• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADM
    ADM --- ---
    The thing with subscriptions is that you provide merchant your full card details and allowance to charge no matter the setting of the card. So subscriptions are still charged even if online transactions are set to off.
    Simple online payments will not go through if setting turned off.

    No ja tedy nevim, ze si platebni brana ComGate Payments uchova data o karte, tak o tom si iluze nedelam, ale ze by existovala specialni transakce platby kartou, na kterou se nevztahuje nastaveni u revolutu, je pro me tedy novinka.

    MAGE
    MAGE --- ---
    ADM: nemuze to spadat do MO/TO sluzeb?
    ADM
    ADM --- ---
    operator tomu taky nerozumi, ale jeste bude overovat u jineho oddeleni, zda neexistuje neco jako recurring payment s vyjimkou, pry to neco zabere ...
    ADM
    ADM --- ---
    ATAN: uz cekam na operatora
    MAGE: prisel mi k tomu email od ComGate Payments "Z obchodu XX jsme přijali požadavek k provedení platby", jedna se pristup k online sluzbe.
    MAGE
    MAGE --- ---
    ADM: co to bylo za predplatne?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADM: ja vzdy pisu I need a human answer a hned mi to napisi, ze se operator pripoji za nejakou doby (dle vytizenosti). Uz jsem se tak psal s operatorem dvakrat.
    ADM
    ADM --- ---
    ATAN: zkousim to, ale online chat bot me jen odkaze na clanek o nastaveni zabezpeceni platebni karty (kde mimochodem je to nastaveni popsano tak, jak chapu ze by to melo fungovat), nezda se mi ze by se tam mel pripojit nejaky lidsky operator ....
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADM: tak jim napis do chatu v appce, me by to take zajimalo.
    ADM
    ADM --- ---
    ADM: Takze bych rekl, ze jim to proste nefunguje. Jeste by to snad mohla byt momentalni chyba, nebo je za tim skryta nejaka heuristika typu jedna se o stejnou platbu ve stejne castce od stejneho obchodnika jako pred mesicem, tak to povolme.
    ADM
    ADM --- ---
    Revolut: dnes me docela zarazilo, ze i presto, ze mam v revolut aplikaci u karty zakazane online transakce, tak mi obchodnik platbu stahnul. (jedna se o mesicni predplatne, vzdy jsem platil prikazem, ale posledne kartou a asi jsem indikoval ze chci pokracovat v pravidelnych platbach, udaje o karte si tedy ulozili a ted po mesici pouzili)

    Byl jsem presvedceny o tom, ze to nejde, jednou mi revolut poslal zpravu, ze zablokoval pravdepodobne neautorizovany pokus o pouziti karty, a chtel potvrzeni, zda jsem platbu inicioval ja. Jednalo se o amazon, a to jsem se domnival bylo prave proto, ze mam zakazane online transakce (vzdy si aktivuji jen kdyz aktualne platim, v tomhle me ten amazon mimochodem sere, ze charguji az po nekolika hodinach).
    NELDE
    NELDE --- ---
    NAVARA: Tak pošli jejich odpovědi na Úřad, nic jiného s tím neuděláš.
    Sice mohou tvrdit, že ta data mají před platností GDPR, nicméně k jejich následovnému použití by je měli prvně legalizovat (což jde těžko, pokud to nebylo plně legální získání před platností). A tu legalizaci by měli udělat v krátkém období (tuším někde bylo vyhlášeno cca 2 roky) po platnosti - jinak svůj oprávněný zájem kontaktovat "potenciální klienty" neobhájí.
    PS: Pokud si taková firma nezaplatí ani pořádného GDPR experta, aby to měli v pořádku, tak si o tu kontrolu od Úřadu přímo koleduje (-;
    KEJKLIR
    KEJKLIR --- ---
    E42: mi to pořád nejde, zkusím počkat jestli v týdnu s tím nepohnou. Případně to budu zase reportovat.
    E42
    E42 --- ---
    KEJKLIR: Debetní nevím, ale kreditka funguje (naposledy snad předevčírem). Autorizace přes mobilní klíč v aplikaci mBank.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOOTCHA: Žádný takový legální produkt nenajdeš - všechny finanční legální instituce musí v menší či větší míře dodržovat AML a tedy přinejmenším tušit, čí ty peníze jsou.
    KOOTCHA
    KOOTCHA --- ---
    Poradili byste mi, prosím produkt, ve kterym budu moct obchodovat (primárně) kryploměny, sekundárně akcie a nebudu nucenej poskytovat ID v kombinaci s číslem svýho aktuálního účtu apod.? Chci něco, kam pošlu část peněz, bude to mít nějakou apku, nebo webovky a bude mě to co nejmíň otravovat. Nevim, jestli i na to dává smysl třeba Revolut. Nechci se registrovat do nějakejch ebrokerů, nebo co a řešit kolik jsou kde za co poplatky.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GHOSTSTALKER: Yup, nebylo to zaplé… teď už je aspoň přečtu, u sebe vidím i smime přílohu, gmail pro jistotu zapře, že email byl podepsán, včetně té přílohy
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    NAVARA: Je to OT, ale asi mas spatne nastaveny podpis v Outlooku - https://support.microsoft.com/...-digit%C3%A1ln%C3%ADho-podpisu-549ca2f1-a68f-4366-85fa-b3f4b5856fc6 viz bod 4, mel bys mit zaskrtnute "Při odesílání podepsané zprávy odeslat podepsanou zprávu bez nutnosti ověření".

    Mozna to je jinym nastavenim, ale obecne bys i pres webklienty mel byt schopen podepsane zpravy cist.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: 2016, bez exchange - imap, když se připojím napřímo web klientem, winmail.dat vidím také (a neotevřu)

    KOC256: Mne pohotově řekla email na pověřence :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA:
    To jsem tu tuším už popisoval...

    Volali mi a něco chtěli nabízet... Zarazil jsem je s tím, odkud mají moje číslo. Paní obratem pohotově odpověděla: "Číslo bylo vygenerováno náhodně počítačem, pane Novák." :-D.
    Tak jsem se zeptal, zda to k číslu vygenerovalo i náhodné jméno a tak mi poděkovala za čas a už nikdy se mi neozvala :D
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NAVARA:
    Winmail.dat byl problém minulého desetiletí. Nemáš nějaký prehistorický Outlook? Nebo prehistorický Exchange?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam