• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Obě platby mám ve Fiu zaúčtované, nejde jen o blokaci.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Odblokují ty prostředky. Sice je mi divné, že od lednové platby nejsou zaúčtované, ale třeba tam ten blok může být tak dlouho.

    Platil jsem o víkendu PayPalem - v PayPalu jedna platba, v Curve jedna platba, na účtu v bance dvě blokace na stejnou částku v USD s odlišnou v CZK o pár korun.
    Napsal jsem jim - protože to zřejmě zduplikovali oni, až od nich to odešlo dvakrát - a dneska mi tu druhou odblokovali/nezúčtovali.
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NAVARA: Ano. Ale nevidím v tom moc smysl - na tu druhou platbu jsem na účtě neměl prostředky, kdyby si ji Curve chtěl strhnout, tak se vrátí jako zamítnutou.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VDFLAT: Curve už jsi psal, že to zaúčtovali dvakrát?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    Řeším s Fio následující reklamaci:

    31. ledna jsem platil Curve kartou (ve které jsem měl jako aktivní nastavenou Fio kartu) dobírku ve výši 21091 Kč.

    V Curve tu transakci vidím 1x, ale ve Fio bance 2x, dokonce jsem měl chvíli záporný zůstatek na účtu.

    Duplicitní transakci jsem reklamoval, dnes mi přišlo zamítnutí reklamace s tím, že mám reklamovat u Curve.

    Jak nejlépe pokračovat? Finanční arbitr?

    Předem díky!
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    OMNISLASH: doporučuji se podívat na nový vládní nápad s názvem "DIP". Je to složité, ale docela zajímavé, včera jsem absolvoval přednášku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Teď napsal bankéř, díky mé urgenci, že to vlastně nejde, protože už u nich účet mám, že jedině převést peníze. O historii mám říci na emailu na příslušné oddělení, ti ale nereagují.
    Nicméně podle rozhodnutí notáře (které by snad mělo mít vyšší váhu) jsem účet zdědil a to, že to banka "neumí", mě nemusí zajímat, ne? Takže to asi vidím na toho arbitra.
    Hlavně mě děsivě štve ta nekomunikace.
    MLIKARNA
    MLIKARNA --- ---
    OMNISLASH: csas, mají tak teďka snad litr bonus do konce února, jinak to bude asi na jedno brdo
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: kdybys chtěl mBank nějak popohnat, můžu zkusit, napiš když tak do zpráv.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    OMNISLASH: CSOB Penzijni spolecnost.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    U koho mate penzijka, pokud mate? Jsou tam nejake zasadni rozdily, vyhody, nevyhody mezi bankami? Nejaka doporuceni?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MMORT7: Já to řešil osobně na pobočce v listopadu a podruhé před 14 dny (o první návštěvě měli záznam, ale ne detaily) - zatím se mi ale nikdo neozval. Na lince mi řekli, ať píšu na email a tam se mi neozvali vůbec.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    NELDE: mBanku a dědictví jsem řešil, bylo potřeba přijít na "pobočku", což byl nějaký ten stánek v obchoďáku.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Mám ho spící a asi ho zruším, ale prvně musím něco dělat s mBankou, neumí řešit dědictví v termínu. Nějaký nápad, jak to popohnat?
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    PREDSEDA: ja obdivuju tu vytrvalost, ze jim posles OSM stiznosti. ja uz jim na ten ucet skoro rok posilam jen splatku hypoteky a nic vic se mi u nich uz neodehrava a odehravat pravdepodobne uz NIKDY nebude.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TBC: Nemají čas to fixnout, pracují na přihláškovém systému :)
    TBC
    TBC --- ---
    PREDSEDA: nechtel bych videt ten agilni team vyvojaru 🙃
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak zase k IB komerčky:

    "Vážený pane,

    kontaktuji Vás na základě Vašeho požadavku č. JIT-98652 ze dne 25. 1. 2024, týkající se měsíčních přehledů v aplikaci KB+. Omlouváme se za pozdní kontakt.

    Situaci jsme prověřili. Jedná se skutečně o chybné zobrazení hodnot v celém tomto menu. Pracujeme nyní na nápravě, bohužel však zatím neznáme konkrétní termín opravy. Omlouváme se za nesrovnalosti."


    Jde o to, že jejich nový internetbanking neumí ani sčítat příjmy a výdaje za kalendářní měsíc, prostě ukazuje úplně nesmyslné částky. To je už maximálně zoufalý, když to neumí nejzákladnější matematickou funkci. Jak asi hospodaří s penězi... Moje osmá stížnost.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SINEAD: přesně tak. Hlavně jestli jsi měla aktivované pojištění. Zatímco Hello nestrhávala pojistné, pokud jsi kartu splatila v bezúročném období, ČS strhává už v případě, kdy byla karta první den po výpise v mínusu.
    AGNES_NITT
    AGNES_NITT --- ---
    SINEAD: Tak ono obecně je dobré mít přehled o všech smlouvách, které člověk podepíše... A pokud něco nevyužívá, tak to zrušit. :))) Nečekala bych na rušení ze strany banky, zvlášť pokud je tam nějaká možnost výnosů, typicky poplatky za vedení nebo pojištění.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam