• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    GOR
    GOR --- ---
    R_G: Sorrac, ale ja mam z KB osmdesatkovy feel. V uverove smlouve pisou, neco ve smyslu "klient oznami bance, ze hodla uver predcasne splatit". Poslal jsem jim oznameni jednak postou a jednak pres IB navic opatrene zarucenym elektronickym podpisem. A hadej co - poslali me do prdele, ze to je lze mozno pouze pres pobocku. Reklamaci jejich postupu, kterej odporuje jejich vlastnim VOP a uverovy smlouve dodnes nevyresili, prestoze je to vic jak 2 mesice.

    Vymekl jsem a sel jsem na pobocku. Tam jsem oznamil, ze chci zaroven vypovedet ucet. Mila pani na to, ze to nejde. Ja na to WTF. Ona, ze pry dokud je zivej uver, nelze ucet zavrit. Ja na to, ze po uplynuti lhuty uz uver nebude. Ona na to, ze to preci neni jisty. Tak jsem rekl, at to posoudej v den uplynuti vypovedni lhuty. No nic, spechal jsem na vlak, takze ucet vedeny v CSSR mam doted.
    ATAN
    ATAN --- ---
    [offtopic]Tricetilety tatik. lol.[/offtopic]
    R_G
    R_G --- ---
    NELDE: KB ten devadesátkový feel vydržel až do minulého desetiletí :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: Jenom poznámka - devadesátkový feel by byla hlavně banka s vysokými poplatky a bez služeb. Pamatuji, jak mi KB nechtěla otevřít účet jako fyzické osobě.
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    PULKA: Je to u nich normální, plus minus. Ten devadesátkovej feel rozhodně. Neměl jsem dojem, že jsou aktivně kokoti, spíš, že to líp neumí a jsou trochu lempli. Já s nima potřeboval něco řešit fakt jen párkrát, jednou to proběhlo úplně v pohodě, jednou moji žádost ztratili, jednou mi nepomohli a jednou to prošlo nějak normálně, akorát to trvalo dýl a musel jsem tam víckrát.
    PULKA
    PULKA --- ---
    Mám dotaz ohledně FIO banky - po domluvě s účetním jsem kvůli automatizaci šla založit účet k nim (ještě v EUR a USD) a byl to trochu silnej zážitek. To, že kancl na Dejvický a borec v něm vypadal jako z devadesátek bych přežila, to že to byl takovej bodrej třicetiletej "tatík", jehož vtípky mne vůbec nezajímaly už mi vadilo o dost víc a skoro jsem se zvedla odešla. Za půl hodiny chytrejch keců bylo skoro hotovo. Pro jistotu přeptala, jak dostanu kartu mi řekl, že k USD ji vůbec nemají, takže jsem mu řekla, ať ten USD účet ani nezakládá, že pro něj nemám využití. Zrušit už ho prý bez založení nejde (úplně WTF?), ptala jsem se ho před tím.

    Zakládala jsem nedávno účet pro tátu v Equa (třeba třicet let účet v bance neměl, s kartou nikdy nedělal) a byli úplně hustý, milý a trpělivý. Tady jsem odcházela naštvaná (mezitím přišlo 8 lidí, co zase odešli, protože tam byl sám), s účtem navíc, co nepoužiju. Vůbec jsem neměla pocit, že by měl někdo zájem na tom, abych si tam účet založila apod., přitom kdyby se mi zeptal, proč měním banku, etc. tak bych mu to na začátku klidně i řekla.

    Je to u nich normální? Jak často musíte komunikovat s pobočkou? Co řešení problémů? Teď jsem teda fakt hodně na vážkách. Mám na podnikání zatím AirBank a normálně s nima nic neřeším, ale nikdy v tom problém nebyl.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Zatím odmítá Erste i Equa :(
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: poslal jsem ti skoukromou zprávu
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ELIJEN: díky moc, zkusím to reklamovat :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    ELIJEN:
    PATRIKCHRZ:

    Tak téměř po 4 měsících od doby, co jsem to poprvé začínal řešit s mojí bankou a bankou odesílatele, mi volali z AirBank, že Erste Group udělala chybu a chtějí mi buď vrátit rozdíl nebo platby stornovat a poslat znovu.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Porovnaval jste nekdo aktualni zmeny ve smluvnich podminkach Revolutu?
    QUIP
    QUIP --- ---
    Equa Bank
    Změny úrokových sazeb od 1. 7. 2020:
    u Spořicího účtu HIT snižujeme úrokovou sazbu z 1,6 % na 1 % p.a. nově v pásmu do 200 000 Kč místo stávajících 300 000 Kč (dochází totiž ke snížení bonusové sazby z 1,4 % na 0,8 %)
    u Spořicího účtu MAX snižujeme úrokovou sazbu z 1,5 % na 1 % p.a. v pásmu nad 500 000 Kč

    Začátkem dubna jsme jako první snížili sazby u hypoték, a to až o 0,6 % p.a. Nyní si tak můžete sjednat či refinancovat hypotéku se sazbou od 2,29 % p.a.

    Od 4. 5. 2020 snižujeme také sazby u půjček o 1 % p.a., nově si můžete půjčit již od 3,8 % p.a.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    To jsem měl i u ČS a dneska jsem spokojený zákazník Erste Premier.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MAGE: Služby, zejména přístup k zákazníkovi - jednou jsem u nich rušil účet a těch komplikací a prasáren. Děkuji pěkně, ani za zlatý prase to nechci opakovat.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FLAVIGNY: v zásadě nemusíš sledovat nic, jen Patrika :D
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    FLAVIGNY: vtip je v tom, že to sledovat nemusíš, od toho jsou tyto diskuse, kde to ostatní sledují za tebe. Někdo kouká na fotbal, někdo na ceníky bank. A ty z toho můžeš mít užitek :).
    MAGE
    MAGE --- ---
    NELDE: Důvod?
    NELDE
    NELDE --- ---
    GHOSTSTALKER: Jen si rýpnu, ani 1000 měsíčně mi nestojí za to mít účet u Monety (-;
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Mít ty miliony, tak si napíšu cashpooling napříč účty přes PSD2 a budu zadávat jen ty sazby - třeba přes mobil.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    FLAVIGNY: Ti přijde mailem nebo sem do klubu :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam