• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Teď napsal bankéř, díky mé urgenci, že to vlastně nejde, protože už u nich účet mám, že jedině převést peníze. O historii mám říci na emailu na příslušné oddělení, ti ale nereagují.
    Nicméně podle rozhodnutí notáře (které by snad mělo mít vyšší váhu) jsem účet zdědil a to, že to banka "neumí", mě nemusí zajímat, ne? Takže to asi vidím na toho arbitra.
    Hlavně mě děsivě štve ta nekomunikace.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: kdybys chtěl mBank nějak popohnat, můžu zkusit, napiš když tak do zpráv.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: CSOB Penzijni spolecnost.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    U koho mate penzijka, pokud mate? Jsou tam nejake zasadni rozdily, vyhody, nevyhody mezi bankami? Nejaka doporuceni?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MMORT7: Já to řešil osobně na pobočce v listopadu a podruhé před 14 dny (o první návštěvě měli záznam, ale ne detaily) - zatím se mi ale nikdo neozval. Na lince mi řekli, ať píšu na email a tam se mi neozvali vůbec.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    NELDE: mBanku a dědictví jsem řešil, bylo potřeba přijít na "pobočku", což byl nějaký ten stánek v obchoďáku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Mám ho spící a asi ho zruším, ale prvně musím něco dělat s mBankou, neumí řešit dědictví v termínu. Nějaký nápad, jak to popohnat?
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    PREDSEDA: ja obdivuju tu vytrvalost, ze jim posles OSM stiznosti. ja uz jim na ten ucet skoro rok posilam jen splatku hypoteky a nic vic se mi u nich uz neodehrava a odehravat pravdepodobne uz NIKDY nebude.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Nemají čas to fixnout, pracují na přihláškovém systému :)
    TBC
    TBC --- ---
    PREDSEDA: nechtel bych videt ten agilni team vyvojaru 🙃
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak zase k IB komerčky:

    "Vážený pane,

    kontaktuji Vás na základě Vašeho požadavku č. JIT-98652 ze dne 25. 1. 2024, týkající se měsíčních přehledů v aplikaci KB+. Omlouváme se za pozdní kontakt.

    Situaci jsme prověřili. Jedná se skutečně o chybné zobrazení hodnot v celém tomto menu. Pracujeme nyní na nápravě, bohužel však zatím neznáme konkrétní termín opravy. Omlouváme se za nesrovnalosti."


    Jde o to, že jejich nový internetbanking neumí ani sčítat příjmy a výdaje za kalendářní měsíc, prostě ukazuje úplně nesmyslné částky. To je už maximálně zoufalý, když to neumí nejzákladnější matematickou funkci. Jak asi hospodaří s penězi... Moje osmá stížnost.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SINEAD: přesně tak. Hlavně jestli jsi měla aktivované pojištění. Zatímco Hello nestrhávala pojistné, pokud jsi kartu splatila v bezúročném období, ČS strhává už v případě, kdy byla karta první den po výpise v mínusu.
    AGNES_NITT
    AGNES_NITT --- ---
    SINEAD: Tak ono obecně je dobré mít přehled o všech smlouvách, které člověk podepíše... A pokud něco nevyužívá, tak to zrušit. :))) Nečekala bych na rušení ze strany banky, zvlášť pokud je tam nějaká možnost výnosů, typicky poplatky za vedení nebo pojištění.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Aha, takze bych se mela zacit zajimat o tu nepouzivanou kreditku od Hello(Kitty)bank, kterou jsem mela zadarmo a ted ji schramstla CS?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Byl jsem student, dneska už bych se také hádal více :) Uhradil, dal KB na blacklist protože to nebyl jediný přešlap.
    TBC
    TBC --- ---
    NAVARA: a jak to dopadlo? uspesne si vyreklamoval nebo musel uhradit?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    NELDE: Tohle mi udělala kdysi KB - se spolužačkou jsme tam oba přinesli potvrzení o studiu, to moje zahodili a převedli účet na placený. Ozvali se, až když se tam nastřádalo pár měsíců vedení účtu v plné palbě do mínusu.
    PULKA
    PULKA --- ---
    NELDE: Mela jsem opravdu neaktivni ucet, ale s aktivni sluzbou pojisteni karty, kterou mi od prevodu z Equa pilne strhavaji, i kdyz zadnou kartu nemam a ani o tom nevim. (Myslela jsem, ze jsem tuhle sluzbu rusila uz davno pred prevodem, kdyz jsem presla k CSOB ale nemam jak si to overit). Bohuzel mi tam nekde tesne pred prevodem prisla vratka z nejakyho zrusenyho predplatnyho v castce 1500 kc. Ucet jsem vyrovnala, zrusila a nechala bankere sepsat reklamaci.

    No nic, lesson learned a snad tam zrusi ucet aspon i nekdo dalsi, kdo to nevyuziva. Kazdopadne doky za feedback vsem!
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: Pokud nebylo duplicitní, tak by mělo být číslo účtu stejné jako u Equa, jen bude jiné číslo banky. Pokud bylo duplicitní, tak museli vystavit nové - to by muselo být někde v emailu.
    Pokud je ale účet neaktivní, tak jak se mohl dostat do záporu! Na to se určitě zeptej - možná se jim popletly zprávy. Nebo holt udělali poplatek za neaktivní účty - což je kandidát na absurdní poplatek roku.
    PULKA
    PULKA --- ---
    NELDE: Ja to cislo uctu prave neznam, podle infolinky je ucet neaktivni, a bez otevreni s nim nemuzou nic delat (a otevrit ho nechci) zajdu tam za dve hodiny, tak dam vedet.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PULKA: To je divné, protože pokud byl účet zadarmo, tak by se neměl dostat do minusu. Nicméně mohli změnit podmínky a převést na nějaký částečně placený účet s tím, že má člověk x měsíců na to reagovat (vypovědět, přejít na jiný apod.) - myslím, že to mohla být od nich snaha ty klienty nějak probudit, aby na nich mohli vydělávat. Neposlali něco emailem? Neposlali třeba nějakou novou kartu (už za poplatek). Nebyl to multiměnový účet - tam se sice prsili, že mají stejnou službu - jen ale za poplatek. Nebyl tam nějaký roční trvalák (nějaké pojištění) či roční platnost nějaké služby nebo nějaké zapomenuté inkaso? Anebo to může být fraud, divné je totiž, že na internetu nikdo nic takového nepíše. Osobně ale tipuji nějaký poplatek z jejich strany, protože ostatní by měli odmítnout s důvodem nedostatku peněz na účtě.
    V každém případě bych to zrušil, což asi jinak než na pobočce nejde. A nechal si vyjet, co za minusový pohyb to způsobilo. A optimálně co nejdříve.
    Možná bych tam pár korun poslal ještě dnes, pokud to nejde dnes zrušit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam