• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PURPURKA
    PURPURKA --- ---
    má někdo zkušenost???
    http://mbank.centrum.cz/emax.html
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    MARSHUS: No hypoteční krize není problém jen GS. Takže jde hlavně o těch 5 mld. za podvod.
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    no, tady píšou že to je 2 mld z hypoteční krize a 5 mld od podvodníka, celkem tedy 7 mld E. to je docela slušný..
    GOR
    GOR --- ---
    MARSHUS: Kdyby 2mld, ale skoro 5mld...
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    NTR23: ono ohlásit ztrátu 2mld E není uplně normální .)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    A copak se nám to děje v Société Generálé?

    Zastavili obchodování s akciemi. Jsem zvědav s čím přijde tiskový mluvčí komerčky. Asi s klasických. Vklady českých občanů nejsou ohroženy a rozhodně není nutné vybírat peníze z účtu"
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    RETAL: díky, to je užitečný.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Kulhající bezpečnost internetového bankovnictví
    ...
    Nejčastější příčinou vnějších narušení bezpečnosti je stále lidský faktor. Jde přitom o vlastní zaměstnance banky, její klienty, třetí strany a obchodní partnery.
    ...
    Podle zprávy Deloitte mezi nejčastější případy narušení bezpečnosti zvenčí patřily za posledních 12 měsíců útoky na elektronickou poštu (57 %).
    ...
    Co dělá bankám největší starosti v oblasti narušení bezpečnosti? Klienti. Přesněji jejich žalostně zabezpečené počítače. Průzkum identifikoval následující tři typy nejčastějších pokusů o narušení bezpečnosti. Jsou to počítačové viry a červi, dále útoky na systémy elektronické pošty v podobě nevyžádané pošty a spamu, a také podvodné techniky k získání citlivých údajů jako např. tzv. phishing a pharming.
    ...
    Vysoký počet narušení lze připsat také vlastním zaměstnancům. Ti buď úmyslně zneužívají svou pozici a oprávnění, nebo se neúmyslně dopouštějí chyb a omylů, a to často i vlastní hloupostí. Právě zaměstnanci dělají bankám vážné starosti a jsou uváděni jako hlavní příčina selhání informační bezpečnosti.


    Víceméně jen shrnutí výsledků průzkumu firmy Deloitte - žádnou hlubokou sondu do IB a jeho bezpečnosti nečekejte.
    RETAL
    RETAL --- ---
    LEFTY: Ptáš se na toto?
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    nevíte někdo (z hlavy :-)) jaké jsou poplatky za karetní transakci, kterou platí obchodníci karetním společnostem? Vím, že AMEX je nejdražší, ale to je tak všechno. Díky moc.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    DAIIKA: no když jsem odcházel v říjnu 2006 od gemb, tak se nikdo na nic neptal a kartu mi rozstřihali dřív než jsem vůbec dořekl, že dobrý den, chtěl bych zrušit účet...

    to byla taky asi poslední kapka... :) takle si mne vážit.
    DAIIKA
    DAIIKA --- ---
    design na kartách se schvaluje, je to pravdou, a jsou vyjímky, které tam nelze umístit, ale je to samozřejmě na bankovním poradci,aby na to klienta upozornil už při sjednávání a generování design kodu.
    mám klienty, kteří tam neměli s fotografiemi nejmenší problém a taky takové, kterým neprošla ani napotřetí.bankovní poradce ale fotku, kterou si tam klient posílá nevidí, takže nemůžeme posoudit, jaká byla.


    pokud jde o odchod klienta z banky...u nás je standartní praxe, že u pohovoru při výpovědi účtu musí být moje nadřízená, klienta se dotazuji na důvod rušení účtu, může a nemusí odpovídat. pak je to jen od diskuzi, nabízí se změna produktu, případná úprava poplatků a pod., změna bankovního poradce.pokud klient chce odejít, neděláme scény, nelepíme ho k židli a pod. o důvodu odchodu z banky se sepisuje protokol.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ALESH: Kamos ma kartu na ktery ma fotku spolecne s kytaristou z Iron Maidien a je celkem spokojenej :-DD
    ARZA
    ARZA --- ---
    já jsem odcházela od eurotelu. ale to asi neni to co chceš...
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    ROMANET: Když jsem dělal v radiomobilu, tak půlka kanceláře byli lidi, kteří obvolávali zákazníky, co chtěli odejít... Co by tě konkrétně zajímalo?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    žádost o pomoc,

    hledám nějaké lidi, kteří odcházeli z banky (pojišťovny, penzijního fondu a já nevim co /nechci být OT, ale i OT mne zajíma/) a banka to neřešila (zrušili účet, aniž by se ptali proč) nebo řešila, zkoumali proč odchází a zkusili něco nabídnout.

    jde i o zkušenosti kdy se banka snaží převzit vaše jiné úvěry za lepších podmínek.


    obecně jde o článek o tom, jak se firmy snaží zabránit odchodu ke konkurenci a konkurenci zákazníky vyžrat.
    ARZA
    ARZA --- ---
    Tak jsem si to nevymyslela:

    Vazena pani xxx,
    >
    > dekujeme za Vasi zpravu a omlouvame se za zhorsenou slysitelnost Expresni linky. Vzniklou zalezitost intenzivne resime. Abychom podobne situace v budoucnu vyloucili, dojde v prubehu unora k vymene telefonie a kvalita spojeni tak bude vyrazne lepsi.


    Akorát teda nevim co s platbama do tý doby.... ://
    ADAM
    ADAM --- ---
    díky moc za info :-)
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    ADAM: onehda sem se na to u FIO ptal - "...pokud nemáte účet v SKK, automaticky se provede konverze podle aktuálního devizového kurzu ČSOB...".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam