• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    XARGH: Už jsem viděl článek, že RB odchází hodně klientů. Nevím nakolik je to pravda (a nakolik zbožné přání či neschopnost počítat), ale protože logicky odchází prvně ti, co tam mají vklady (protože s úvěry se odchází hůře), tak bych tam moc peněz aktuálně raději nenechával. Dodatečné podmínky pro úročení menší než jiná banka dává bez podmínek je třešnička na dortu.
    XARGH
    XARGH --- ---
    SPLIFFBOY: taktez jsem udelal, RB ma uroceni na sporicim uctu podmineno pouzivanim karty 3x do mesice, maji odporny design IB kde ti vnucuji uvery atd, jejich matka stale podnika v ruSSku. akorat ted chystaj prekopani IB, bude to jiste k horsimu, ale to mi na sporicim neva.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Říkal jsem si, že to zkusím. A když už jsem začal, tak, že to dotáhnu do konce. Nečekal jsem, že se budou inspirovat Unicreditem. Počkám na ty peníze a pak se rozhodnu, jestli to nechám jako mrtvý účet nebo to zruším. Paralelně jsem si udělal Fio a užívám ho pro ten účel, pro který jsem měl Hello.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    Jinak ja si tento tyden zalozil Max Banku kvuli sporaku… nechci si sam danit VBU, ani nahanet lepsi urok po pobockach Trinity… a teda to prostredi a sluzby Max bank jsou taky slusny retro :) plus jsem si uvedomil, jak uz jsem silne navyknul okamzitym platbam, skoda ze je Max bank nema aspon vuci Creditas, kdyz uz jsou jedna skupina. Ale tak co, je to sporak, okamzity platby tam nejsou tak podstatny.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    NELDE: A tohle furt delas kvuli tomu litru od nich, nebo si v tom sebemrskacstvi nasel nejakou zvlastni zalibu? ;)))
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak konečně - dali jsme si s bankéřem call a povedlo se. Mohu se přihlásit a mohl jsem si tam poslat peníze (-;
    IB je tedy hrozně pomalý a s minime funkcionality. A je nutné dávat heslo při převodu mezi vlastními účty. Připadám si jak v roce 2000
    MAGE
    MAGE --- ---
    MMORT7: Podobný triček je s xbox gamepass kdy si koupíš xbox live na tři roky a pak si ho preklopis na gamepass takže ve výsledku máš xbox gamepass na tři roky za cenu jednoho.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    ADAMM: Na Office365 je dobrý trik: koupíš si 4 krabice Office pro jednotlivce a 1 Offive Family, do účtu si hodíš ty 3 nebo 4 roční pro jednotlivce (tady bacha, jde jen 5 let do budoucnosti a musi ti rok zbýt, takže max 4 roky), pak nahrajes Family a ono se ti to komplet update na Family.

    Tady je to dobře popsány: https://m.zive.cz/trik-nejlevnejsi-predplatne-microsoft-365-pro-rodiny/a-219517
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    ADAMM: To bude nějaké spiknutí, CZ.NIC zablokoval Micro$softu .cz domény, Revolut označuje jejich transakce jako podezřelé... Co bude další? :-)))
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Revolut mi napsal, že kvůli podezřelé transakci mám dočasně "frozen" kartu. Otevřu aplikaci a je tam "Xbox - msbill.info, IE", musím říct, že jsem nejdřív dost znejistěl, ale je to roční obnovení MS Office 365 :) tak jsem to unfreeznul, tak snad se to pak strhne znova?
    MAGE
    MAGE --- ---
    NELDE
    NELDE --- ---
    DAVIDOWITCH: Na to jsem se ptal. Jde to i bez apky. Podle nařízení nestačí id+heslo, což se řeší různě, většinou +sms kód. Třeba mBank má sms kód, kterým autorizujete zařízení, takže příště stačí jen id+heslo. Banky ty apky samozřejmě tlačí.
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    NELDE: Nemůže to být ta 2FA appka jenom? Nevím jestli ještě jde SMSka, někdy loni nebo předloni se řešilo že by to snad kvůli EU už nemělo SMSkou jít, ale nevím nakolik to byla pravda vs panika.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Ono to nekončí. Tak ten kód je pro aplikaci do mobilu, což je, co jsem výslovně nechtěl. A musím znovu na pobočku, aby mi to znovu nastavili (-; Teď je mám na drátě, přepojili mě na jiného člověka, který píše mému poradci (-; Unicredit hadr.
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak KB tragédi dneska poslali kód pro aplikaci KB+ s tím, že číslo je ve smlouvě. Neposlali ale dosud smlouvu, uživatelské jméno to nezná, když vyplním email nebo mobil a aplikaci od nich ani nechci - chci jen internet banking. Tak snad to stihnou než Hello bank zavře krám definitivně.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    ADAMM: Nedali no. Ale kdyz to tu ctu, neni vo co stat :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak druhá návštěva byl trapas - spadly jim systémy na podpisy. Třetí návštěva - podpisy se povedly, ale ani po 14 dnech nemám nic - nepřišel mi dosud iniciační email s přístupem do IB. Email mají zadaný dobře, protože obchodní podmínky došly (i email o jejich změně).
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    Nemá tu někdo přímé zkušenosti s cestovním pojištěním od Revolut? Uplatňoval někdo pojistné plnění? Zvažuji vyšší tarif, tak by mne to zajímalo.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: na druhou stranu, mě by to asi stejně nedali, protože už účet v KB mám (což se snažím raději vytěsnit, očividně někdy i úspěšně).
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Jestli to za to stálo, ti řeknu později. Zatím nemám nic a už mě to stálo hodinu času.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam