• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Kurýr tu byl minulý týden ve čtvrtek. V pondělí mi přišel email, že konto je funkční. V emailu byla věta, která mně zarazila:
    Pokud jste o kartu doposud nepožádal a chcete ji získat, podejte novou žádost prostřednictvím internetu nebo kontaktujte operátora mLinky 844 777 000.

    Vzhledem k tomu, že v emailu bylo uvedené číslo mé žádosti (GMP041020025), tak bych čekal, že v systému je zapsáno, o co jsem žádal a tedy, že tam napíší něco jako: Karta vám bude doručena do x pracovních dní. Takhle jsem trochu na pochybách zda vůbec v systému je žádost o kartu zadána.
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    ADAMM: mozna trouchu hloupy dotaz, ale - k cemu je dobre mit dva ucty v jedne bance misto jednoho?
    ATAN
    ATAN --- ---
    jen jeste upresnim. je ke kazdemu uctu karta zdarma? nebo jen k jednomu uctu a k dalsim za rocni poplatek?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADAMM: dekuji. ja zrovna vcera kolem jednoho mkiosku sel, tak se tam asi jeste jednou stavim.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: běžnou poštou na korespondenční adresu. v IB to (zatím) není. máš nějaké pochybnosti, že ti dlouho nepřichází karta? (případně do pošty pošli svoje číslo žádosti, já ti to můžu zjistit.)

    ATAN: je to rychlejší v mKiosku / FC (v podstatě ihned), ale s kurýrem nemusíš nikam chodit a přijde za tebou, kam si řekneš, kdy se ti to hodí.

    ATAN: rozdílů je několik - za výběry z eMAXu se platí vždy, ale hlavně z něj lze převádět peníze jen jednou šablonou (tu lze kdykoliv měnit, zdarma a on-line), čili žádné trvalé příkazy (ani inkaso v budoucnu). mBank strategie spočívá v tom, že si uděláš eMAX a mKONTO provázané šablonami tam a zpět - převádíš si peníze v reálném čase, trvaláky a šablony ven si dáš na mKONTO, kam vždy v případě potřeby hodíš peníze z eMAXu, kde si je hezky úročíš.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Chápu dobře, že karty dojdou běžnou poštou na adresu uvedenou ve smlouvě? Nedá se to zjistit v internet bankingu?
    ATAN
    ATAN --- ---
    a jaky je vlastne rozdil mezi mkonto a emax krome uroku?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ahoj. je rychlejsi mbanku vyridit pres internet nebo v mkiosku?
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ADAMM: Aha, děkuji za vyjasnění. Já teprve čekám na kurýra.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ORBIT: to číslo, co jsi napsal, je na mediaservis (kurýři) - nijak nesouvisí s kartama... karty posílá naše partnerská společnost z polska běžnou poštou, obvykle přijdou do týdne. status lze zjistit na mLince (844 777 000 nebo 246 017 777) - ale nikoliv přímo datum odeslání...

    ATTILAH: v dohledné době to nebude. připravují se účty pro živnostníky (OSVČ), právnické osoby nebudou podle mě minimálně do konce 2008.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Dnes mi volali a informace byla tuším 5 dnů.
    telefon na ně je 800 317 318
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Má někdo zkušenost s rušením účtu u Unicreditbank - dřív ŽB?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    ADAMM: Plánují se spořící účty pro právnické osoby (stejně výhodné)? Děkuju moc za odpověď - nebo odkaz na Faq :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak už mi přišlo, že účet je aktivní. Za jak dlouho mám očekávat platební kartu? Dáse někde zjistit, zda na ní nezapomněli?
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    YNZA: bejt tebou, tak az se prihlasis, tak jim to jeste zatepla napisu do zalozky INFORMACE A KONTAKTY - ZASLETE NAM :)

    At vi, co si o tom klienti mysli..
    YNZA
    YNZA --- ---
    trotl.24 opet nedostupny, agrrrrr kurwa takhle pracovat my tak v zime zmrznete, SVINE
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ADAMM: njn uvidime kdy mi prijde ta karta :-D to moje draha ma uz vsecko pohromade.. (a kdyby nebyla skleroza a nezalozilasi kamsi aktivacni balicek tak to mela pokupe uz 2ma tydny :-D )

    Proste chybky zacinajici "spolecnosti" ktere jsou k vzteku i k smichu.. i kdyz mit to jako 1. a jedinne konto tak sem asi tezce v "riti" bo bych se nedostal k penezum :-/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NOSPAM: jo, vim o tom, ze se to stavalo, chyba byla lidsky faktor, nekolik pracovniku, kteri nepochopili, co se ma v systemu zaskrtavat. bohuzel i jeden z tech, co ty lidi skolil. je to na dlouhe vykladani, ale jednak uz se to nedeje a druhak, kolega se snazi najit cestu, jak najit ty, kterych se to tykalo, a vsem jim co nejdriv kartu poslat. je to bohuzel dost lidi (rekneme 20% tech, kteri si zakladali ucet na prazskych pobockach), coz nam jedno samozrejme neni.
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    ALESH: No to jsem pri 1. registraci udelal.. a diky komplikacim kvuli tomu ze tehda jsem zadal číslo pasu etc.. a kurýři atd jsem to musil zrušit.. (viz. historie )

    Takže jsem zakládal na pobočce a i ve smlouvě mam uvedený karty.. jen jaksi nedošlo k jejich objednání.. To je ten problém..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam