• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PREVITAntikomunisticky klub - Antikomunisticky a antitotalitni klub

    Tento klub slouží k boji proti komunismu (a zejména bolševické totalitě) mírovými prostředky. Je třeba stále připomínat fakta těm, co zapomněli a předávat zkušenosti těm, co v tom svinstvu nežili.

    Hodní a nevinní komunisté aneb jak se nám pod nimi žilo

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SHEALA --- --- 22:25:13 7.12.2011 ---
    me ten socik prisel jako takovej ustav socialni pece. Proste, klienti sou lehce nakrmeny, lehce pripocurany, a ven se vylezt neodvazi, protoze by je vrchnost servala, a ignorujou ty, co sou zavreny v klecovejch luzkach.
    rozbalit záhlaví
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    FIN: regulace reklamy je naprosto běžný institut. Proto si nemyslím, že by zrovna v případě regulace politického marketingu mělo jít o nějaký útok na pravicové ideály svobody a odpovědnosti.
    FIN
    FIN --- ---
    KEMAL: "je výrazně jednodušší zredukovat možnosti reklamy politických stran než spoléhat na"... ale fuj. no to víš, že je to jednodušší. jenže... neproběhla nám tu kdysi, rok dva tři tomu zpátky, debata na téma, že ačkoliv se nám krajně pravicové projevy eklují, nakonec je raději trestně postihovat a trestat až činy? problém svobody je, že musíš lidem dovolit být svobodně blbý.
    BONGI
    BONGI --- ---
    BINARY_PARANOIC: No, ja mluvil o bolsevickych soudruzich, coz TED nutne neni o prislusnosti k nejake konkretni strane :)
    OJIRIO
    OJIRIO --- ---
    Jo to ja bych uvital aby informace o volebnich stranach byly poradne regulovane, nezavisle na rozpoctu stran, ale aby tato regulace byla seberegulaci volicu, necist bulvar ale soustredit se na webove stranky samotnych stran a nezavislych organizaci soustredici se na informovani o konzistenci stran a jednotilivych politiku, ne nejaka statni regulace medii, ktera by byla zneuzita hned po jejim zavedeni...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    CICO: a nezapominej na 13. důchod a zejmena na univerzální "až nas zvolite, vsechno to zase zrusime!", kterezto socanske defekaci neveri snad uz ani chajim :)
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    no podle mně je výrazně jednodušší zredukovat možnosti reklamy politických stran než spoléhat na radikální zvýšení úrovně kritického myšlení voličů.
    CICO
    CICO --- ---
    FIN: samozřejmě...jenže kritické voliče napočítáš na prstech jedné ruky (obrazně)...zbytek uslyší na cokoliv, třicet kaček u doktora, výpověď bez udání důvodu, prostě cokoliv...drtivá většina lidí o tu odpovědnost kritického voliče nakonec ani nestojí a výsledkem jsou mrdky everywhere, kterým stačí zjednodušená schémata typu my vs. oni...IMHO zásadní problém současné liberální demokracie
    FIN
    FIN --- ---
    příčinná souvislost je zde jiná - opačná:

    1. my chceme koryto, budeme krást,
    ale 2. lidé se kriticky neptají, lidé naběhnou na reklamu,
    tedy 3. hurá, investovat do reklamy se vyplatí, zisky stejně budou větší

    myslím, že dojem, že by snad ta prasata kradla a uplácela proto, že vydala na reklamu, je hluboce mylný - naopak, krást mají v úmyslu. a investice do reklamy je - bohužel a zde tvá chyba voliči - tak spolehlivá, že "se vyplatí".
    FIN
    FIN --- ---
    CICO: ano, ale viz "je jen na voliči, aby mu to nestačilo". zákazem v tomto nic nevyřešíš. fakt ne. tohle přesně je věc, kdy kritický musí být volič.
    FIN
    FIN --- ---
    KEMAL: ta komercializace neovlivňuje vůbec nic, hele - to dělají ti lidé. podívej se někdy na první republiku, to byl taky propagační kolotoč. a je jen a jen na voličích, aby se ptali "a CO nám nabízíte, hezký spot nic neříká"...
    CICO
    CICO --- ---
    KEMAL: ...myslíš politický marketing?...tak věz, že ve státech je to už tak padesát let etablovaný obor na univerzitách a co vím, tak i u nás za něj můžeš dostat PhD. nebo i docenta...) a nejhorší je, že současný proces rozvolňování vazeb mezi voliči a stranami na straně jedné a potřeby politické mobilizace z pohledu politických stran k tomu nezadržitelně směřuje...) volby jako rozhodování při koupi pracího prášku, docela tragédie...)
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    FIN: nesouhlasím. politická reprezentace ovlivňuje správu veřejných rozpočtů. komercionalizace politické reklamy motivuje k "odklánění" peněz z těchto veřejných rozpočtů. proto by měly být její možnosti osekány na nutné minimum.
    FIN
    FIN --- ---
    KEMAL: mně ne. máme demokracii, je to jejich právo. ale právo, nikoliv garance - tak ať si to právo svobodně zaplatí. když tolik chtějí ty výnosné posty, ne?
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    No zrovna státní příspěvky mi zrovna moc nevadí, jak píšeš, těch pár desítek miliónů je jen nepatrným zlomkem peněz, které úspěšná politická strana potřebuje k tomu, aby byla úspěšnou. Vadí mi komerční rozměr prezentace politiky.
    FIN
    FIN --- ---
    KEMAL: a těch pár milionů/desítek milionů, které jsou jistě z hlediska státního rozpočtu směšné, jak by mi kdejaký ferina ze stran jistě rychle vysvětlil, bych daroval zoo, jedličkárně a nějakým školkám, aby se taky zasmála zvířátka a děti, že. které jistě smích potřebují víc.
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    KEMAL: ten zákaz volební reklamy tedy myslím jen jako jednu z více omezení možností, kam politické strany měly smět sypat peníze. Píšu o ní jmenovitě proto, že jí vnímám jako hlavní.
    FIN
    FIN --- ---
    KEMAL: již delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že být na jeden den diktátorem, jedním z prvních bodů, které zrealizuji, je, že zakážu státní příspěvky - kdo chce kam, jen ať si to zaplatí a vlastními silami zrealizuje. to by bylo.
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    Má voličská bezradnost pramení hlavně z toho, že jaksi nemůžu najít stranu, která by měla v programu zákaz volební reklamy (resp. osekání jejích možností až na úroveň např. advokátů). Dokud totiž bude korupce sloužit především k plnění stranických pokladen (o čemž jsem zcela přesvědčen), bude jen vzkvétat.
    CICO
    CICO --- ---
    FIN: cítím to stejně, ale nějak mě ty motivy přestávají uspokojovat...asi by to fakt chtělo přestat žvanit na Nyxu a rozběhnout se hlavou proti zdi...))
    FIN
    FIN --- ---
    ale poctivě přiznávám, že v posledních letech mívám chuť se na to vysrat a jen čistě kvůli těmto racionálním zdůvodněním stran mého zesnulého papá a strýce se vždycky přinutím.
    FIN
    FIN --- ---
    na (pseudo)argumenty typu "stejně se nic nezmění" neslyším, protože když nebudeš volit, zcela jistě se nic nezmění, kdyžto když budeš, existuje, byť velmi malá, šance, že by i mohlo - při nevolení se jen 100%ně jisté, že ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam