• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AETHERFORUM GERMANUM
    AETHER
    AETHER --- ---
    SONJA: to Ti takhle nereknu, v zasade to mozne asi je, nicmene probiha tzv. interni prijimaci rizeni a zalezi hodne na radu te fakulty, ktera Te prijima; krom toho nevim, jestli na jednooborove studium nebudes muset delat prijimacky znovu. V takovem pripade by Ti ale asi uznali jiz absolvovane kurzy do te miry, do jake by se shodovaly s jejich studijnim planem.

// v Hradci je uzasna vedouci katedry:)
    SONJA
    SONJA --- ---
    ahoj Aether, mám na tebe dotaz - studuji 1. rokem nj na ped.fak. v HK s 2. oborem hud. výchova, nevíš jestli je možné od 2.roč. přejít na jinou univerzitu na jednooborovku?(např. v Brně,popř. Ústí n.L.) nebo bych musela dělat znova přij. zk.? chtěla bych totiž nj studovat samostaně, bez 2.oboru.díky
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Taky dobrý :o) Moc děkuji.
    AETHER
    AETHER --- ---
    NANUQ: no to mozna take, ale hlavne jsem mela na mysli, ze Ti najdu primo nazvy tech textu
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Jako v elektronické formě? To by bylo skvělé!
    AETHER
    AETHER --- ---
    NANUQ: casem se pokusim nekde Ti najit primo nejake texty:)
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Píšu si, zkusím. Díky.
    AETHER
    AETHER --- ---
    NANUQ: Zkus Hoffmansthala;)
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    A taky jsou drsné, takovéhle pohádky si tedy nepamatuju :-) Koupil jsem si ještě nějaké povídky od stejného vydavatele, ale tam je ten jazyk šíleně vzletný, souvětí na půl stránky a tak... to už je horší. Nějaká přívětivá beletrie by se mi hodila :-)
    AETHER
    AETHER --- ---
    NANUQ: no tak ty jsou samozrejme idealni:)
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Ono to docela jde, koupil jsem si takový sešit, kde je jedna strana německy a naproti je to česky... něco je teda těžší, pravda, ale docela to jde :-)
    AETHER
    AETHER --- ---