ANARCHY: To sis ale sám vyfabuloval a popravdě mě Tvá rétorika zaráží.
Naopak jsem z rodiny, kde část babičky větve skončila kvůli Heydrichiádě na popravišti za přímou pomoc parašutistům. Za to děda byl potom léta oddaný komunista, ochoten psát lidem negativní posudky. Nebyl to zlej člověk, jenom naivně věřil lidový myšlence. Nechápal, že ve finále je úplně jedno jestli škodíš z přesvdčení nebo jsi prostě hajzl - škodíš totiž úplně stejně.
A problém nastane, když Ti to systém dovolí, jakkoliv nemusí sám bejt špatnej. A ten systém tady - nezlob se - pomalu zase vzniká. Jen nemá ještě takové možnosti, ještě tolik sígrů ty možnosti neodhalilo a spíš se lidi navzájem trollí přes úřady které nemají jinou možnost než postupovat podle správních, přestupkových či trestních direktiv, jinak je ti samí trollové hned napadají.
Chci tím vlastně jenom říct, že bych se Tvojí odpovědí mohl snadno urazit, neboť tu nikomu neříkám, co si má myslet. A to je rozdíl, kterej by sis měl silně uvědomovat než někoho napadneš.
Byl jsem obklopený lidmi, kteří toho opravdu dost pamatovali a hlavně zažili. Proto mě logicky zaráží, jak se dneska zase opakuje vznik velmi povědomých paralel, která naše rodina už zažila.
Srovnání tu níže proběhlo několikrát a rozdíl je jenom v tom, že dnes v ČR JEŠTĚ nedochází k plošnému a bolestnému zneužívání možností, které ten vývoj logicky nabízí. On si ve dvacátých letech plných naivního francouzského komunismu taky nikdo nemyslel, že by to mohlo skončit stalinismem.
Před dvaceti letech jsem se divil Irům, že protestují proti vyhazování z práce po přihlašování k tradiční víře. Když to samý před deseti letech začali dělat Němcům za veřejný projev jiného názoru na ekologii a imigraci, už jsem se divil mnohem míň.
Dvacet let jsme tu měli určitej Hobitín, relativně svobodnou a bezpečnou zemi, protože první pokusy měnit systém k minulosti za nás odnášeli jiní.
Zase je to jenom o čase, než někdo zneužije příležitost.
Na to abys se mnou/kýmkoliv takhle mluvil bys měl mnohem víc znát, natož potom utíkat z diskuze nebo tu argumentovat znásilňováním dětí, když je meritum věci jinde.