Z podnikatelské skupiny na FB
Děkujeme, že jste náš klient - vůbec nás nezajímáte. Vaše Komerční banka. Komerční banka ruší firmám internetové bankovnictví a platební karty firmám bez jakékoliv komunikace.
U Komerční banky máme účet jako firma 20 let. Přesto všechno, jsem minulý týden (po návratu z dovolené) ve čtvrtek 5.3. 20 zjistila, že mi nefunguje internetové bankovnictví I. Začala jsem pátrat co se děje. K mému velkému překvapení jsem zjistila, že nám banka z vlastní vůle zrušila internetové bankovnictví a všechny platební karty. Důvodem údajně je, že jsme v rámci jejich programu který se jmenuje: Poznej svého klienta, neodevzdali bance daňové přiznání! Na základě tohoto se banka jednostranně rozhodla k vypovězení těchto smluv, aniž by nás jakkoliv osobně informovala. Podotýkám, že všechny závazky vůči bance máme v pořádku. Nikde nedlužíme. Nemáme úvěr. (Ano vybavuji si, že mi v létě někdo volal, ať zašlu bance daňové přiznání a já je poslala do háje a považovala jsem jejich požadavek za neoprávněnou byrokratickou buzeraci. Samozřejmě kdyby mi řekli, že mi vypnou účet, s skřípěním zubů, bych jim daný dokument dodala. To se však nestalo.) Na účet máme napojený bankovní terminál z provozovny.
Při osobním jednání v bance nám bylo sděleno, že nám ( rozuměj všem firmám, které nedodali bance daňové přiznání) banka napsala dopis a poslala smsku.
Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že mi banka v pondělí 2.3.20 poslala smsku, kde bylo napsáno že mi poslali důležitý dopis, ať si ho přečtu. Co v dopise je o tom tam nebylo ani slovo. Druhý den v úterý 3. března nám zrušili, aniž by se kdokoliv z banky ozval, internetové bankovnictví. Dopis mi následně přistál ve schránce v pátek 6. března 2020.
Od čtvrtka jako slepička běhám, volám a tlačím na banku, aby vše dala zpátky do pořádku. Stěžovala jsem si několika ředitelům, pracovnici na pobočce, ale není mi to nic platné, musím čekat až banka obnoví naše internetové bankovnictvá. Nikdo neví jak dlouho to potrvá. Dělají to na centrále. Na můj dotaz, zda jsi banka uvědomuje, že mi bez mého vědomí znemožnili přístup k firemnímu bankovnímu účtu a že díky tomu budu mít velké problémy, protože nebudu moct platit dodavatelům, paní pokrčila rameny, že takhle to mají nastavené. Jste klient podnikatel? Fuck you.
S celou záležitostí jsem strávila minimálně 8 pracovních hodin a to nemluvím o hodinách, které budeme muset věnovat obnovení bankovního systému a změně banky. Protože po tomto zákaznickém zážitku od Komerční banky odcházíme. Jim to evidentně nevadí. Domnívám se že nejsme sami, potvrdili mi, že jen ve čtvrtek se jim ozvalo minimálně 5 dalších firem. Vůbec tomu nerozumím, obvolávala jsem si další banky s žádostí o informaci zda potřebuji daňové přiznání firem které tam mají účty, a všichni mi sdělili že nic takového nepotřebuji.
Kdyby vás napadlo kde a u koho se mohu stěžovat na tento postup, budu velmi ráda. Považuji takové jednání za antizákaznické, odpudivé a arogantní a nechci si to nechat líbit.
Děkuji.