• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Teď napsal bankéř, díky mé urgenci, že to vlastně nejde, protože už u nich účet mám, že jedině převést peníze. O historii mám říci na emailu na příslušné oddělení, ti ale nereagují.
    Nicméně podle rozhodnutí notáře (které by snad mělo mít vyšší váhu) jsem účet zdědil a to, že to banka "neumí", mě nemusí zajímat, ne? Takže to asi vidím na toho arbitra.
    Hlavně mě děsivě štve ta nekomunikace.
    MLIKARNA
    MLIKARNA --- ---
    OMNISLASH: csas, mají tak teďka snad litr bonus do konce února, jinak to bude asi na jedno brdo
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: kdybys chtěl mBank nějak popohnat, můžu zkusit, napiš když tak do zpráv.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: CSOB Penzijni spolecnost.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    U koho mate penzijka, pokud mate? Jsou tam nejake zasadni rozdily, vyhody, nevyhody mezi bankami? Nejaka doporuceni?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MMORT7: Já to řešil osobně na pobočce v listopadu a podruhé před 14 dny (o první návštěvě měli záznam, ale ne detaily) - zatím se mi ale nikdo neozval. Na lince mi řekli, ať píšu na email a tam se mi neozvali vůbec.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    NELDE: mBanku a dědictví jsem řešil, bylo potřeba přijít na "pobočku", což byl nějaký ten stánek v obchoďáku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Mám ho spící a asi ho zruším, ale prvně musím něco dělat s mBankou, neumí řešit dědictví v termínu. Nějaký nápad, jak to popohnat?
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    PREDSEDA: ja obdivuju tu vytrvalost, ze jim posles OSM stiznosti. ja uz jim na ten ucet skoro rok posilam jen splatku hypoteky a nic vic se mi u nich uz neodehrava a odehravat pravdepodobne uz NIKDY nebude.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Nemají čas to fixnout, pracují na přihláškovém systému :)
    TBC
    TBC --- ---
    PREDSEDA: nechtel bych videt ten agilni team vyvojaru 🙃
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak zase k IB komerčky:

    "Vážený pane,

    kontaktuji Vás na základě Vašeho požadavku č. JIT-98652 ze dne 25. 1. 2024, týkající se měsíčních přehledů v aplikaci KB+. Omlouváme se za pozdní kontakt.

    Situaci jsme prověřili. Jedná se skutečně o chybné zobrazení hodnot v celém tomto menu. Pracujeme nyní na nápravě, bohužel však zatím neznáme konkrétní termín opravy. Omlouváme se za nesrovnalosti."


    Jde o to, že jejich nový internetbanking neumí ani sčítat příjmy a výdaje za kalendářní měsíc, prostě ukazuje úplně nesmyslné částky. To je už maximálně zoufalý, když to neumí nejzákladnější matematickou funkci. Jak asi hospodaří s penězi... Moje osmá stížnost.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SINEAD: přesně tak. Hlavně jestli jsi měla aktivované pojištění. Zatímco Hello nestrhávala pojistné, pokud jsi kartu splatila v bezúročném období, ČS strhává už v případě, kdy byla karta první den po výpise v mínusu.
    AGNES_NITT
    AGNES_NITT --- ---
    SINEAD: Tak ono obecně je dobré mít přehled o všech smlouvách, které člověk podepíše... A pokud něco nevyužívá, tak to zrušit. :))) Nečekala bych na rušení ze strany banky, zvlášť pokud je tam nějaká možnost výnosů, typicky poplatky za vedení nebo pojištění.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Aha, takze bych se mela zacit zajimat o tu nepouzivanou kreditku od Hello(Kitty)bank, kterou jsem mela zadarmo a ted ji schramstla CS?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Byl jsem student, dneska už bych se také hádal více :) Uhradil, dal KB na blacklist protože to nebyl jediný přešlap.
    TBC
    TBC --- ---
    NAVARA: a jak to dopadlo? uspesne si vyreklamoval nebo musel uhradit?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELDE: Tohle mi udělala kdysi KB - se spolužačkou jsme tam oba přinesli potvrzení o studiu, to moje zahodili a převedli účet na placený. Ozvali se, až když se tam nastřádalo pár měsíců vedení účtu v plné palbě do mínusu.
    PULKA
    PULKA --- ---
    NELDE: Mela jsem opravdu neaktivni ucet, ale s aktivni sluzbou pojisteni karty, kterou mi od prevodu z Equa pilne strhavaji, i kdyz zadnou kartu nemam a ani o tom nevim. (Myslela jsem, ze jsem tuhle sluzbu rusila uz davno pred prevodem, kdyz jsem presla k CSOB ale nemam jak si to overit). Bohuzel mi tam nekde tesne pred prevodem prisla vratka z nejakyho zrusenyho predplatnyho v castce 1500 kc. Ucet jsem vyrovnala, zrusila a nechala bankere sepsat reklamaci.

    No nic, lesson learned a snad tam zrusi ucet aspon i nekdo dalsi, kdo to nevyuziva. Kazdopadne doky za feedback vsem!
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: Pokud nebylo duplicitní, tak by mělo být číslo účtu stejné jako u Equa, jen bude jiné číslo banky. Pokud bylo duplicitní, tak museli vystavit nové - to by muselo být někde v emailu.
    Pokud je ale účet neaktivní, tak jak se mohl dostat do záporu! Na to se určitě zeptej - možná se jim popletly zprávy. Nebo holt udělali poplatek za neaktivní účty - což je kandidát na absurdní poplatek roku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam