K volani s bankou... taky mam vic bank, muj asi "nejoblibenejsi" tandem je aktualne CSOB a Hypotecni banka, s HB jsem si volal zrovna pred chvili, lahudka. Splatku hypoteky si totiz hypotecni banka ma z meho uctu u CSOB strhavat 25. den v mesici, jenze to jaksi neumi v dny pracovniho klidu, to pak kasiruje predchozi pracovni den. Ja ucet u CSOB nepouzivam jako primarni, penize jim jen prolejvam, vetsinou tam kdykoliv lezi dost na uspokojeni splatky hypoteky, v patek odpoledne jsem si ale uvedomil, ze to tak zrovna neni, a okamzitym prevodem jsem tam penize vlozil. Nedelo se nic, splatku uz si nestahli. Az dnes rano mi prisla upominka od HB, ze jsem v prodleni s platbou a splatku navysili o denni urok z prodleni asi 5 kc. Toho bura vem cert, ale fakt me umi nasrat, kdyz banka svoji neohebnost v procesech jeste zkusi otocit k sikane klienta. Tak jsem zatnul zuby, vydrzel 17 minut cekani na lince HB a o situaci si popovidal s operatorem. Ten me informoval, ze ve smlouve maji info, ze pokud splatka pripadne na den pracovniho klidu, pak inkaso probiha predchazejici pracovni den, ale nasledne priznal, ze nemaji specifikovanou hodinu. Takze prej kdyz zaslu doklad, ze jsem tam dostatek penez mel uz kdykoliv v prubehu 24.9., budou to resit a oductujou urok. Opacil jsem, ze CSOB a HB jsou ze stejny financni skupiny, tak proc si potvrzovani nevyresej mezi sebou a zakaznika nenechaj na pokoji. Omluvil se, ze ze zakona nemaji k informacim o mem uctu v CSOB pristup a zda mohu zaslat ten doklad emailem. Jako whatever, tech 5 korun je mi fakt jedno, jen jsem se ho zeptal, jestli je za nej ten proces ok... a jestli by treba dnes nemeli min hovoru ve fronte na callcentrum, kdyby se obtezovali to nastavit vic proklientsky. Nasledovala chvilka mlceni a pak info, ze to preda.