• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    TOMASH: doted sem s CS nemel zadnej vetsi problem a az na nektery poplatky sem byl celkem spokojenej. mam u CS vic produktu, ktery mi vyhovujou, ale ten sporoziro-ucet se zrusit postupem casu chystam - ucet jinde uz mam delsi dobu.. ty ostatni CS produkty si ale necham, tak doufam, ze ten S24 opravej a na podzim opravdu rozsirej S24 Start o kreditky, jak slibujou, abych moh hladce emigrovat :)
    nicmene tenhle S24 bug prilis s obecnou CS-politikou, kvuli ktery bych rusil ucet, nesouvisi myslim....
    TOMASH
    TOMASH --- ---
    nechtel bych rozpoutavat nejakej flame, ale nechapu, proc teda od sporitelny neodejdes, kdyz maj spatny sluzby? neni lepsi davat penize nekomu, kdo ti za to da i nejakou protihodnotu?
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    hehe.. tak nejen, ze je S24 momentalne offline, ale este se mi podarilo najit bug - pokud se clovek pokusi prihlasit v tomhle offline rezimu, tak se to bere jako neplatny prihlaseni, jako bych zadal spatne heslo a po 3ech pokusech mi to pro jistotu celej s24 zablokovalo. dokonce mi ten bug i potvrdili na s24 lince. moc rad delam betatestera za vlastni $$$ :///////
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    jsem si vyfiltroval poplatky v csob. za ucet, ktery pouzivam na dva trvale prikazy a prijeti dvou prijmu mesicne platim asi podle pocasi 60-95kc/mesicne. wtf.

    zlaty bank of new zealand

    30/04/2007 FEE BANK FEE (INCL $4.55 REBATE) 0.00
    (2 vklady hotovosti v bance, 2 prijmy na ucet a 2 vybery z bankomatu a 14 pouziti platebni karty)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    YNZA: na na svym pocitaci si muzes delat vsechno, ale banka se to nedovi :)
    YNZA
    YNZA --- ---
    servis24: Systém pracuje v režimu offline, pro vybrané účty nemohou být nyní zobrazeny některé informace.

    tak je to online nebo offline bankovnictvi todleto??? omg
    EARL
    EARL --- ---
    nemate nekdo kreditku od citibank? nejaky zkusenosti?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ONE111: taky uz jsem vyzkousel vkladani penez do bankomatu. to napisete, kolik tam davate, vyjede vam papir a obalka. do obalky trcite love a papir a v bance to druhy den prepocitaj a pripisou na ucet. takze nemusite se bat, ze se s milionem v kapse ztratite.
    ONE111
    ONE111 --- ---
    ROMANET: Nekde holt konkurence funguje :0).
    DATEL
    DATEL --- ---
    Ahoj, mám dotaz k rozměňování peněz v bance. Když přinesu drobáky se stejnou hodnotou, tak do 100 ks mincí by měla být výměna za papírovku zdarma, nad 100 ks se platí. Jak je to ale opačně? Tj. přinesu 3000,- Kč (2000+1000 nebo 3x 1000) a budu chtít rozměnit na kovové 50,- (tj. 60 ks) - taky se za to něco platí? A můžu takhle rozměnit peníze i v bance, kde nemám účet? Nebo na poště?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    tak musim slozit poklonu novozelanskemu bankovnictvi.

    je mi min nez tricet, takze mam ucet bez poplatku a to do 30 nejdrazsich ! transakci mesicne.

    takze platim kartou kazdej nakup a vybiram penize, kdy chci a tech 30 neprekrocim (nebo mozna o fous) no a neplatim naprosto vubec ale vubec nic. no je to nadhera mit tam proste moje penize, ktery se proste nezmensujou. teda zmensujou, ale to je utracenim.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    OTAVA: Negativní zkušenost jsem měl pouze s rušením účtu - po skončení studia jsem už nepotřeboval další účet :-). Jinak jsem ten účet prakticky nepoužíval.
    Jinak znám dost (relativně) spokojených klientů KB. ALe každý má jiné důvody - já bych třeba možnost zajet autem k mincovnímu boxu úplně nedocenil ;-)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    LEFTY: Tvoje negativni zkusenost s KB by me zajimala. Uz jsem u KB nejakej ten patek a zatim nemam jedinou pripominku. Jsou sice trochu drazsi, ale to (aspon pro me :) kompenzuji jejich sluzby a vstricnost. Mozna jsem jenom klikar :)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    fuck da ČS
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    PSYSBEE: Tak zrušení účtu v ČS skutečně trvalo asi půl hodiny. Musel jsem vystát dvě fronty (na bezhotovostní přepážku a pak na pokladnu), ale to je tak ten nejmenší problém. Ale nemám ani kartu, ani jiné doplňkové služby kromě kontokorentu 10k.
    Naopak jsem pozitivně ocenil, že mě nikdo nepřemlouval a nezdržoval variantama, jak to "řešit". Prostě jsem přišel, řekl že chci zrušit účet, a hned se do toho dali. Navíc to nebyla moje "domácí" pobočka. Nesrovnatelná zkušenost s KB.
    Možné problémy jsou možná jenom s rušením kontokorentu, ke kterému je účet zřízen - člověk by musel možná na pobočku dvakrát, z důvodu nutného průběhu uzávěrky na kontokorentu (aspoň tak jsem to pochopil).
    Takže celková spokojenost, poslední služba ČS se povedla :-)
    RETAL
    RETAL --- ---
    - Kolik mám na účtu?
    - 100 000. Teď už jen 99 980. Pá pá.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    PSYSBEE: není samozřejmě možné soupeřit s tebou v detailní znalosti sazebníku a ČS procesů, i kdybych na to měl čas a náladu. Z toho důvodu jsem neuváděl příklad ČS, ikdyž jsem se tam pokoušel neúspěšně rušit účet asi před rokem.

    Dnes tedy ten triviální a rychlej proces půjdu vyzkoušet znovu.
    DATEL
    DATEL --- ---
    ENTENTYKY: áha, tak to pajk jo :) já se jen lekl, že to tam neproběhlo to co mělo. už jsem klidnej :)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    vyuctovani za predchozi den probiha vzdycky po pulnoci, pak se to tam teprve zobrazi

    pokud je to v ramci banky, tak v nezauctovanych transkacich to mas hned - treba to nevidis, ale jako pouzitelny zustatek to je
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam