• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    GOR
    GOR --- ---
    LOPIK: Potvrzuji, jsou to tragédi. Má to teda i své výhody - poměrně dlouho jsem neplnil nějakou následnou podmínku čerpání hypotéky a neřešili to :-)
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    LOPIK: KB jsou největší tragédi na trhu - všechno je problém, nic nejde (dokud neřeknu, že teda ruším účty, to pak jde "zázračně" všechno možné - na tomhle jsem jel roky, než mě to začlo štvát natolik, že jsem podstoupil oser se změnou všeho), neustále mají výpadek systému, nebo možná spíš "výpadek", aby nemuseli nic dělat. Když trefíš správný lidi, tak i umí prachsprostě lhát a říkat věci v přímým rozporu se smlouvou. "Náhodné" zakrývání údajů smlouvy na monitoru included.

    Jo a samozřejmě institut domovské pobočky, kdy půlku věcí odmítají řešit jinde. Dokud nepohrozím odchodem, pak můžu kdekoliv. Změna domovské pobočky nepomáhala, tak do 2 let se přesunula zpět na pobočku, kde jsem si ten účet kdysi jako malé hloupé dítě zakládal :)
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Jo, já mám účet u KB už z minulého tisíciletí a mezitím jsem se párkrát stěhoval a měnil pobočku a ta současná bankéřka, co mě má na starost teď (posledních 12 let), všechno řeší e-mailem nebo telefonem a rychle. Nemůžu si stěžovat. U ní na pobočce jsem byl tak před 5 lety. Opravdu záleží na konkrétní pobočce a lidech.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LOPIK: Tohle je asi problém snižování počtu poboček a počtu úředníků. Už dávno tohle funguje u větších bank tak, že to řešíš přes telefon nebo máš svého bankovního poradce, kterému zavoláš nebo napíšeš a domluvíš se s ním. Plus je problém v tom, že aby vytřískali ze stávajících klientů nějaké poplatky a při tom měli šance získat nové klienty, kteří poplatky platit nechtějí, tak generují nové a nové produkty - takže pak tomu nerozumí ani jejich vlastní zaměstnanci.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    My jsme zakládali spořící SVJ účet u Monety. Přímo na webové stránce s tímto účtem bylo tlačítko "Sjednejte si schůzku na pobočce pro založení", tak jsem to vyplnil, oni potvrdili, já tam v daný den a hodinu s kolegou z výboru přišel a ženská nám řekla "To já neumím, to nedělám". Naštěstí té bankéřce, co měla tyhle SVJ účty na starost, odpadla schůzka, tak nás k ní poslala. A ta, že máme příště volat rovnou na pobočku a rezervace schůzek z jejich webu na tohle vůbec nepoužívat 🤦‍♂️
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    LOPIK: to je jeste ok, horsi je, kdyz mas ten termin rezervovanej, jen o tom nevi ten banker, u koho je rezervovanej. A resit te zacnou, az kdyz za tu pulhodinu zacnes sam nahlas resit, ze na tohle fakt nemas cas. Pokud nemusis, nebyl bych u nich. Nemyslim, ze ti umej nabidnout cokoliv vic (lepe) nez konkurence. Vtipny je, ze mi ted, pul roku po te, co jsem u nich dramaticky omezil rozsah vyuzivanych sluzeb, prisel nejaky NPS email, jak jsem s nimi spokojeny. Asi si vyjimecne vyhradim nejaky cas na poskytnuti feedbacku.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    LOPIK: Jsou a vždy byli :) Mám je na osobním blacklistu už někde od cca 2002…
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Nevíte jsou KB takový tragédi jako se mi zdají, nebo mám jen smůlu? Potřeboval jsem tam dneska něco vyřídit a na pobočce mně pošlou po půl hodině čekání pryč, že si mám zarezervovat termín.. podobnou zkušenost jsem měl, už před pár lety, kdy jsem si odpustil možnost založit si u nich účet taky kvůli něčemu podobnýmu a v rodině jsou z jejich protizákaznickýho přístupu úplně hotový (chodí kvůli trivialitám natřikrát atd. ale tam jsem dodnes myslel, že nemusí být chyba v bance).
    Bylo by pro mně pohodlný, mít tam účet, ale teď to dost rozmýšlím - jediný co od banky chci je, abych měl jak řešit, když je něco jednou za uherský rok třeba a moc mě nepřesvědčili..
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Skoro lituji, že ji nemám (-;
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    další akce

    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak snad hotovo, PIN poslali na pobočku, v bankomatu jsem aktivoval kartu a PIN změnil - to fungovalo zcela standardně.
    Kdybyste někdo chtěl využít nabídky KB pro klienty HB a nechtěl mobilní bankovnictví, tak to jde a mohu poradit, jak toho dosáhnout bez slepých uliček (-; Jen je asi lepší si to mobilní bankovnictví nainstalovat.
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Když to bylo minule, šlo to i na ONO.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    PATRIKCHRZ: A nebo to maji proste zasmluvnene dopredu a ta akce musela probehnout.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE:
    V mailu se nic o konkrétní značce nehovoří. Známá dnes tankovala mojí karto na MOLce a o víkendu chce v Polsku, tak pak můžu dát vědět :)

    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: To jsem zvědav. Z HB mi řekli, že úvěrové produkty zatím vypovídat nebudou, to znamená, že s nimi mají nějaké úmysly. Ale to se týká skutečných úvěrů.
    Myslíš, že se jim to vyplatí - tolik to tu cenu zase nenavýší - kdo ji neužívá, tak to použije a splatí.
    Mimochodem je to jakákoli stanice nebo jen vybrané typu Shell?
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    Moneta má úrok na spořáku 5,5 %, stačí zase povyhrožovat převodem peněz jinam.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: to ne, ale může kreditky prodat jiné bance, jako "živé", tj. za vyšší cenu
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Vtipný je, že končí, takže takovou akcí nové zákazníky nepřitáhne.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    To je stejne vtipny, jak se letos banky predhanej s cashbackem. Muzeme vlade a jeji windfall tax podekovat se peknou naloz darecku…
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    k vybraným kreditním kartám nyní posílá Hello info o akci - 10 % bonus při nákupu u čerpací stanice ode dneška do konce víkendu. Max 500 Kč
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam