Od včerejška jsem pekelně nasranej na Českou spořitelnu.
Repost dopisu, kterej jim tam dneska posílám:
Dobrý den,
rád bych si touto formou postesknul nad kvalitou služeb České spořitelny. Kritika sice není nikdy příjemná, nicméně zpravidla vede ke zlepšení služeb, v což doufám.
U České spořitelny mám úvěr. Splácím již několik let, pravda je, že někdy se nedařilo zaplatit včas, ale vždy jsem své závazky uhradil i s naúčtovaným penále. Úvěr měl být splacen v listopadu 2013, jak mi taky pracovnice na pobočce zjistila po dotaze na poslední splátku. Během roku jsem občas na pobočce řešil běžné záležitosti a vždy jsem se zeptal, kdy že úvěr doplatím. Opět od různých pracovnic oznámen listopad 2013. Při včerejší návštěvě jsem se dotazoval, zda bude poslední splátka nižší a v jaké výši. Samozřejmě je mi jasné, že případný přeplatek by mi byl poukázán na účet, ale před svátky každá koruna dobrá.
Jaké bylo mé překvapení, když mi pracovnice sdělila, že úvěr zdaleka doplacen není a zbývá tam ještě cca patnáct tisíc korun. Na můj dotaz, proč mi tedy bylo opakovaně tvrzeno, že je poslední splátka v listopadu tohoto roku, mi paní sdělila, že došlo nejspíš k nějakému navýšení procent či nějaké změně a že mi tam ještě "něco málo" doplatit chybí. Nu a že ono listopadové datum bylo původní stanovené datum před změnami.
Celý rok počítám s tím, že k prosinci 2013 si již oddychnu od výdajů, plánuju si případné rodinné nákupy na příští rok, atd. Bohužel budu ještě asi půl roku nucen splácet.
Chápu, že k posunutí splatnosti úvěru došlo nejspíš z nějakých změn sazebníku a podobných věcí, které banka během roku klientům zasílá. Budiž. Co nechápu, je fakt, že několik pracovnic České spořitelny nechce, neumí či z nějakého důvodu není schopno oznámit mi jakožto klientovi celou odpověď na mou jasnou otázku. Když se ptám, kdy doplatím úvěr, očekávám, že mi oznámí jedno datum, které platí. Ne, že je jedno původně plánované, druhé datum posunuté a možná se již připravuje další datum, o kterém ještě nemám tušení.
V současné nabídce trhu využívám možnosti mít účet u více bank. Bohužel musím konstatovat, že tento zážitek mě roztpčil na tolik, že vážně přemýšlím nad zrušením svého účtu v České spořitelně poté, co snad jednou doplatím svůj úvěr u Vaší společnosti.