• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ADAM: já se te´d budu snažit poslat peníze z nz účtu na český účet.

    nz banka si vezme 25 nz dolaru tedy asi 20 americkych.
    ceska banka si vezme procento. coz bude o fous vic.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROMANET: nejvetsi sranda na tom je, že na netu je v disponibilnim zustatku už ta částka přičtená.

    teď by mě zajimalo, jak se k těm penězům mám dnes dostat - transakce již vrátit nejde, na prvním účtu to je už odepsaný pryč. a na cílovém účtu to sice v disponibilním zustatku je, ale vybrat to prý pujde až zítra.

    kolikže stojí letenka na NZ? ;-)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ADAM: to je jako rozdíl mezi zustatkem a disponibilním zůstatkem.

    ADAM
    ADAM --- ---
    mužete mi někdo vysvětlit, jak je proboha v dnešním světě možné, že když pošlu v rámci ČS peníze z účtu na účet, tak se sice ty peníze na tom druhém ihned objeví, ale nejdou vybrat v hotovosti? až zítra....
    já jim ty peníze nechci na den pujčit - chci je mít ihned k dispozici!!! ku*a fix!
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    T_Y_L: ja nemam zadny omezeni.

    btw csob pobavila. na muj dotaz ohledne vyse poplatku mi bylo sdeleno

    "Ohledně poplatků, zde přesné informace nemám, podívejte se do sazebníku
    poplatků, na odkazu:
    http://www.csob.cz/bankcz/cz/Csob/Sazebniky/Sazebnik-pro-fyzicke-osoby-obcan "
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    ROMANET: Tak tahle zabezpečená komunikace (s Bank of America v USA, já již v ČR) mi pěkně nadzvedla mandle. V době, kdy jsem jí využil (před dvěma lety), bylo možné napsat pouze cca 30 řádků (velmi krátkých). Když jsem měl komplikovaný problem tak se tam nešlo rozepsat, navíc to pokaždé četl někdo jiný (takže delší komunikace nebyla možná). Na email odpověděli ať použiji zabezpečenou komunikaci, jak jsem psal, zabezpečná komunikace nevedla nikam (když jsem volal na pobočku tak se se mnou nechtěli bavit, nebo to nikam nevedlo, nakonec to vyřešil až klasický dopis na nějaká vyšší místa). Když jsem to využil nedávno (teď mají limit do 2000 písmen) tak mi odpověděli - díky za dotaz zavolejte tam a tam (v tomto případě to telefon vyřešil) - Takže pokud banka komunikuje emailem já to považuji rozhodně za klad.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    DAIIKA: tak jsem si schválně vytáhla výpisy z účtu, protože mám taky studentský účet u KB - ale jen Gaudeamus, nikdy nebyl důvod to převádět na něco jiného.
    Poslední potvrzení o studiu jsem dokládala v září 2005, loni jsem na to zapomněla (teda furt jsem se chystala, že ten účet zruším, tak proč dokládat potvrzení...)
    26 mi bylo letos v únoru.
    A pořád mám studentský účet bez poplatků... hm, zajímavý systém.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    jak je to v českého e bankovnictví s komunikací s klientem.

    já na svém novozélandském účtě mám v rozhraní na netu odkaz na komunikaci s bankou a můžu se ptát na cokoliv a oni mi "zabezpečeně" odpovídaj.

    když mám trabl s čsob, tak musim poslat mail, do kterého samozřejmě nechci psát všechny ty kraviny o mé osobě. chjo.

    navíc mne fascinuje, že v položce "detailní informace o účtu" nenajdu ani pobočku, u které účet mám.
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    u účtu G2 se potvrzení o studiu předkládá 2x, při založení, pokud je vám více jak 20 let potom, pokud studujete déle než do 26-ti let věku, aby vám mohl být účet G2 zachován. jinak je to nutné pouze pokud žádáte o jakýkoliv úvěrový produkt, např. kreditní kartu, povolený debet nebo studentský úvěr .
    zrušit účet po 14 dnech debetu je nesmysl, to bych se asi hodně hlasitě bránila na příslušné pobočce.

    pokud student nepředloží potvrzení, že studuje denním studiem i po dosažení 26-ti let, tak se mu účet G2 převede na standartní balíček, většinou na Perfekt konto /59,- Kč/ měsíčně. O změně je opět písemně informován. Tadyje dobré si to hlídat, protože změna poplatků může tady způsobit nepovolený debet. Navíc vám vypoví karty, které k původnímu studentskému účtu patřily.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SKAFF: Většinou banky chtějí povtrzení napodzim. Poslední dobou přecházejí na systém do 26 let a pak převádějí účet na běžnej bez výhod...
    MISERY
    MISERY --- ---
    NYX:
    ENTENTYKY: aha, i to je mozny, ja jsem si ho zmenila sama :-)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    MISERY: kdyz ho nedoda, prevedou ho po case automaticky na nejblizsi vhodnej (KB)
    NYX
    NYX --- ---
    MISERY: ja mel za to, ze je prevadi na ty nestudentske...
    MISERY
    MISERY --- ---
    Co vim, tak studentsky ucty snad rusej, kdyz jim clovek neda potvrzeni o studiu....logicky...ale i to davaj vedet dopredu...
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    no hlavně vzhledem k tomu, jak zoufale si každá banka snaží udržet klienty, tak jen tak zrušit účet, zvlášť když vidí peníze přicházet...

    a zvlášť když si člověk vezme, jakej opruz a papírování s tím je, když ho chce zrušit sám a dobrovolně :-)
    MISERY
    MISERY --- ---
    To je fakt divny, ja mam ucet u KB a mela jsem minus asi 40 korun za poplatky asi 15 dni, nez mi prisla vyplata....a jako vubec zadnej problem....
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    SKAFF: to mi připadá spíš na chybu v systému než na systémové opatření... no dej pak vědět, jak to celé dopadlo.
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    SKAFF: a v případě rušení účtu z důvodu nepovoleného debetu se nejprve vypoví a zruší platební karta, služby přímého bankovnictví, případný povolený debet, pokud byl nastaven. uzavření účtu samotného se provádí až jako závěrečná činnost. o každém kroku je klient písemně informován , např. výpověď PK je zasílána s doručenkou, aby byla kontrola, že klient opravdu výpověď převzal.
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    SKAFF: a bylo to překročení povoleného debetu, nebo ses dostal do mínusu jen poplatkama?
    Každopádně se účet neruší hned, nejprve se klient několikrát vyzývá písemně, pokoušejí se mu dovolat i z oddělení vymáhání pohledávek. po uplynutí 60 dnů nepovoleného debetu se klientovi zasílá info o tom, že mu účet bude zrušen. po uzavření účtu se opět písemně zasílá stav účtu při uzavření a vyrozumění , že i přes zrušení účtu ze strany banky stále trvá povinnost pohledávku vyrovnat.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    SKAFF: urcite to budes mit v podminkach smlouvy, kdy se rusi ucet a vsechno ostatni ..

    ale taky by me zajimalo, co to je za banku ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam