• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKGVintage Story
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    BAT: Neni to popravde stsnd alone po modpacku TerraFirmaCraft, ktery z popisku vypada presne jako VS?
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, docela hezky videa ohledne VS lore.
    Neco z toho je trosku domysleno na zaklade ruznych indicii, ale vetsina asi sedi.

    Vintage Story Lore | What We Know So Far
    https://www.youtube.com/watch?v=rnv-zfuCAbg


    Origins of the Drifters | Vintage Story Lore
    https://www.youtube.com/watch?v=T6LRdxTMJrA
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: Diky! Ja toho zlatyho bludistaka nakonec snad prece vyhraju!

    Jinak jeste k tomu vizualu...
    Omodovanej Minecraft s vselijakyma shaderama a distant Horizons vypada taky dobre, ale ruku na srdce... neni tohle taky nadhera?
    VS ma takovou jemnou "raw" atmosferu, coz se mi moc libi.
    Par dalsich jeste kycovitejsich obrazku zde: https://imgur.com/a/NgnfUAh

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: no máš pravdu a klobouček za kvalitní argumenty!
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: Ano, vizual je jiny, ale hlavne je to uplne jina hra.
    Ma jina pravidla, jine mechaniky, jiny pribeh, jiny lore, atd.
    Nenech se zmylit tim, ze se jedna taktez o voxelovku, to je irelevantni.
    Pomysli na vsechny ty ruzne hopsacky, FPS, adventury, RPG, atd. - stejne typy her, ale JINE hry (vetsinou).
    Nebo si to predstav treba na prikladu Infinimeneru - to je taky jina hra nez Minecraft, prestoze je to predchudce Minecraftu. Ok? :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: oh lala :) zbrusu novej vizuál, říkáš? ok :)
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: No pozor, Vintage Story neni zadna "iterace" Minecraftu. Je to jina hra.
    To je jako rict, ze sachy jsou iteraci damy, protoze se to taky hraje na sachovnici, a "Clovece nezlob se!" je taky klon, protoze tam ty figurky vypadaji jako sachovi pindici.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: neříkám správně, jen jinak.

    btw. mě iterace mc zajímají, byť ne každou si pustím, tak snad mě snesete, když budu po očku sledovat
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: Jo to bylo specialne pro me, abych videl jak se ma "spravne" hrat Minecraft? :)
    No kdyz to chlapce takhle bavi, tak to je v poradku. Tisic lidi, tisic chuti.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    EKG: patří, byl to jen příklad, protipól módování
    EKG
    EKG --- ---
    PALEONTOLOG: Pokud bych hledal, tak urcite najdu. Otazkou zustava, jestli to nepatri spis vedle do Minecraftu.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: no jde o splneni nejtezsiho achievementu v bedrocku, posbirat vsechny efekty, vc. tech od shulkeru, zvirat a monumentu z ruznejch svetu, dost maso, zavrseni cely hry.

    EKG: to chapu, kazdopadne "how did we get here" najdes urcite i v aj

    OMNISLASH: dik za nazor,
    EKG
    EKG --- ---
    PALEONTOLOG: Porazil jsem vydra. No, ne. Czenglish fakt poslouchat nebudu.
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: TLTW. Strucny popis o co v tom videu jde a jak to dopadlo bys nemel?
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Ja to tedy vnimam uplne jinak. Nez se na hru uz davno vysrat, protoze hraju proto, abych relaxoval a ne se porad nervoval, je skvele, ze si ji muzu upravit tak, aby me bavilo ji hrat.
    BAT
    BAT --- ---
    PALEONTOLOG: tak je potreba tomu stesticku jit trochu naproti, ze jo.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BAT: stále mě fascinuje ta ležérnost, se kterou si ohejbáš pravidla tak, aby tě aktuální build nevysíral.

    meanwhile nejtěžší achievement v bedrocku. samozřejmě inteligence hráče se může projevovat různě, sestavou buildů a módů a nebo precizně využít úzce vytýčenej prostor..
    dohrál jsem Minecraft.
    https://www.youtube.com/watch?v=R0j9bjaRg7Y
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Tak asi rozumim proc...
    Pokud chapu spravne (https://wiki.vintagestory.at/index.php/Light_sources), olejova lampa ma light level 11.
    Ve hre to vypada, ze za kazdy blok vzdalenosti ztrati svetlo 1 level intenzity (presne 11 bloku od lampy je naprosta tma).
    Ja jsem drifterum nastavil podminku spawnu maxLightLevel 6.
    Lampy mam umistene pouze po obvodu v urovni 2 bloku od spodu i od shora.
    Pokud by to byla prazdna mistnost, tak to asi bude stacit, ale ty police tomu svetlu asi trochu prekazi, a tak je mozne, ze to na tech 6 nekde uprostred spadne.

    No tak jsem to razne vyresil tim, ze jsem drifterum zmenil podminku spawnu na maxLightLevel 1.
    Pod zemi porad budou, ale aspon uz me nebudou otravovat ve sklepe :)
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Na obrazku je videt dno sklepa, potom spodni uroven polic (c te urovni stoji vaza), a to co vypada jako strop je podlaha (zase z pul-bloku) nad niz je jeste jedna uroven polic.
    V prurezu by naplneny sklep z boku vypadal ('V' jsou vazy, nebo ulozny prostor, '-' je police, a '=' je prostredni podlaha):
      VVVVVVV
      -------
      VVVVVVV
      =======
      VVVVVVV
      -------
      VVVVVVV
    Samozrejme je to ruzne preruseny schodama a chodbickama aby se mezi tim dalo projit.
    BAT
    BAT --- ---
    Proc se mi ve sklepe spawnujou drifteri?

    Sklep ma obsah 7x7x7.
    Svetla je podle me dost (spawn podminka na svetlo je MaxLightLevel 6), tak to neco asi rozbiji?
    Mozna hra nejak spatne hodnoti ty slaby co pouzivam na police?
    Police jsou udelane z "Limestone cobblestone slam", coz je pul-blok, takze je pod nimi 1.5 bloku mista ("police" se tak da podlezt kdyz se skrcim, a zaroven na ni muze stat vaza).

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam