ADAMM:
1) Ne, možno měnit pouze písemnou žádostí na pobočce. Ale za x let používání účtu jsem nic podobného neřešil, tudíž to pro mne není nikterak důležité.
2) Rozumím, nicméně bankomatů PS/ČSOB je všude docela dost. Nemluvě o tom, že pokud vybírám dvakrát za měsíc, tak je to moc.
3) Různých typů notifikací je tam požehnaně (více viz níže). Na výběr je mezi emailem a sms (pochopitelně vyjma výpisu z účtu). Email zadarmo, sms placená.
pravidelné informace o zůstatku
informace o dosažení nastaveného zůstatku
avízo o zaúčtování platby
zaslání výpisu z účtu
avízo o zahraniční platbě
avízo o platbě Eurogiro
zpráva o podání platebního příkazu
zpráva o výběru/vkladu hotovosti na pobočce
zpráva o neprovedení platebního příkazu z důvodu nedostatku zdrojů
zpráva o vyřazení platebního příkazu ze zpracování