• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon


    Vstupte do temné reinterpretace artušovských legend v tomto RPG z pohledu první osoby s otevřeným světem. Prozkoumejte svět uvězněný v nekonečném podzimu, buďte svědky pádu legend a dělejte smysluplná rozhodnutí zapletená do komplexního, rozvětveného příběhu.

    Tainted Grail: The Fall of Avalon on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1466060/Tainted_Grail_The_Fall_of_Avalon/
    rozbalit záhlaví
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: Nepoužívám v dungeonech žádné světlo, nepřijde mi, že je to tady potřeba. Nevím, jak se na tomto dojmu podepisuje fakt, že mám na monitoru defaultně potuněný kontrast a sytost, na druhou stranu, třeba Dragon's Dogma bez světla nešlo.

    Wow, jdu si tak ulovit jednu bounty a skončím v zatím největším a nejhezčím dungeonu, co mě tady potkal, obsahuje i náležitě atmosférický quest.

    AIAX
    AIAX --- ---
    S mým buildem "Zeus rulez" šel Galahad dolů za chvilku, ani si neškrtl. A jelikož heavy cast Thunder Lashe je chain lightning, horda jeho poskoků, která vpadla dovnitř, jakmile jsem ho zabil, se taky ani neohřála :D

    Začínám si myslet, že Thunder Lash je trošičku, lehounce, malinko přepálený.

    *****

    Mimochodem, našel někdo nějaké Light Spell nebo něco podobného? Mám pochodeň, mám glowbugy, ale přece jen bych rád v temných dungeonech nahodil nějaké permasvětlo, ať nemusím furt přepínat mezi castícím loadoutem a pochodní.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PHOW_SAATCH: taky mi dal zabrat .. s lukem to nebyla zrovna sranda:)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Galahad dole, uff :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Mlhonoš bossfight je zatim asi nejblíž tomu, jak jsem si Fall of Avalon představoval po zkušenostech s Conquestem, kdzž to ohlásili...ale co si budem povídat, hodně velkou roli v tom hraje ten soundtrack :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Aniž bych vás čet, tak jsem akorát před chvílí respecnul a vrazil hodně do Praktičnosti kvůli prodeji :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    Hmm, já asi taky.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Mno, ok. Díky za radu a asi tam teda dva, tři levely investuju.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    GANDHI: Jo, jo :D.

    A tak proto hrajeme RPG.... jeee, rytíř a má na sobě blyštivé věcičky, počkej, neutíkej mi... :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VIRIK: jj, obzvlast v druhy mapek, kde kazdej dezerter ma perfect gladius, za kterej fasuju u obchodnika 500:p
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    plus úspěšnější crafting = možnost dělat věci na prodeje
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jj, i kvůli alchymii a výrobě mám bodíky v té praktičnosti, a samo je tam že dostáváš mnohem víc peněz za smetí. A ono je to docela dost, takže některé bídníky chodím prostě farmit.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    heh, tak na to, abys nejak solidne vydelaval stacej tak tri ctyri levly - s kazdym bodem do practicality ziskas iirc +10%ceny pri prodeji a upgradovatelnej skill na zvednuti tehoz je hned na prvnim tieru.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    AIAX: Tak jako neříkám, že to je apriori špatně a kazí to hru, jen mě to trochu sere. Co je ale na tom určitě dobře, je to, že pokud fakt teda chceš být obchodník a vydělávat na výrobě a prodeji, tak musíš investovat do celý jedný větve skillů.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HONZA09: " Nepřišel jsem zatím na nic, co by se dalo prodávat, tak že na tom fakt vyděláš. IMHO jsem nejvíc peněz získal z odměn za sidequesty."

    Což je dobře, tak by to mělo být. Warhorse by si mělo vzít příklad, KCD2 to má přesně naopak a samozřejmě že to totálně rozbíjí ekonomiku.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Státy mám splituju víceméně 50/50 mezi Duchovno a Vnímavost a jinak vše ostatní mám na 5 kromě té Praktičnosti, kterou mám 1.

    Pořád trpím nedostatkem peněz. Nepřišel jsem zatím na nic, co by se dalo prodávat, tak že na tom fakt vyděláš. IMHO jsem nejvíc peněz získal z odměn za sidequesty.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: Já ho sundal taky nakonec. Hezky z dálky. Vylepšil jsem si firebally, že mám na nich crit Chance skoro sto procent a když critnu, tak ubírají cíli staminu až ho úplně staggernou, takže než ke mě došel, tak byl tuhej. Ale jak z něj nic kloudnýho nevypadlo, ani za to nebyl achievement, tak jsem běžel dál plnit questy.

    Asi největší úspěch bude to, že snad byl jen jeden a už mě nebude každou noc otravovat. :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GURBON: me coby archera zas vytaci, ze se dokazou bezchbne postavit primo prede me:)
    GURBON
    GURBON --- ---
    Ja ted zase misty rostu z minionu, ktery se rozhodnou ze nebudou nic delat i kdyz na me nekdo utoci. Za posledni 2 hodiny asi 3 pripady :/
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    btw zacina me celkem srat, ze prakticky cokoli co zabiju v druhy mape, musim pak jak debil hledat v ty vysoky trave:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VIRIK: je tam i zbran, kterou se da oneshotnout:p
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam