• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    NAVARA: člověče nestraš :-) Obávám se ,že je již pozdě jelikož výplaty budou poslaný.Ale v minulém týdnu jsem platby jak přijímal tak odesílal a bylo vše ok.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Na osobní kontakt zapomeň - banky to typicky zveřeňují např. uvedení na webových stránkách, řádkou ve výpisu z účtu či třeba zprávou v internetovém bankovnictví.

    Nemá smysl čekat - založ si účet jinde a nadiktuj personální nové číslo účtu ještě předtím, než výplaty odešlou... Kdoví kdy ti do Uni vůbec dorazí a jestli vůbec...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Bordel tam mají od té slavné migrace před měsícem pořád. Kdo můžete, utečte co nejrychleji

    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    NAVARA: vůbec mě neupozornili... čekal bych tedy email , sms či telefonát.

    Už to řeším a budu končit no.To víš čas neni a ještě musim počkat ted na vejplatu co mi tam příjde :)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    PETER_PAN: je to jak říkáš , opět jsem s nimi mluvil ... 50 CZK za 100 SMS ... proto jsem si toho asi ani nevšiml jelikož jsem těch 100 SMS za ten rok a půl ani nevyužil ... Ale jak to že to nemám napsané v té smlouvě ?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223:
    1. Můžou, jen tě na to musí nejméně dva měsíce "nějak" (různě ošetřeno) upozornit
    2. Co tam ještě děláš?
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Ted čtu tu smlouvu ... Udaje pro přímé bankovnictví : Způsob zabezpečení ... Klient bude pro primární zabezpečení produktů internetového bankovnictví využívat SMS bezpečnostní klíč který bude zasílán formou SMS ... o zpoplatnění ani zmínka.Přece si jen tak nemůžou změnit podmínky bez mého uvědomění.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    já mám právě to U-Konto kam Vám musí přijít 12000 Kč a bylo vše bez poplatků. Přijde mi divné že bych si nevšiml poplatků za ty SMS klíče , využíval jsem to dejme tomu cca jednou denně a jelikož ty výdaje tam byli v historii celkem přehledné , určitě bych si toho všiml jako právě ted. jak jsem sem posílal ten screen.Tohle se mi opravdu nelíbí ,abych za to že si kontroluji přes internet svůj učet najednou platil a jsem tedy pevně rozhodnut přejít jinam.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    GONZA223: Bylo to tak ze za 100 SMS jsi zaplatil tusim 60 CZK, nebo neco takoveho. Takze kdyz jsi se prihlasoval a pracoval (ehm) s tim jejich IB malo, tak jsi si toho ani nemusel vsimnout.

    Me by zajimalo jestli ty papalasi v te nadnarodni matce Unicreditu vubec vedi v jakem totalnim srabu je jejich Ceska dcerenka :-)
    LIA09
    LIA09 --- ---
    GONZA223: Pokud se nepletu, zpoplatnění sms pro přístup je změna cca od července, současně se zvýšením poplatku za vedení účtu (kterému se dá vyhnout dostatečnými příchozími platbami). Bezplatná alternativa je aplikace do telefonu - kromě mobilního bankovnictví je tam i online klíč pro přístup do net bankingu a potvrzování plateb. (Tzn. určitě není pravda, že to vždycky bylo zpoplatněno.)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Prosím Vás ted jsem opět volal na tu UniCredit linku protože mi furt vrtá hlavou to zpoplatňování přístupu do internetového bankovnictví.Jsem si jistý že za rok a půl jsem za to nikdy neplatil ani Kč přesto mi operátorka tvrdí že to bylo vždy zpoplatňováno ,ale já prostě vím že nebylo.Má tu někdo podobnou zkušenost že za to nikdy neplatil a ted najednou ano ???
    ADM
    ADM --- ---
    NAVARA: presne tak, pokud to dopadlo az takovymhle zpusobem, tak to znamena ze tam musi byt solidne zazmrdovano v managementu. tohle bych z principu nepodporoval a okamzite utekl ...
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    hele a ten poplatek u Unicredit za ten SMS klíč na přihhlášení do internetového bankovnictví bude odted už nstálo ???
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Ja mam u Unicreditu HYPO a jsem dlouhodobe tezce nespokojen. Jejich ucet na nic jineho nepouzivam, protoze IB bylo vzdycky tragedie. Kdyz potrebuju jakekoli info - vsechno pisemne, osobne (v systemu se nic nikdy poradne nezobrazuje). Nic nejde zrusit, zmenit. Zmenili obecne obchodni podminky behem me smlouvy takze jsem ziskal jiny produkt a musel jsem zvysit obrat na ucte abych ho mel "zadarmo" (jasne jen trvaly prikaz tam a zpet navic, ale nasere to). atd. atd. Nemluve o tom ze jsou proste drahy. A zpoplatnena informacni SMS do IB (prihlaseni, prikazy) je spatny vtip. Ale tehdy kdyz jsem resil HYPO jsem tam mel insidera a ty podminky samotne HYPO byly o neco lepsi nez jinde - v tu danou chvilku. :-/ Jestli vyjde refinanc, tak Unicredit nikdy vice.
    Tata tam vydrzel asi 5 mesicu a to jsem mu to rozmlouval jeste pred tim.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VLASTIS: to je to top-managementu, který zapráskal nad IT bičem ve stylu "prostě to dáte nebo", bez ohledu na to, co jim jejich vlastní IT říkalo - a to je systémový problém, ne náhodný výpadek / chybka
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    GONZA223: hlasování nohama je jediné řešení
    NELDE
    NELDE --- ---
    GONZA223: Tak to je nejlepší tam nezůstat ani týden. Respektive přenést hlavní užití účtu někam jinam ještě dnes.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Tak se mi tam povedlo po cca 5 hodinách pokusů dovolat a prý do měsíce se všechno vrátí do starých kolejí ... DO MĚSÍCE ?
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    VLASTIS: ps přijde mi, že nejsou schopni použít aktuální zalohu- na kreditce mám teď nově limit, který jsem navyšoval asi před rokem
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NAVARA: jako IT profesionály jim zrovna tohle odpustit dokážu. co mi sere mnohem víc je strategie nekomunikace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Tohle není mírné škytnutí, které bance z loajality a dlouhodobého spokojeného vztahu odpustíš... už dávno ne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam