• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LOPIK: Tak jen pokračování - do prdele mě poslali i na dalších dvou pobočkách včetně centrály, tak aspoň vím, kde nenechat peníze..
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    ELIJEN: tohle neni moc novinka, treba sporitelna to taky dela (minimalne rok). KB myslim bez poplatku.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Vysvětlí mi prosím někdo, co tý Raiffce zase jebe? Mám hypotéku a sjednané pojištění. U EquaBank to všechno chodilo v jedné inkasní platbě co si banka sama tahala z účtu. U Raiffky ne, jednou to je dohromady, jednou to je jako dvě inkasa zvlášť a nevidím v tom žádný systém.

    2022-11 - zvlášť
    2022-12 - dohromady
    2023-01 - dohromady
    2023-02 - zvlášť
    2023-03 - zvlášť
    2023-04 - dohromady
    2023-05 - zvlášť
    2023-06 - dohromady
    XCIDER
    XCIDER --- ---
    87HIGHFLYER: v airbank automatech vybiram z revolutu bez poplatku...
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    ELIJEN: přijde mi to jako obecnej trend, dřív to nebylo nikde, pak nějaký banky, poslední dobou ani nevím jestli to někde bylo bez poplatku. V ČR revolut nepoužívám, ale asi to kopíruje situaci všude jinde.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    87HIGHFLYER: Jasny, ale tohle byla ČSOB v ČR. Spíš mě zajímá jestli Revolut na výběry v ČR bude k ničemu. Používám ho už několik let a nikdy jsem se s tim u nás nesetkal.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Jen si tu odlozim informaci. Pred casem jsem tu resil (ne)moznost u nekterych bank si nastavit e-mailove upozorneni na pohyby na uctu - QUIP. Tak Moneta to nema nikde v nastaveni, ale na muj (druhy) dotaz mi odepsali, ze mi to muzou nastavit rucne u nich v systemu. Pohyby na uctu umi pry jen od 100,- CZK vyse, karetni blokace od 400,- vyse. O mensich pohybech se clovek nedozvi.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    ELIJEN: v zahraniči běžné, obdobná částka
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    Nedavno na me CSOB bankomat vybafl se 150,- poplatkem za vyber Revout kartou. Stalo se to nekomu? Dela to vic bank?
    NELDE
    NELDE --- ---
    Čím by se to lišilo od euro účtu u Revolutu?
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    PETER_PAN: no já nevim, už teď má stát 100% dohled nad elektronickými transakcemi ve formě online přístupů na všechny účty. Chybí jim sice některé detaily platby, ale základní údaje (kolik, za co, komu, od koho) má už teď, když se to stejně všechno páruje na bankovní účet.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    TOM: Ja doufam ze to zbrzdi, je to nejvetsi strasak a potencialne vetsi pruser nez treba rating system v Cine.
    TOM
    TOM --- ---
    digitální euro, to zní jako sen, snad to naše vláda nezazdí
    jestli se to fakt povede, tak by to mohlo dotlačit zbytek států mimo eurozónu do přijetí...
    [VDFLAT @ Za Paywallem? 🔐🗝️ Odemčeno. 🔑🔓]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    hlavně že teď mají projekt jak kráva - úžasné nové bankovnictví, kolem kterého se šíleně poplácávali po ramenou na LinkedInu, jak jsou dobrý, tak jsem jim do toho malinko hodil vidle svými osobními zkušenostmi z poboček a bylo hned trapné ticho...
    GOR
    GOR --- ---
    LOPIK: Potvrzuji, jsou to tragédi. Má to teda i své výhody - poměrně dlouho jsem neplnil nějakou následnou podmínku čerpání hypotéky a neřešili to :-)
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    LOPIK: KB jsou největší tragédi na trhu - všechno je problém, nic nejde (dokud neřeknu, že teda ruším účty, to pak jde "zázračně" všechno možné - na tomhle jsem jel roky, než mě to začlo štvát natolik, že jsem podstoupil oser se změnou všeho), neustále mají výpadek systému, nebo možná spíš "výpadek", aby nemuseli nic dělat. Když trefíš správný lidi, tak i umí prachsprostě lhát a říkat věci v přímým rozporu se smlouvou. "Náhodné" zakrývání údajů smlouvy na monitoru included.

    Jo a samozřejmě institut domovské pobočky, kdy půlku věcí odmítají řešit jinde. Dokud nepohrozím odchodem, pak můžu kdekoliv. Změna domovské pobočky nepomáhala, tak do 2 let se přesunula zpět na pobočku, kde jsem si ten účet kdysi jako malé hloupé dítě zakládal :)
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Jo, já mám účet u KB už z minulého tisíciletí a mezitím jsem se párkrát stěhoval a měnil pobočku a ta současná bankéřka, co mě má na starost teď (posledních 12 let), všechno řeší e-mailem nebo telefonem a rychle. Nemůžu si stěžovat. U ní na pobočce jsem byl tak před 5 lety. Opravdu záleží na konkrétní pobočce a lidech.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LOPIK: Tohle je asi problém snižování počtu poboček a počtu úředníků. Už dávno tohle funguje u větších bank tak, že to řešíš přes telefon nebo máš svého bankovního poradce, kterému zavoláš nebo napíšeš a domluvíš se s ním. Plus je problém v tom, že aby vytřískali ze stávajících klientů nějaké poplatky a při tom měli šance získat nové klienty, kteří poplatky platit nechtějí, tak generují nové a nové produkty - takže pak tomu nerozumí ani jejich vlastní zaměstnanci.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    My jsme zakládali spořící SVJ účet u Monety. Přímo na webové stránce s tímto účtem bylo tlačítko "Sjednejte si schůzku na pobočce pro založení", tak jsem to vyplnil, oni potvrdili, já tam v daný den a hodinu s kolegou z výboru přišel a ženská nám řekla "To já neumím, to nedělám". Naštěstí té bankéřce, co měla tyhle SVJ účty na starost, odpadla schůzka, tak nás k ní poslala. A ta, že máme příště volat rovnou na pobočku a rezervace schůzek z jejich webu na tohle vůbec nepoužívat 🤦‍♂️
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    LOPIK: to je jeste ok, horsi je, kdyz mas ten termin rezervovanej, jen o tom nevi ten banker, u koho je rezervovanej. A resit te zacnou, az kdyz za tu pulhodinu zacnes sam nahlas resit, ze na tohle fakt nemas cas. Pokud nemusis, nebyl bych u nich. Nemyslim, ze ti umej nabidnout cokoliv vic (lepe) nez konkurence. Vtipny je, ze mi ted, pul roku po te, co jsem u nich dramaticky omezil rozsah vyuzivanych sluzeb, prisel nejaky NPS email, jak jsem s nimi spokojeny. Asi si vyjimecne vyhradim nejaky cas na poskytnuti feedbacku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam