• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    QUIP
    QUIP --- ---
    Tak se musim opravit - QUIP. Ty e-mailove notifikace od Monety jsou uplne, ale naprosto k nicemu. Neposilaji info o jednotlivych transakcich, ale jen jednou za den souhrnnou zpravu (v 10 rano za vcerejsek) a to jeste ve stylu "Odchozích plateb: 1, Příchozích plateb: 0". Zadne detaily. Takhle neuzitecne e-maily mi poslou dva denne (pro BU a pro SU zvlast) a to i v pripade, ze zadne transakce neprobehly.
    Kdo tohle u nich vymyslel? To nikdy nevideli, co dokazou posilat konkurencni ustavy?
    QUIP
    QUIP --- ---
    Jen si tu odlozim informaci. Pred casem jsem tu resil (ne)moznost u nekterych bank si nastavit e-mailove upozorneni na pohyby na uctu - QUIP. Tak Moneta to nema nikde v nastaveni, ale na muj (druhy) dotaz mi odepsali, ze mi to muzou nastavit rucne u nich v systemu. Pohyby na uctu umi pry jen od 100,- CZK vyse, karetni blokace od 400,- vyse. O mensich pohybech se clovek nedozvi.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    ELIJEN: v zahraniči běžné, obdobná částka
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    Nedavno na me CSOB bankomat vybafl se 150,- poplatkem za vyber Revout kartou. Stalo se to nekomu? Dela to vic bank?
    NELDE
    NELDE --- ---
    Čím by se to lišilo od euro účtu u Revolutu?
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    PETER_PAN: no já nevim, už teď má stát 100% dohled nad elektronickými transakcemi ve formě online přístupů na všechny účty. Chybí jim sice některé detaily platby, ale základní údaje (kolik, za co, komu, od koho) má už teď, když se to stejně všechno páruje na bankovní účet.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    TOM: Ja doufam ze to zbrzdi, je to nejvetsi strasak a potencialne vetsi pruser nez treba rating system v Cine.
    TOM
    TOM --- ---
    digitální euro, to zní jako sen, snad to naše vláda nezazdí
    jestli se to fakt povede, tak by to mohlo dotlačit zbytek států mimo eurozónu do přijetí...
    [VDFLAT @ Za Paywallem? 🔐🗝️ Odemčeno. 🔑🔓]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    hlavně že teď mají projekt jak kráva - úžasné nové bankovnictví, kolem kterého se šíleně poplácávali po ramenou na LinkedInu, jak jsou dobrý, tak jsem jim do toho malinko hodil vidle svými osobními zkušenostmi z poboček a bylo hned trapné ticho...
    GOR
    GOR --- ---
    LOPIK: Potvrzuji, jsou to tragédi. Má to teda i své výhody - poměrně dlouho jsem neplnil nějakou následnou podmínku čerpání hypotéky a neřešili to :-)
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    LOPIK: KB jsou největší tragédi na trhu - všechno je problém, nic nejde (dokud neřeknu, že teda ruším účty, to pak jde "zázračně" všechno možné - na tomhle jsem jel roky, než mě to začlo štvát natolik, že jsem podstoupil oser se změnou všeho), neustále mají výpadek systému, nebo možná spíš "výpadek", aby nemuseli nic dělat. Když trefíš správný lidi, tak i umí prachsprostě lhát a říkat věci v přímým rozporu se smlouvou. "Náhodné" zakrývání údajů smlouvy na monitoru included.

    Jo a samozřejmě institut domovské pobočky, kdy půlku věcí odmítají řešit jinde. Dokud nepohrozím odchodem, pak můžu kdekoliv. Změna domovské pobočky nepomáhala, tak do 2 let se přesunula zpět na pobočku, kde jsem si ten účet kdysi jako malé hloupé dítě zakládal :)
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Jo, já mám účet u KB už z minulého tisíciletí a mezitím jsem se párkrát stěhoval a měnil pobočku a ta současná bankéřka, co mě má na starost teď (posledních 12 let), všechno řeší e-mailem nebo telefonem a rychle. Nemůžu si stěžovat. U ní na pobočce jsem byl tak před 5 lety. Opravdu záleží na konkrétní pobočce a lidech.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LOPIK: Tohle je asi problém snižování počtu poboček a počtu úředníků. Už dávno tohle funguje u větších bank tak, že to řešíš přes telefon nebo máš svého bankovního poradce, kterému zavoláš nebo napíšeš a domluvíš se s ním. Plus je problém v tom, že aby vytřískali ze stávajících klientů nějaké poplatky a při tom měli šance získat nové klienty, kteří poplatky platit nechtějí, tak generují nové a nové produkty - takže pak tomu nerozumí ani jejich vlastní zaměstnanci.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    My jsme zakládali spořící SVJ účet u Monety. Přímo na webové stránce s tímto účtem bylo tlačítko "Sjednejte si schůzku na pobočce pro založení", tak jsem to vyplnil, oni potvrdili, já tam v daný den a hodinu s kolegou z výboru přišel a ženská nám řekla "To já neumím, to nedělám". Naštěstí té bankéřce, co měla tyhle SVJ účty na starost, odpadla schůzka, tak nás k ní poslala. A ta, že máme příště volat rovnou na pobočku a rezervace schůzek z jejich webu na tohle vůbec nepoužívat 🤦‍♂️
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    LOPIK: to je jeste ok, horsi je, kdyz mas ten termin rezervovanej, jen o tom nevi ten banker, u koho je rezervovanej. A resit te zacnou, az kdyz za tu pulhodinu zacnes sam nahlas resit, ze na tohle fakt nemas cas. Pokud nemusis, nebyl bych u nich. Nemyslim, ze ti umej nabidnout cokoliv vic (lepe) nez konkurence. Vtipny je, ze mi ted, pul roku po te, co jsem u nich dramaticky omezil rozsah vyuzivanych sluzeb, prisel nejaky NPS email, jak jsem s nimi spokojeny. Asi si vyjimecne vyhradim nejaky cas na poskytnuti feedbacku.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    LOPIK: Jsou a vždy byli :) Mám je na osobním blacklistu už někde od cca 2002…
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Nevíte jsou KB takový tragédi jako se mi zdají, nebo mám jen smůlu? Potřeboval jsem tam dneska něco vyřídit a na pobočce mně pošlou po půl hodině čekání pryč, že si mám zarezervovat termín.. podobnou zkušenost jsem měl, už před pár lety, kdy jsem si odpustil možnost založit si u nich účet taky kvůli něčemu podobnýmu a v rodině jsou z jejich protizákaznickýho přístupu úplně hotový (chodí kvůli trivialitám natřikrát atd. ale tam jsem dodnes myslel, že nemusí být chyba v bance).
    Bylo by pro mně pohodlný, mít tam účet, ale teď to dost rozmýšlím - jediný co od banky chci je, abych měl jak řešit, když je něco jednou za uherský rok třeba a moc mě nepřesvědčili..
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Skoro lituji, že ji nemám (-;
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    další akce

    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak snad hotovo, PIN poslali na pobočku, v bankomatu jsem aktivoval kartu a PIN změnil - to fungovalo zcela standardně.
    Kdybyste někdo chtěl využít nabídky KB pro klienty HB a nechtěl mobilní bankovnictví, tak to jde a mohu poradit, jak toho dosáhnout bez slepých uliček (-; Jen je asi lepší si to mobilní bankovnictví nainstalovat.
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Když to bylo minule, šlo to i na ONO.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam