SIN: Já hlavně nenávidím marketingové akce, kde ti za nákupy dají nějakou "slevu" typu 15%, 100,- nebo 1+1. To považuji za podvod. Nicméně v katalogu ČS najdeš položky, za které se vyplatí body použít - vrácení poplatků (pozor nikoli tu pojišťovací část) a nabití mobilů. Jenže z toho vyplývá cena bodu a tedy kolik ti reálně dávají. A vzhledem ke 2,- za každou platbu kartou (skrytý transakční poplatek), tak mi vyšlo, že se nevyplatí malý nákup kartou. Expirace bodů se mi také nelíbí, nicméně právě z toho vyplývá vhodnot utrácení bodů za položky typu vrácení poplatku nebo nabití mobilu (řádově tisíce bodů).
Dále mám kartu, co mi u některých obchodníků dává slevu - reálně užito jednou a víceméně náhodou. Málo propagované ze strany obchodníků i ČS. Ale je to bonus, co má cenu.
Vrácení peněz napřímo (i když to je méně než 0,5%) mi přijde jako nejférovější řešení. Ale to ČS nenabízí - třeba to bude jednou nabízet mBank. Ono to lidi namotivuje.
Bonus, který bych od mBank mnohem raději, je cash-back (samozřejmě bez poplatku). Tím by se řešil problém omezení na tři výběry zdarma z bankomatů v ČR, protože na malé výběry by se užíval tenhle dovýběr. A mohlo by to vést ke snižování poplatků za výběry z cizích bankomatů (tyhle poplatky jsou totiž hodně přepálené).