Fio byla moje první bezplatná banka, mám tam účet od roku 2006. Vím, že nikdy neoplývala velkým rozsahem služeb, ale to, co zavedla, nemusela měnit. Ceník z roku 2006 prakticky stále platí (jen přibyly nějaké nové služby, nezaregistroval jsem žádnou změnu k horšímu z pohledu klienta - snad jen u platebních karet, kde došlo k výměně karet CSOB za vlastní, což možná mohlo pro omezenou část klientů znamenat zhoršení), což je na českém bankovním trhu unikát.
Bohužel banka nezvládá komunikaci. S klienty, ani tzv. krizový management. Dokud je vše OK je to super banka, ale jak nastane problém, tak snad - kromě již nefunkční Citi - není a nikdy nebyla na českém trhu horší. Kdyby místo debilních reklam peníze investovali do pořádného zázemí zákaznického servisu. Tahle banka snad nejvíc šetří na vlastních zaměstnancích a - bohužel - je to znát.