• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    DYNK
    DYNK --- ---
    NELDE: Mam firemni i osobni ucet u Raiffeisen Bank. Na firemnim jsou nejake podminky aktivniho uzivani, aby byl zdarma, ale pokud je firma aktivni, neni problem je splnit. Diky tomu firemnimu uctu mam pak zdarma i ten osobni v nejakem vyssim tarifu. Zadne dodatecne poplatky mi neuctuji, ale zalezi jak to clovek pouziva. Mam pocit, ze zpoplatnuji i prichozi zahranicni platby (mimo SEPA), ale detaily nevim, pokuzivam ten ucet prevazne jen v CR.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: FIO má i naše SVJ. Základní služby (tedy všechny, co my využíváme) jsou zdarma. FIO je asi jediná banka u nás, která v ceníku nerozlišuje soukromý a firemní účet.

    Na druhou stranu pokud chceš nějaký větší rozsah služeb, zejména úvěry, tak se poohlédni jinde.

    S bankami se dá vyjednávat, bavil jsem se v jedné firmě, která má zdarma účet u KB, prostě řekli, že odejdou, tak jim ho dali zdarma, ale jestli lze dohodnout zdarma hned od začátku nevím.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: Veškeré běžné operace jsou u Fio zdarma
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZBYNEK: A jaké jsou náklady?
    NELDE
    NELDE --- ---
    RATTKIN: To ale není důvod pro délku kódu.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    NELDE: Mám firemní Fio a nestěžuju si.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    NELDE: pomocí sms by se autentizace neměla dělat. všechny moderní banky přešly na mobilní aplikací a pro staromilce a větší požadavky na bezpečnost je token
    NELDE
    NELDE --- ---
    Mám dotaz - kamarád má firemní účet u Unicredit a uvažuje o změně (historky u Unicredit uvěřitelné). Jaký firemní účet byste doporučili? Je nějaký zdarma?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZAPPO: Tak číselný identifikátor má hodně bank, ne?
    Mně tedy spíše vadí, že vygenerované dočasné jednorázové kódy, které ti pošlou jako SMS, musí být tak dlouhé (8 čísel). Vždyť by stačily 3 číslice a po 3 pokusech generovat nový.
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    Me na CSOB vlasnte vadi ta trochu predpotopni forma prihlasovani do webovyho rozhrani. WTF ciselny identifikator misto username a zkraceny PIN jako heslo je bizar.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    GHOSTSTALKER: "Ještě mě pobavilo, když jsem se jí ptal na adresu pobočky, a ona odpověděla, že je tam nová a ještě si ji nepamatuje." - to je poradny hardcore bizar :D
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ADAMM: Tohle není reakce na covid, ale dlouhodobá tendence co to převzal nový generál
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NAVARA: tak ono se škrtat bude všude možně, to ještě není úplně vysvětlení toho totálního diletantství ;)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GREVE: Jistěže to mají v elektronické podobě :)
    https://www.csob.cz/portal/csob/ochrana-osobnich-udaju

    Jen prostě s tímhle přístupem jim tam nikdo nezůstane… Moje osobní bankéřka tam není a že bych dostal alespoň email na nástupce, nope.

    Buďte rádi, že máte práci. Banka sáhla lidem na peníze, odměny jdou dolů o třetinu - Seznam Zprávy
    https://www.seznamzpravy.cz/...hla-svym-lidem-na-penize-prijdou-az-o-polovinu-letosnich-odmen-110456
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    GREVE: Hehe, to mi připomíná moji snahu o aktualizaci již aktuálních osobních údajů v návaznosti na výzvu od ČSOB - viz GHOSTSTALKER.

    Což má ještě další dohru - včera mi rovněž volala moje Premium bankéřka, jestli bych se nemohl u ní zastavit aktualizovat osobní údaje. Tak mi stoupl krevní tlak, odvyprávěl jsem jí celou tu story, a ona si trvala na svém - že prý GDPR, že jsou dozorovaní ČNB, že to vlastně je v můj prospěch atd. Tak jsem si s ní tedy domluvil rande a uvidím, s čím přijde. Ještě mě pobavilo, když jsem se jí ptal na adresu pobočky, a ona odpověděla, že je tam nová a ještě si ji nepamatuje. Profi tým.
    GREVE
    GREVE --- ---
    GREVE: Pokračování mojí snahy o založení Premium konta v ČSOB. Dneska se po měsíci probudil můj "prémiový bankéř" a zavolal mi, jestli pořád ještě chci založit to konto. Tak jo, rovnou jsme šli na to. Bohužel jsme se zasekli už po minutě - bankéř po mě chtěl "souhlas s GDPR". Že prý bez něj by mi vůbec nemohl zavolat. "Vždyť mi právě voláte", říkám, a on, že příště už by to ale bez souhlasu rozhodně nešlo. Ok, tak jsem po něm chtěl, aby mi řekl, co je přesně účelem toho souhlasu.
    "No, jak už jsem říkal, abych Vám mohl volat, Poštovní spořitelna, to víte, bude pojištění, taky akce, to by jinak nešlo bez toho souhlasu, to bysme se nedomluvili pane!!
    "Co je přesně účelem toho souhlasu?"
    "No nevím, vždyť říkám, co chcete vědět?"
    "Můžete mi ten souhlas poslat v písemné podobě, abych si to mohl přečíst?"
    "Uffff.... Eh..... no to nevím, jak udělat..."
    "Prostě mi ho pošlete"
    "Ech, tak to budu muset asi až domluvíme zavolat na podporu, no nevím, možná to budou mít na papíře".
    "Já to nechci na papíře, pošlete mi to normálně e-mailem"
    "Hm, uvidíme, nemůžu nic slíbit, tak nashledanou."

    Myslím, že už se nikdy neozve. Každopádně větší profesionalitu dostanu evidentně v každém okresním autobazaru.
    GOR
    GOR --- ---
    ATOMIKS: Netusil jsem, ze Jeronimo Martins Polska expandovalo do Nemecka ;-)

    GOR: Takze dnes vyzkouseno - Tierpark Zittau karty bere od 5EUR, coz je cena dospeleho listku. Aldi Nord bere taktez. Co bylo pro me prekvapenim, je nutnost mit parkovaci hodiny na parkovisti pred Aldi. Kdo je nema, maji je na kase zdarma.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    V Německu často berou karty jen nad 20 €...
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    Kaufland i Biedronka taky berou
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    GOR: tak tam se sice chystám, ale zatím jsme tam nebyli:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam