• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon


    Vstupte do temné reinterpretace artušovských legend v tomto RPG z pohledu první osoby s otevřeným světem. Prozkoumejte svět uvězněný v nekonečném podzimu, buďte svědky pádu legend a dělejte smysluplná rozhodnutí zapletená do komplexního, rozvětveného příběhu.

    Tainted Grail: The Fall of Avalon on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1466060/Tainted_Grail_The_Fall_of_Avalon/
    rozbalit záhlaví
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    PHOW_SAATCH: Ve Forlorn Swords se dá vyquestit necklace +100 nosnost. Ten fae obchodník (Ó Cuinn Cinnamonsage), kterého lze potkat na začátku, tak je i v Cuonachtu a potom ve Forlorn Swords, kde zadá menší quest.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: Koně beru kvůli přetížení, i když na sobě pracuju a aktuálně mám nosnost 215.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Mně kůň přijde dobrý leda na to dojet s ním v případě přetížení k fast travelu. Takže mi věčně obstává u farem v Cuonachtu a procházejí jím krávy.
    Jinak mám za sebou dva questové bugy, poměrně neškodné, protože jeden je side quest a druhý se sice nachází v main story, ale je to subquest, jehož failnutí při odevzdání neovlivní celkový výsledek, o který jde (kopání jednoho kmene Dal Riáta na Moot, povedlo se mi tam nakonec nahnat všechny).
    Já mám ale k těm bugům a glitchům strašně flegmatický postoj, mám odehráno kolem dvou tisíc hodin v obou iteracích Secret Worldu a zejména Legends byl (a věřím, že stále je) nezapomenutelný bugfest, kde si navíc hráč mohl být jistý, že to nikdo nikdy neopraví, velmi to zapracovalo na mém herním mámvpičismu.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tak "konecne" dohrano: 110 hod., lvl 83, ach 39/60

    jsem zvedavej, co a jakym zpusobem tam jeste pridaj - imo minimalne cunacht a forlorn swords by si zaslouzily vetsi peci. Nicmene za celou hru jsemnezaznamenal temer zadny extremni bugy (jednou me topo fast travelu prohodilo mapou, na jednom specifickym miste ve forlorn jsem se mapou propad,a na dost mistech na utesech maj ty utesy blbe udelanou kolizni geometrii, z questu mi bugnul jen jeden - s tim fae obchodnikem a knoflikem, ale jinak vse ok)
    GURBON
    GURBON --- ---
    PHOW_SAATCH: porad mam toho zivyho kone.... a porad jsem nikdy nemel duvod ho pouzit :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: Jsem v modu, kdy mě to spíš mile pobaví, než naštve, beru to víc jako featuru než bug. Funkci vyproštění by měli teda udělat spíš pro toho koně než pro hráče :) dneska se mi několikrát přivolal v místech, odkud ho fakt nešlo dostat.. je to tady vlastně určitá forma puzzle... jinak prozkoumávám druhou mapu a je to celkem zábava... trošku mi to připomíná Dragons Dogma 1, na každym rohu najdu něco co mě pospuvá dál. Velkost mapy tak akorát, ani moc velká, ani moc malá.... radši mam komprimovanější open worldy.. ve dne zatim celkem na pohodu, v noci je to jiná držková...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    LOJZEE: V zaklínačovi je tradiční Klepna na střeše chýše :)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    PHOW_SAATCH: to je inspirace Zaklinacem urcite

    1466060-screenshots-20250611210646-1
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    To je tak těžký udělat ve hře, aby se kůň nespawnoval uprostřed objektů? :D

    GURBON
    GURBON --- ---
    SADAKO: Ja nakonec prisel na to, jak se tam dostat, ale sel jsem celou pasaz hezky pozpatku od bosse pres tezky potvory k lehcim :D
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    GURBON: Jojo, už mě to dostalo někam, kam se mi nedařilo najít cestu; konkrétně Gorge ve Forlorn Swords - a vlastně doteď nevím, jak se tam jde, protože je kousek od toho fast travel :D u Gorge mám navíc rozkošný glitch, že když mě to portne před ten vchod, tak nejde jít dál, dokud nevlezu do té jeskyně a zase z ní nevylezu.
    GURBON
    GURBON --- ---
    SADAKO: Hehe, to je cheat jak prase, uz asi vim jak se budou delat speedruny. Ono nejenom ze te to nekde dostane odnekud ven, ale taky se da dostat dovnitr tam, kde jeste imho nemam co delat / nenasel jsem normalni cestu.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    V KCD takhle ukončí vaše trápení klávesová zkrátka ALT+F4 :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    SADAKO: "Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven"

    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Ta absence mapy v dungeonech mě nejdřív trochu zarazila, ale ono kupodivu ani v těch větších není problém se zorientovat.
    Tip - tlačítko "unstuck" v menu může v dungeonech fungovat jako rychlý teleport zdarma k východu ven... nebo ke vchodu do další samostatné části dungeonu, nevím, podle čeho se řídí, kam to hráče portne, jestli podle toho, odkud zrovna vylezl nebo čeho, ale v Corrupted Temple mi to příjemně zkrátilo cestu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    HONCKA: Z nakaženého chrámu jsem teď po dvou hodinách vylezl, hudba, atmoška, level design pecka.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    AVATAREK: jj ten byl dobrej, jinak co by se mi celkem šiklo je mapping i prostor mimo hlavní lokace, zrovna tahle mapa a pak ten nakažený chrám je velká jak prase
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dohrál jsem to 28.5., nahráno jak vidíte pár hodin. Dávám si pauzu chvíli a pak to prolezu do mrtě. Nejvíc se mi líbil dung s “králem a královnou”

    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Jasně, těžko bych počítal na prstech jedné ruky RPGčka, kde na konci nejsi více nebo méně OP.

    Vlastně mám problém si teď vzpomenout na jediné.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tenhle dung je naprosto fascinující

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak jsis ji mohl zvýšit :)

    nicméně takhle ale RPG fungujou. Něco děláte, dostanete se do místa, kde to nejde, tak jdete jinak cvičit, vrátíte se a zbijete to. Funguje tak Oblivion, Gothic, Elden ring a samo i TG.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam