• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HERKULESNIKON - klub majitelu a priznivcu nejlepsich fotaku
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    CNV: třeba svorky z OBI...ale jinak je dobrý na tom mít bud koupený nebo nějak vyrobený mechanismus na srolování pomocí retízku a na spodní hraně plátna zatěžovací tyč aby se se s tím dalo dobře manipulovat.
    CNV
    CNV --- ---
    Čím se dá zabránit fotopozadí, aby se samo vlastní vahou nevyrolovalo celé? Mám dva stativy, na nich trubku a na tom roli obyč. polypropylenového pozadí, a stačí odmotat kousek a už to jede samo...
    TWARR
    TWARR --- ---
    PAVELDUFEK: to bude vazny, ty dve skla s af pro sony mount.
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    Ono to asi bude vážný :-))

    Samyang Optics, Lenses for Camera – Cine – CCTV – Photo, Prime Lenses & Third party Lenses
    http://www.samyanglensglobal.com/en/newsroom/news-detail.php?SQ=159
    REPLIKANT
    REPLIKANT --- ---
    HUGGI: Pardon, ale to je uz slovickareni a to jak je dnesni svet rozdeleny na spolecnosti a pospolecnosti korporatu atd. je to snad fuk. Tak jako tak, Nikon porad poskytuje profi servis NPS v ramci ceskeho zastoupeni Nikon, viz web.

    "Všechny ostatní produkty společnosti Nikon, které na sobě nenesou označení Coolpix zasílejte nadále do autorizovaného servisního střediska Nikon spol. s r.o. v Praze."
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    KOC256: A ja napsal moji zkušenost.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PAVELDUFEK:
    já to tu postnul protože to zrovna vyšlo a nyní se o tom bavilo... nic jiného o tom nevím :)
    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    KOC256: Když se vypnou fíčury tak ta baterka vydrží 600 fotek. Alespoň moje.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    REPLIKANT: No aktualni nikon servis nepatri pod nikon cz, mozna maji spolecny nekter zamestnance ale to nic neznamena
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MORPHLER: Neboj netrolim ja ted prechazim na znacku s asi nejhorsim servisem u nas..jen to nepovazuju za tak dulezity..technika se da pojistit..

    PAVELDUFEK
    PAVELDUFEK --- ---
    V roce 2009 když jem byl v Dominikánské republice na 3 měsíce a odešel měsíc starý objektiv Nikon, tak mě posílali letecky do USA, protože tam nebylo vůbec nic.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Sony A7 II – druhá generace v podrobném testu – DIGIarena.cz
    http://digiarena.e15.cz/sony-a7-ii--druha-generace-v-podrobnem-testu
    REPLIKANT
    REPLIKANT --- ---
    HUGGI: Hele Huggine psal si nema a ne ze mit nebude. A uprimne o tom jestli tu neco bude ci ne nevis uz vubec nic :)
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    HUGGI:
    HUGGI:
    Hele to uz pusobi, ze chces jen trolit. Pisu jen zprostredkovanou zkusenost. Tem lidem je asi stejne jako mi jedno, jak to mozna bude ci nebude, ale jak to funguje ted.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    REPLIKANT: No uz velmi brzo asi mit nebude..
    REPLIKANT
    REPLIKANT --- ---
    HUGGI: Nemas pravdu, NPS ma primo Nikon na Zbraslavy pan Sokolik a další.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MORPHLER: Pokud vim tak jen olympus ma svoji sit servisu. Ani canon ani Nikon nemaji svoje servisy.jsou to cizi firmy, ktere jen maji s danou dirmou smlouvu, ktera je pokud vim plne nezavazuje poskytovat sluzby NPS/CPS.

    Ale je jen otazkou casu kdy podobnej system zavede i Sony. Zatim k tomu nemeli duvod, protoze profi segment i v DSLR sel skoro uplne mim ne..a treba Canon ma CPS asi tri roky a kdo o tom vi? Kdyz to rikam zakaznikum tak vetsinou ani netusej ze by neco takovyho mohlo existovat
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    HUGGI: nejde o cr, ruzne po svete, zpravidla v mistech, kde to nekoupili, proste lidi co jsou zvykli treba na NPS (poskytnuti nahradnich tel, relativne rychle opravy, jiny pristup...) tak jsou s pristupem sony dost prekvapeni a je to pro ne nepouzitelny servis. opet podotykam, bavime se o profi pouziti a ty nejvyssi servisni programy. konkretni clanky uz jsem ted nenasel, ale podstata byla v tom, ze sony proste nema celosvetovou sit svych foto servisu a to jak realne sluzby vypadaly bylo pro profiky dost spatne na to, aby i pres spokojenost s produktem kdyz zrovna funguje, opustitli vyrobce.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MORPHLER: v CR? Máš nějaký zdroj..
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    REPLIKANT: možná by nebylo od věci do diskuze ještě přidat dost neprofi servis sony pro profi uzivatele. cetl jsem nekolik clanku, kdy servis, res. jeho simplexnost proti tomu co profikum nabizi canon a nikon byly duvodem opusteni A7 rady a navrat ke canon/nikon
    REPLIKANT
    REPLIKANT --- ---
    MENTOL_: Stim co jsi psal plne souhlasim. Celou dobu je ale rec o FF CSC, jako ma Sony.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam