• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    SIN
    SIN --- ---
    ZBYNEK: Pořád dokola? Co tě jako žere? Se nemůžu zeptat? Prostě mě to zajímá. NEznáš moje finanční podmínky, NEvíš jak dlouho mám účet u Spořky, kolik mám nastřádáno bodů, kolik měsíčně utratím? Jsou to tvoje prachy, tvuj bonus? :))

    Nerozumim ti, nevim jestli čteš co píšu nebo to nechápeš.

    Jestli nenávidíš Spořku a její bonusovej program - fajn - tvuj boj, já osobně dávám přednost přehledu o tom co můžu a nemůžu, jak využít všeho co se mi nabízí, když už to mám. Pochopil jsem tvuj postoj, ke Spořce aspol. netřeba mi to dále opakovat. díky :) ;)

    Když už jsme u toho co kdyby ses místo těch opakovaných výlevů nenávisti ke spořce pochlubil jak a kde máš uložený peníze a kolik za ně měsíčně platíš? Abych viděl jak se t omá dělat "správně"? ;)
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SIN: Pořád dokola...
    Zkus si spočítat finanční přínos toho "Bonusu" - zapltíš si za to, že dostaneš zanedbatelnou slevu. Prostě klasická marketingová sračka.
    O důvod víc odejít jinam.
    SIN
    SIN --- ---
    NELDE: Přiznám se, že jsem ten Bonus program až tak nezkoumal, když jsem zjistil, že jsou tam většinou blbiny nebo bodově nedosažitelný věci. Ale tyhle možnosti co píšeš jsou zajímavý (jediný asi). Když jsem se díval přes web tak jsem to tam nenašel - je třeba podniknout něco speciálního?
    NELDE
    NELDE --- ---
    SIN: Kolega má místo Bonus programu rovnou peníze. Banka mu z každé platby vrací 0,5%. To hlavní negativní na ČS je, že ti sice dává bonus za platbu kartou, ale za každou platbu ti strhne transakční poplatek. Jinak já Bonus program užívám k občasnému získání poplatku za kartu zpět.
    LAURINKA
    LAURINKA --- ---
    SIN: díky, už vím co a jak. jde to.
    SIN
    SIN --- ---
    ZBYNEK: Já se s tebou o tohle nepřu - ano základní výhodou je nejnižší cena služby, případně použitelnost toho produktu pro klienta, což už jsem tu několikrát napsal.

    Ale v souvislosti tímhle příspěvkem ORBIT: konkrétně s výhodami, které může přinést nějaké dlouhodobé členství - pochybuju že nějaká banka dá slevu (nebo nějakou jinou výraznou výhodu) za to, že jsi u ní od tý doby co otevřela první pobočku. Napadlo mě, že za to ti nabídnou tak nějaký bonusový program nebo snažší přístup ke kontokorentu.

    Máš pravdu, body musíš do nějaký doby vyčerpat, což neni až tak překvapivé.
    SIN
    SIN --- ---
    LAURINKA: Nebude to asi karta pro přítele, ale další karta k účtu. podle toho co píšou tady: http://www.csas.cz/banka/menu/cs/lide/nav00000_lide_nds_80_prod_111

    Zavolal bych sem: Informační linka České spořitelny 800207207 a zeptal se. Tak jsem to myslel.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SIN: Výhodou pro klienta by měla být nejnižší cena, nikoliv to, že mi za předražené služby budou nabízet podřadné, vyřazené nebo prostě pro mne zrovna neužitečné věci.
    (další sviňárna u spořky je navíc i to, že body jejich úchvatného bonus programu musíš vyčerpat během určité doby (3 roky? střílím od boku))
    SIN
    SIN --- ---
    ZBYNEK: Bonusový program považuju jako krok správným směrem, pokud ostatní funguje ke spokojenosti klienta- samotnej bonusprogram nic nezachrání. Zmínil jsem to v souvislosti s "výhodami" pro klienty.

    Co je modní nebo není je mi celkem jedno, mě zajímá přínos pro mne. Je mi jedno jestli bude jeden účet s x službama nebo víc účtů, když mi to bude prakticky vyhovovat. Nicméně si uvědomuju to co si zmínil, z čehož plyne ,že se budu snažit vybrat to nejměnší "modní zlo" které mi banky nabídnou. ;)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ZBYNEK: Jeden pro Samiela: ,, Já chci plyšového medvídka."
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SIN: Jeden účet už v dnešní době nabízí málokdo. Naopak je módní mít co "nejširší" portfolio služeb, kde si "každý" může vybrat (a platit a platit).

    Bonusový program považuješ za krok správným směrem? Ach jo, další člověk, který sleduje, co mu kdo cpe a nutí. Bonus programy akorát ukazují, o kolik přeplácíš normální ceny a přitom jenom zlomek ceny se ti vrátí. A to takový zlomek, který si sám nemůžeš vybrat a často ani pořádně předem prohlédnout.
    SIN
    SIN --- ---
    Už teď když přídeš do Spořky a budeš chtít třeba lepší zúročení (nebo jinou službu) na sporožiru tak ti řeknou sorry, ale to nejde - musíte si přejít na Osobní účet.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    NELDE: Řekl bych že vyřízení karty za 14 dní je OK.
    SIN
    SIN --- ---
    Tak to je jasný, že postupně přejde Spořka na jeden typ účtu - lehčí se to bude spravovat a víc se na tom vydělá > v tom momentě kdy mi budou chtít zrušit sporožiro anebo najdu lepší, ověřenou, vyzkoušenou, variantu odcházim od Spořky (která má záporů víc než dost - třeba poplatek za příchozí platbu - přesto poplatky které měsíčně platím teď jsou pořád nižší než jinde kromě mBanky, která ale zase /zatím/ nenabízí to co Spořka).

    Výhody "praklientům" i výhody obecně se slibují velmi snadno - tím nemyslím jen mBanku, otázka je jak to bude vypadat. Krok správným směrem by moh být třeba nějaký bonusový bodový systém - jako mají mobilní operátoři nebo Spořka ... ale to má mBank jistě v plánu. ;) :) Stejně jako třeba účty pro studenty, postižené spoluobčany a podobně. Tim jak se ostatní banky chovají vytváří dost prostoru pro novou banku - mBank a je na nich jak se toho chopí.

    Lidi jsou sice konzervativní, ale co se týče prachů tak na to slyší dycky - jakmile zjistí, že ušetří a opadne strach z neznámého a nového, tak změní svoje zvyky a mylsim, že na to právě mBank sází.

    ADAMM: Já slyšel podrobnosti o nabírání nových lidí - už si nevybavím nicmoc konkrétního, i když na požádání bych to mohl znovu vyslechout, ale bylo to něco ve smyslu (přehnaně): honem pojdtě k nám dělat, dostanete neuvěřitelný prachy, ale musíte to to to to, ano má to háček tady a tady musíte podepsat smlouvu na kterou se nevztahuje české pracovní právo. Přesto to beru jako jednu z informací, která pro mne jako pro klienta neni až tak důležitá...

    Bohužel jeden spokojený zaměstnanec spokojeného klienta neudělá. :) Já jsem nechtěl říct, že mBanka je špatná nebo něco tom smyslu. Jen jsem vyjmenoval subjektivní důvody proč pro mne zatím není atraktivní nebo proč jsem vůči ní ostražitý :). Na druhou stranu mám na mysli i její pozitiva. Jakmile zůstane na trhu delší dobu a bude se projevovat jako slušný a srovnatelný podnik, proč ne - zatím tomu tak není.
    LAURINKA
    LAURINKA --- ---
    mám u čs účet student+ , můžu nechat vydat kartu ke svému účtu pro přítele, nebo to nelze?
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    Tak jen zkusenost s eBankou - vypis na pobocce ze tri uctu (vytisteni, orazitkovani a podepsani) me stalo tri ctvrte hodiny - na pobocce byly jen dve zensky a ta, co obsluhovala me, nemela pristup razitku ani podpisove pravo - na dve etapy jsem cekala az jeji kolegyne s prislusnymi pravomocemi vyridi jinou zakaznici. A to za 100 Kc za vypis. Uf. Jen jsem si chtela postezovat:-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Dá se o té kartě najít někde na dokumentech, co mi předal kurýr? Třeba na potvrzení o zřízení účtu?
    I když v dopise je napsáno něco o 15 pracovních dnech. To není málo.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak první platba přes IB udělána. Trochu mně překvapuje, že u příkazu není možné vybrat z šablony (je nutné to dělat přes šablonu).

    Teď ještě, jak je to s tou kartou. Začínám mít pocit, že se ta žádost někde ztratila.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: bude... ale kdyby si jiné banky nenechávaly peníze na "sběrných účtech", a posílaly je do clearingu častěji, ani by to nebylo potřeba. plus se samozřejmě nikde nedozvíš oficiálně, kdy je posílají do clearingu od nich. (=bylo by vidět, jak dlouho na nich sedí, čistě odhadem se mi zdá nejhorší ČSOB).
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Právě přišly. Škoda, že není komunikace s clearingem častějí (2x až 3x denně).

    Co se týče připravovaných produktů, nesháníte někoho, kdo je otestuje dříve než půjdou "veřejnosti"?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam