• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Tainted Grail: The Fall of Avalon - Official Story Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=JeYy_eGfvas
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tainted Grail: The Fall of Avalon Screenshots | RPGFan
    https://www.rpgfan.com/gallery/tainted-grail-the-fall-of-avalon-screenshots/
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    VIRIK: ona nakonec ta efektivita buildu ani neni tak dulezita v tomhle pripade (singleplayer rpg). neni to diablo, kde bych si s nekym meril pindika a honil kazdou vterinku, kdy museji padat mobky. pokud to bude hratelny, tak to uplne staci.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Ne, nebudu na to koukat!!! :)

    MAGIC IN THIS GAME ABSOLUTLEY SLAPS!! | Tainted Grail: Fall Of Avalon | Gameplay | Part 4
    https://www.youtube.com/watch?v=8106oRnQZqQ&t=1742s
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    LOJZEE: je klidně možný, že s perkem a steahltem je to zabiják na jednu ránu, ale to z dema nepoznáme.
    Ani z EA na steam, protože v plné verzi to má být jinak.
    Pak by se ale třeba magie a luk zdál jako super built. To jo.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    VIRIK: jako v tom demu mi taky ten luk prisel meh, ale spolu se stealthem a critem a polevlenej to teoreticky vypada dostatecne funkcne..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: jelikož teď jedu LOFT s obouručákem, tak bych asi zkusil po dlouhý době nějakýho mága, to už jsem nehrál strašně dlouho... a zároveň bych z toho měl nějakej vizuální zážitek....btw: Skyrim mě trochu minul, hrál jsem ho až zpětně, ale vyrost jsem na Hexenu, tak to zkusim hrát jako Hexen :D

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Dost zajímavě tam vypadá magie.

    Zatím v demu dost nejméně efektivně tam vypadalo použití luku.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    vcera jsem se brouzdal asi 20 min ve skill tree a vymejslel buildy, musim rict, ze se fakt tesim, vypada to velice variabilne, co se tyce specializace.. ja to vidim asi na bow/crit/stealth/dagger, ale laka me tam spousta kombinaci, ale tohle je takova moje oblibena elder scrolls klasika..

    na co se chystate vy?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VEVERCAK: Je to na základě deskovky :)

    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    Zajímavé. Slyším o tom poprvé, je to jak blesk z čistého nebe, ale hned stahuju demo. Vypadá to dobře!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Ale Tainted Grail samozřejmě bez modů! :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: Já jsem nedával ve Skyrimu unlimited inventory, ale zvětšil jsem jí asi 2x, abych nemusel každejch 5 minut lítat do bedny. Čas jsou peníze a když máš dvě děti, tak platí dvojnásob.A nemám pocit, že by to tu hru rozbilo, Skyrim jsem hrál zpětně kvůli příběhu a ne kvůli soubojům - od toho mám úplně jiný hry a ty hraju na 100%.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    zkousel jsem to demo vcera a je to pecka, hejbe se to skvele, fighty primerene obtizny, super setting, grafika, mne to moc navnadilo..

    co se tyce toho carry weight modu (here we fo again), tak je to zasah do hry (nerekl bych cheating, jak rika Virik, ptze cheating je za me jen v multiplayer hrach ve vztahu k ostatnim hracum), ale muze to nabourat ekonomiku hry, ktera nepocita s tim, ze budete schopni nest a prodat vse, na co narazite. dale napriklad vareni jidla s sebou - budete-li hrat s modem, nebude potreba selektovat, co sbirat za ingredience a co z nich uvarit, protoze postaci jist samotne ingredience, protoze jich bude prehrsle. crafteni take bude jednodussi atd.

    na druhou stranu, pokud to nekdo dobre rozmysli a prijde na to, ze pro nej bude hra zabavnejsi, kdyz bude moci byt looting goblin na ukor nekterych rpg prvku, tak je dobre, ze ma tu moznost si hru omodovat a uzit podle sebe..
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ne. Jsou to herní mechaniky a vy to prostě čítujete.

    Hra se nedesignuje podle toho, co se vám líbí a co ne.

    Váha a baťoh má svoje místo a nějakej důvod.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: U mě je na prvnim místě zábavnost a volnost pohybu, fakt nerozumim, proč můžu nýst v inventáři 50 brnění a 51 už ne. Chápu, že je to kvůli ekonomice a možná proto jsou prodejní ceny v souslike úplně o ničem :) stejně tak zadejchávání postavy třeba v DD, ať to udělaj jen u bossfightů a v soubojích, ale ne u normálního přesouvání po krajině, kor když je tam jen částečnej fast travel... nejsem gamedesignér, takže nevim, co všechno by to rozbilo, ale myslim, že tohle pochopili v From Softu, když po DS3 udělali Sekiro.... neni to pravda RPG, ale ta hra ma tak neuvěřitelnou flow... U RPG se tim dá odlišit válečník od trpaslíka, že toho unese víc, na druhou stranu nebyli to právě trpaslíci, co nosili obří štíty a kladiva?? Ve fantasy logiku fakt nehledat.. a na Kingdom Cum z vysoka seru :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: V soulsovkách mi to taky vadí, třeba já kdybych dělal ten remake Demon's Souls, rozhodně bych carry weight zrušil (a upřímně, upravil bych toho mnohem víc).

    U "normálních" RPGček nějaké omezení inventáře, váhové nebo jiné, asi má své místo, kor u her jako Kingdom Come, co se snaží o co největší realismus. I když i tam mě to občas sere.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OCTOPUSS: Zas pak máš větší prostor oro představivost :)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SADAKO: AAA to být nemusí, resp. netuším, co vlastně AAA obnáší, ale nemuselo by to být rozpatlaný. Nečekám fotorealistickou grafiku - a vlastně bych musel docela dlouho přemýšlet, aby mě napadnul příklad, kde bych ji ocenil, ale zároveň by ty textury měly být ostrý, a místy nepřipomínat My Summer Car (když to fakt zhuleně přeženu) :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: O carry weight jsme měli nedávno vzrušenou debatu s VIRIKem :) jak mam rád Skyrim a Dragon's Dogma, tak tohle úplně nenávidim.... v soulsovkách můžu nosit v batohu neomezeně věcí a ničemu ro nepřekáží :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam