• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Jo, já mám účet u KB už z minulého tisíciletí a mezitím jsem se párkrát stěhoval a měnil pobočku a ta současná bankéřka, co mě má na starost teď (posledních 12 let), všechno řeší e-mailem nebo telefonem a rychle. Nemůžu si stěžovat. U ní na pobočce jsem byl tak před 5 lety. Opravdu záleží na konkrétní pobočce a lidech.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LOPIK: Tohle je asi problém snižování počtu poboček a počtu úředníků. Už dávno tohle funguje u větších bank tak, že to řešíš přes telefon nebo máš svého bankovního poradce, kterému zavoláš nebo napíšeš a domluvíš se s ním. Plus je problém v tom, že aby vytřískali ze stávajících klientů nějaké poplatky a při tom měli šance získat nové klienty, kteří poplatky platit nechtějí, tak generují nové a nové produkty - takže pak tomu nerozumí ani jejich vlastní zaměstnanci.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    My jsme zakládali spořící SVJ účet u Monety. Přímo na webové stránce s tímto účtem bylo tlačítko "Sjednejte si schůzku na pobočce pro založení", tak jsem to vyplnil, oni potvrdili, já tam v daný den a hodinu s kolegou z výboru přišel a ženská nám řekla "To já neumím, to nedělám". Naštěstí té bankéřce, co měla tyhle SVJ účty na starost, odpadla schůzka, tak nás k ní poslala. A ta, že máme příště volat rovnou na pobočku a rezervace schůzek z jejich webu na tohle vůbec nepoužívat 🤦‍♂️
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    LOPIK: to je jeste ok, horsi je, kdyz mas ten termin rezervovanej, jen o tom nevi ten banker, u koho je rezervovanej. A resit te zacnou, az kdyz za tu pulhodinu zacnes sam nahlas resit, ze na tohle fakt nemas cas. Pokud nemusis, nebyl bych u nich. Nemyslim, ze ti umej nabidnout cokoliv vic (lepe) nez konkurence. Vtipny je, ze mi ted, pul roku po te, co jsem u nich dramaticky omezil rozsah vyuzivanych sluzeb, prisel nejaky NPS email, jak jsem s nimi spokojeny. Asi si vyjimecne vyhradim nejaky cas na poskytnuti feedbacku.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    LOPIK: Jsou a vždy byli :) Mám je na osobním blacklistu už někde od cca 2002…
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Nevíte jsou KB takový tragédi jako se mi zdají, nebo mám jen smůlu? Potřeboval jsem tam dneska něco vyřídit a na pobočce mně pošlou po půl hodině čekání pryč, že si mám zarezervovat termín.. podobnou zkušenost jsem měl, už před pár lety, kdy jsem si odpustil možnost založit si u nich účet taky kvůli něčemu podobnýmu a v rodině jsou z jejich protizákaznickýho přístupu úplně hotový (chodí kvůli trivialitám natřikrát atd. ale tam jsem dodnes myslel, že nemusí být chyba v bance).
    Bylo by pro mně pohodlný, mít tam účet, ale teď to dost rozmýšlím - jediný co od banky chci je, abych měl jak řešit, když je něco jednou za uherský rok třeba a moc mě nepřesvědčili..
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Skoro lituji, že ji nemám (-;
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    další akce

    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak snad hotovo, PIN poslali na pobočku, v bankomatu jsem aktivoval kartu a PIN změnil - to fungovalo zcela standardně.
    Kdybyste někdo chtěl využít nabídky KB pro klienty HB a nechtěl mobilní bankovnictví, tak to jde a mohu poradit, jak toho dosáhnout bez slepých uliček (-; Jen je asi lepší si to mobilní bankovnictví nainstalovat.
    JTP
    JTP --- ---
    NELDE: Když to bylo minule, šlo to i na ONO.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    PATRIKCHRZ: A nebo to maji proste zasmluvnene dopredu a ta akce musela probehnout.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE:
    V mailu se nic o konkrétní značce nehovoří. Známá dnes tankovala mojí karto na MOLce a o víkendu chce v Polsku, tak pak můžu dát vědět :)

    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: To jsem zvědav. Z HB mi řekli, že úvěrové produkty zatím vypovídat nebudou, to znamená, že s nimi mají nějaké úmysly. Ale to se týká skutečných úvěrů.
    Myslíš, že se jim to vyplatí - tolik to tu cenu zase nenavýší - kdo ji neužívá, tak to použije a splatí.
    Mimochodem je to jakákoli stanice nebo jen vybrané typu Shell?
    SAYUZ
    SAYUZ --- ---
    Moneta má úrok na spořáku 5,5 %, stačí zase povyhrožovat převodem peněz jinam.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: to ne, ale může kreditky prodat jiné bance, jako "živé", tj. za vyšší cenu
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Vtipný je, že končí, takže takovou akcí nové zákazníky nepřitáhne.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    To je stejne vtipny, jak se letos banky predhanej s cashbackem. Muzeme vlade a jeji windfall tax podekovat se peknou naloz darecku…
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    k vybraným kreditním kartám nyní posílá Hello info o akci - 10 % bonus při nákupu u čerpací stanice ode dneška do konce víkendu. Max 500 Kč
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    FLEGMA: když jsem pracoval v pojišťovně, tak nám "zmrazili" platbu pro našeho škodního zástupce v Anglii kvůli jménu poškozeného v poznámce (arabsky znějící jméno). A začali nám pak blokovat všechny platby ve prospěch škodního zástupce, dokud jsme věrohodně nedoložili "nezávadnost" transakce.
    FLEGMA
    FLEGMA --- ---
    PATRIKCHRZ: Díky, ještě zkusím zahrozit a použiju tvoji formulaci. Ono to není žádné hnidopišství, kdybych na druhou stranu něco já zaplatil pozdě bance, tak hned skáčou pokuty a sankce klidně za den prodlení. AML red flag je myslím nepravděpodobný, protože plus mínus stejnou částku posílám každý měsíc a obě firmy jsme z IT sektoru, obor vývoj software, tedy žádný strip klub nebo Monte Carlo autobazar :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam