• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    AIAX
    AIAX --- ---
    Hmm, já asi taky.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Mno, ok. Díky za radu a asi tam teda dva, tři levely investuju.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    GANDHI: Jo, jo :D.

    A tak proto hrajeme RPG.... jeee, rytíř a má na sobě blyštivé věcičky, počkej, neutíkej mi... :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VIRIK: jj, obzvlast v druhy mapek, kde kazdej dezerter ma perfect gladius, za kterej fasuju u obchodnika 500:p
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    plus úspěšnější crafting = možnost dělat věci na prodeje
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jj, i kvůli alchymii a výrobě mám bodíky v té praktičnosti, a samo je tam že dostáváš mnohem víc peněz za smetí. A ono je to docela dost, takže některé bídníky chodím prostě farmit.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    heh, tak na to, abys nejak solidne vydelaval stacej tak tri ctyri levly - s kazdym bodem do practicality ziskas iirc +10%ceny pri prodeji a upgradovatelnej skill na zvednuti tehoz je hned na prvnim tieru.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    AIAX: Tak jako neříkám, že to je apriori špatně a kazí to hru, jen mě to trochu sere. Co je ale na tom určitě dobře, je to, že pokud fakt teda chceš být obchodník a vydělávat na výrobě a prodeji, tak musíš investovat do celý jedný větve skillů.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HONZA09: " Nepřišel jsem zatím na nic, co by se dalo prodávat, tak že na tom fakt vyděláš. IMHO jsem nejvíc peněz získal z odměn za sidequesty."

    Což je dobře, tak by to mělo být. Warhorse by si mělo vzít příklad, KCD2 to má přesně naopak a samozřejmě že to totálně rozbíjí ekonomiku.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Státy mám splituju víceméně 50/50 mezi Duchovno a Vnímavost a jinak vše ostatní mám na 5 kromě té Praktičnosti, kterou mám 1.

    Pořád trpím nedostatkem peněz. Nepřišel jsem zatím na nic, co by se dalo prodávat, tak že na tom fakt vyděláš. IMHO jsem nejvíc peněz získal z odměn za sidequesty.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: Já ho sundal taky nakonec. Hezky z dálky. Vylepšil jsem si firebally, že mám na nich crit Chance skoro sto procent a když critnu, tak ubírají cíli staminu až ho úplně staggernou, takže než ke mě došel, tak byl tuhej. Ale jak z něj nic kloudnýho nevypadlo, ani za to nebyl achievement, tak jsem běžel dál plnit questy.

    Asi největší úspěch bude to, že snad byl jen jeden a už mě nebude každou noc otravovat. :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GURBON: me coby archera zas vytaci, ze se dokazou bezchbne postavit primo prede me:)
    GURBON
    GURBON --- ---
    Ja ted zase misty rostu z minionu, ktery se rozhodnou ze nebudou nic delat i kdyz na me nekdo utoci. Za posledni 2 hodiny asi 3 pripady :/
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    btw zacina me celkem srat, ze prakticky cokoli co zabiju v druhy mape, musim pak jak debil hledat v ty vysoky trave:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VIRIK: je tam i zbran, kterou se da oneshotnout:p
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Hodnotit hru má stejně smysl jen v žánru, v kterym je dělaná. A nejen v žánru, ale i v provedení - 2D, 3D, pixelart atd. Výsledný číslo nemá žádnou vypovídací hodnotu, můžeš mít dvě 10/10 hry a jedna bude výrazně lepší. Pro mě je jednoznačně nejdůležitější imerze a vše ostatní je podružný.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    SADAKO: zjevně se mu nelíbí hodně krvácet, hořet a ani být elektrifikovaný (klasický physic útoky zjevně jeho zbroj nějak pohlcuje?). A jak vidíš, je nalákaný u té věžičky na první mapě, kde je ten lovec, hned nad zatopenou vsí (kde se ale taky dá nalákat). Jde o to, aby se člověk mohl krýt u těch jeho hysterických výstupů, je jedno zda obíháš věžičku nebo vybíháš na můstek a odtamtud mu dáváš dráždění.
    To kouzlo o kterým psal AIAX, ta elektrifikace, cca 50x trefit, do toho to krvácení z prstenů a sem tam zapalování z mečíku.

    A taky je nutný to udělat co nejdřív po desáté, a když ti uteče, na tom místě přespat, on v tom závěstí furt slídí a jen čeká na tmu. Pak přijde hned a je na ten souboj dost času.


    AIAX: jj, Weekes je výborný, ale je dobrý si uvědomit, že v DA dával dohromady ten bordel, a rozcapený linky, do kterých to dostali právě ti kýčaři předtím a to včetně výplodů mimo hlavní linii, který snad ani s nikým nekonzultovali.

    Zdeněk hlavně nemá pravdu v tom, že to není DA. Je. Právěže je a drží se to toho co tam bylo napsáno nejspíš až moc. Fanoušci dostali konce. Ostatní možná i chaos, pokud se v tom světě DA neorientujou. Pozici člověka, co DA tolik nezná nemůžu komentovat, sám to celý prožívám a hraju, čtu a sleduju ... no těch skoro dvacet let. Inkvizice dokonce srdcovka. Pro mne to bylo uzavření všeho.
    A hratelnost, atmosféry, stylizace i boje za mne dobrý. Dokonce to hraju několikrát.
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Ultrapravicovými zdroji myslíš ty absurdní postavičky z Youtube, co žijou z woke dramat? Tak ty opravdu nesleduju :DD Čerpal jsem výhradně z vlastních 35letých zkušeností s RPGčky. A na Zdeňkovu recenzi jsem mrkl až teď a výjimečně se s ním shodnu, minimálně ty jeho pluska a mínuska podepisuju ze 100 procent. Akorát číselné hodnocení má klasicky nesmyslné, 6/10 je nadprůměr, přičemž recenze rozhodně nepopisuje nadprůměrnou hru.

    Dobře že zmiňuješ Weekese, jeho "výkon" byl pro mě největší šok. Člověk by čekal, že někdo, kdo napsal Tali, Mordina, Jack a část ME3 (která je oproti common wisdom ve skutečnosti skvěle napsaná, kromě toho konce), ví, co dělá. Evidentně ne.

    Ale nechci tady dělat příliš OT, zpátky k TG, což je mnohem příjemnější povídání.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    VIRIK: Čím jsi toho hajzla ubil? Mně před hodinou normálně zdrhl, parchant :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    bílej jezdec jede tmou, bílou sílu má ssebou, tak dostane mačetou...

    ta malá bílá krysa.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam