• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    PATRIKCHRZ: Mam spoustu let Csob verzi (premium) a spokojenost. Transparentni jednani, pristup do relevantnich salonku, cestovni pojisteni a predevsim banker, kteremu kdyz jsem rekl, ze nemam zajem o blbosti a kdyz neco potrebuju tak si reknu. Pripravi, domluvi, donese. Takze osobne fajn zkusenost.
    Jinak na sporici produkty ale taky obrazim jiny banky (csob ma urok na houby)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: ne, soukromá. Chile, Velikonoční ostrov, Bolívie
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Služební cesta, předpokládám?
    NELDE
    NELDE --- ---
    QUIP: Jasně, to ale bylo převedení služby, nikoli "šikana"
    QUIP
    QUIP --- ---
    NELDE: On se vzdycky nejaky duvod najde. Me pred lety Equa Bank zrusila sporici ucet a zalozila novy sporici ucet s jinym cislem... Samozrejme s korektni vypovedni lhutou. Duvod byl, ze jim to nejak nezapadalo do nove ciselne rady.

    Sveho casu ti mohl mobilni operator kdykoliv odebrat telefonni cislo, protoze fakticky tobe nepatrilo. Dneska uz je to (nastesti) jinak a ty si muzes cislo prevadet kam chces.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: to jsem právě zvědav, jak to udělají. Můžou mi vypovědět účet bez udání důvodu - to mi musí dát dvouměsíční výpovědní lhůtu, to mi akorát vychází na můj výlet do Jižní Ameriky, jsem tak v pokušení vyplýtvat jejich 5 vstupů (1 vstup jsem už použil), přestože je nepotřebuji, neboť tentokrát letím první třídou (na části Frankfurt - Bogota mám sedadlo 1A :D ) a budu mít tedy vstupenky do salonků zdarma. Ale asi se na to vyprdnu, musel bych se "downgradovat" do horších salonků a třeba ten ve Frankfurtu si nenechám ujít, Lufthansa tam má mít speciální salonek jen pro první třídu, prý by mě u výstupu z letadla mělo naložit Porsche Cayene a odvézt na speciální terminál právě pro first class.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Ještě mě napadá, ČS má ombudsmana - jestli to bude bez udání důvodů, tak bych se na něj obrátil, že to je šikana ze strany bankovní úředníka - protože veřejně deklarované podmínky splňuješ. Mně takhle kdysi zařídil osobního bankéře, na kterého bych jinak neměl nárok.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    jen tak jako lehce nezucastnene.. nechapu, jak muze nekdo vubec brat v potaz nejakou "vyhodnost pro banku". to je preci naprosto irelevantni vec. banka neni zadna particka srdcaru, co to po vecerech delaji z lasky k lidem a ke ktere se patrik osklive zachoval, kdyz nemyslel na jejich blaho. tady jde preci o korporaci, ktera ma prostredky vuci jednotlivci prakticky bezmezne. tady uz to neni o tom, kdo taha za kratsi provaz, tady zkratka koncovy zakaznik taha za nitku, zatimco banka drzi kotevni retez. pokud ty podminky nejsou jasne dane, nejde o zadny omyl, je to zcela zamerne a rozhodne to neni proto, aby to pomohlo klientovi. nekdo v bance si zkratka spocital, ze v prumeru se jim takovyhle pristup vyplati. ted to mozna nekdo prepocital a zjistil, ze to aktualne nefunguje tak, jak si predstavovali. tak se snazi ze sve nesrovnatelne silnejsi pozice patrika vyzduchnout. je to pochopitelne, ale rozhodne to neni ospravedlnitelne a v zadnem pripade nechapu, jak v tom nekdo muze s bankou sympatizovat
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELDE: banka ti může vypovědět - s příslušnou výpovědní lhůtou - jakékoli produkty, pouze u korektně splácených spotřebáků pro nepodnikatele by to u soudu neustáli (firmě to klidně udělat mohou, třeba i jen proto, že potřebují vylepšit hotovost)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Aha. A mají právo zrušit? Nebo ho převedou na jiný?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: na to už je teď asi pozdě, v podstatě jsme se rozešli s tím, že já dobrovolně účet nezruším a oni, že mi ho tedy vypoví, čekám na výpověď. Ale jak se říká "do článku dobrý" :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak jim předběžně odsouhlas investice, ať ti dají k prostudování smlouvy. Případně si nech připravit detaily na refinancování hypotéky. Pokud se časem ozvou znovu, tak jim pošli pár dotazů (nějaké nejasnosti tam budou), případně pokud to není zatížené fixními poplatky nebo minimální investicí, tak investuj symbolických 10,- (z daňových důvodů by měl být výnos pod 1,-) (-;
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: Nechce si tvůj potenciál vyplyncat hned během jednoho roku, příští bude mít ty KPI znovu a pak se budeš hodit :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA:
    No to je zajimava uvaha. Protoze ja teda projevil zajem o investice a vzdycky kdyz se JEDNU podari uzavrit, tak najednou se mi bankerka neozve jak je rok dlouhy :D A to jsem ji i rikal, ze mam zajem... :) Tak asi nechce kurvit normu.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: to mi právě neřekli. Kdyby jo, spočítám si, jestli se mi to vyplatí, nebo ne. Ale neuzavřu extrémně nevýhodné investice, aby mi pak účet stejně vypověděli.

    NAVARA: vždycky, když mě bankéřka pozvala, tak jsem přišel.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELLAS: I to je možnost, ale spíše má KPI na počet schůzek s prémium klienty, kde s nimi má probírat produkty :)
    Když něco prodá super, splní si i prodejní KPI, když ne taky dobře, čárku má…
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak mě napadá: a řekli, kolik těch investic vlastně po tobě chtějí udržovat? Nestačí se k nim přihlásit a pak žádný fond nekupovat.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NAVARA: Jako že by se ho jeho poradce či poradkyně snažil/a sbalit? :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Třeba jim jen vadí, že k nim nechodíš na kafe a pokec a o produkty jako takové až tak nejde :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Není to troufalé (-;
    Hlavně to vypadá, že jim nevadí, že ten produkt máš, ale že ti nemají co prodat. Místo marketingu formou definování produktů pro cílové zákazníky se dělá masivní přímá i nepřímá kampaň. Asi v průběhu času rostla/klesala potřeba počtu klientů a teď zrovna to číslo nepotřebují větší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam