn porad funguje ;)

    BAT
    BAT --- ---
    EKG: bud rad, vzdyt to byla hrozna nevzhlednost :)
    EKG
    EKG --- ---
    Fakt nezapalujte pochoden na dreveny podlaze...

    BAT
    BAT --- ---
    Ted jsem rozjel novou hru po pridani modu Rivers.
    Zatim dobry, pokud se neco nepokazi, urcite ho pridam do me kolekce "must have mods".

    Na tom placatem kousku na prave strane reky planuju postavit vodni mlyn.
    Materialu by melo byt dost - hned na vrcholku kopce je prastara ruina, takze bude hned kameni na zesileni zdi na strane reky a poradne zaklady, vlastne i zdi a nejaky ten sklep.
    Jen musim jeste zjistit jak vysoko od hladiny reky ma byt mlynske kolo, aby spravne fungovalo.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam