ENTENTYKY: no, pokud nedejbože někdy potřebuju něco vyřídit na pobočce (občas se něco najde - změna zasílací adresy, nějaká ta žádost, změna jména atd), musím si na to vyhradit alespoň tři čtvrtě hodiny čistého času, protože z deseti přepážek, u kterých sedí nějaká úřednice, jen dvě mají otevřeno a ještě ke všemu i ten nejjednodušší úkon jim trvá tak dvacet minut. Já chápu, že některé ty úřednice možná mají ještě polední či jinou pauzu, ale je to dost demoralizující. Navíc prakticky na cokoli si každá úřednice potřebuje zavolat nadřízeného nebo jinou úřednici, čímž zastaví provoz na obou dvou funkčních přepážkách.
Vzhledem k tomu, že většinou stejnou věc vyřizuju současně i v ČSOB (mám dva studentské účty, ten v KB spíš jako pozůstatek dob minulých a pohotovostní kontokorent, který zruším hned, jak mi dojdou potvrzení o studiu), můžu porovnat, jak dlouho to může trvat jinde.
Co se týká korporátního chování, pokud tě to bude zajímat, radši v poště. Můžu ale říct, že vzhledem k tomu, že pracuju na projektovým financování pro jednoho z největších developerů v ČR, s bankami jsem v každodenním kontaktu - a s takhle absolutně neprofesionálním jednáním jsem se za tři roky nesetkala.