EKG: Ja se snazim drzet mody na uzde hlavne proto, ze tu hru poradne neznam a chci ji napred zazit pokud mozno v puvodni forme.
Ale jak to hraju, tak postupne mody pridavam, ale snazim se to neprehanet a omezovat na QoL a cosmeticke veci (i kdyz nejaky content mod se zviraty jsem pridal, no a koukam, ze nejen to).
V soucasne chvili mam nainstalovane:
KosmetikaAlternative Seraph Voices - zmeni hlas hrace na nesrozumitelne zvatlani. Zvuky jsem z toho vykradl a udelal jeste mod pro hlasy traderu/npc.
Crazy Skin Customization - prida nejake normalnejsi barvy kuze, oci, atp.
Simple Footsteps Redux - prida vsem entitam zvuky kroku a umoznuje to docela dobre poladit.
Better grass - bloky travy, ktere jsou vice porostle, maji vice zabarvene strany coz IMO vypada lepe pri pohledu do dalky na travnaty kopec, protoze to vyrazne eliminuje stridajici se pruhy zelene travy s pruhy hnede zeminy na boku dalsiho radku nad/pod.
Zvirata a potvoryFeverstone Wilds - prida nejaka zvirata, ale pouzivam jen ty realna, ne fantasy.
Entities Interact - zaridi, ze zvirata z modu (jako ten vyse) se chovaji "realisticky" ve smyslu predator/korist i v kombinaci s vanilla zvirenou.
Entities Configuration - prida in-game GUI pro poladeni spawnu entit.
Biomes - rozmisti vanilla/mod faunu i floru do biomu kam realisticky patri. Bohuzel se to bere prilis vazne, takze z rek casto zmizi lososi, nebo jsem dve hodiny hledal "tule" (rakosi?) nez mi doslo, ze ho ten mod z meho biomu vyradil. Takze to je potreba poladit.
Pet AI - Feverstone Wilds to vyzaduje.
QoLConfigure Everything - umozni nastavit nejruznejsi veci od rychlosti lezeni po zebricich, vselijake vlastnosti pestitelnych rostlin, podminky spawnu, durabilitu veci, velikosti stacku v inventari, a dalsi... Ja to pouzivam na zvyseni durability nastroju (x5), a poladeni podminek spawnu povrchovych drifteru
(nastavil jsem jim "MaxLightLevel":6, "MinY":0.85, a "MaxY":1.5, hlavne abych jim zabranil spawnovat se prilis blizko povrchu, protoze je jinak diky absenci audio occlusion casto slycham i kdyz jem na povrchu a to mi rozbiji "immersion").
Day and Night Cycles - umozni nastavit delku dne a noci nezavisle na sobe (pouzivam 90 skutecnych minut pro den, a 30 pro noc). Udajne muze trochu nabouravat nejake herni mechaniky zavisejici na case - ze nejaky process trva prilis dlouho, nebo naopak prilis rychle, podrobnosti neznam, ale ja ve sve hre zatim zadny problem nezaznamenal
(jestli se mi uhli napece za 16 hodin, za 20, nebo za 12, to je pro mne prast jako uhod).
Increased Step Height - prida klavesovou zkratku, kterou lze prepinat automaticke stoupani na 1 blok vysoky... blok.
Item Clumps - shlukuje jednotlive dropnute bloky. Napr. porazite strom a misto 10 polen pohazenych jednotlive kolem dokola, se tyto shluknou do stacku na jedno misto (do urcite vzajemne vzdalenosti). Nez se ty popadane bloky/veci shluknou, nejakou vterinu/dve to trva. Usetri to trosku pobihani, a serveru to muze taky jedine ulevit (zvlast u vyssi doby expirace nesebranych bloku/veci).
Natural Trail Mod - podle toho jak hraci/entity pobihaji, seslapavaji travu a udusavaji zeminu do prirozene vzniknuvsich cesticek (doporucuju zmenit defaultni nastaveni tak, aby seslapavani travy bylo bez zvuky - to se akorat leknu co se to kde deje, a nastavit limit na velikost entity - aby nedelal cesticky kazdy kralik a kdesicosi).
Resin On All Sides - pryskyrice vytekajici ze stromu je videt na vsech stranach bloku, takze se resin snaze hleda.
Resin Regrow Remade - borovice a akacie vyrostle po zasazeni hracem, maji sanci vytvoreni bloku s vytekajici pryskyrici (stejna sance jako u stromu nalezenych v divocine). Puvodne jsem chtel mod
Resin Farm umoznujici hraci nariznout strom a resin blok tak sam vytvorit, ale ten na aktualni verzi hry nefunguje, takze tohle je takove lepsi nez nic.
Tree Tapping - umozni skombinovat kybl a hreb, pro zaveseni na resin blok na strome, pro trochu rychlejsi a pohodlnejsi sber pryskyrice.
XSkills - provadenim ruznych akci sbirate zkusenosti, a po nasbirani dostatecneho mnozstvi dostanete "ability point", ktery muzete investovat do urcite ability a vylepsit ji, a ziskat tak nejaky bonus.
Worldgen
BetterTraders - prida mnoho variant pristresku/domu/vozu pro obchodniky, vc. domku odpovidajicich pouziti ve studenem/zamrzlem klima.
Conquest Reforged Landform Overhaul [Alpha] - produkuje realistictejsi teren, eliminuje kusy terenu vznasejici se ve vzduchu (pri spravnem nastaveni).
Rivers - prida reky. Je nutno dodrzet doporucene nastaveni. A zvazit zda nesnizit silu proudu "riverSpeed", aby dalo plavat i proti proudu (ja pouzivam hodnotu 2, defaultni je snad 8?).
VS Village - zatim pouzivam bez doplnku
Simple Villages, ktery by vesnice rovnou vygeneroval, protoze chci jen zakladat vlastni venice primo ve hre podle potreby/chuti.