• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    PATRIKCHRZ: nabízet benefit, který nefunguje je k ničemu, plus je to zatěžuje v rámci reklamací.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SILVEIG: neumí to žádná banka, protože to prostě nejde. Takže může nabízet alespoň toto. Ano, mohli by mít v reklamě "zaplatíte na platebním terminálu s MCC 5812", ale asi by to nikdo nepochopil. Hotely mají MCC 3501–3999.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    PUEBLO: what the fucking fuck?

    btw to se snad obnovuje jednou za tri roky, ne?
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    PATRIKCHRZ: tak ať to nenabízí, když předem vědí, že to neumí zprocesovat.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    Btw zjistil jsem že Spořka chce 50eur ročně za obnovení formuláře W-8BEN 😂😂😂

    A to mají ty investice v Georgi celkem pěkně udělané
    NELDE
    NELDE --- ---
    PUEBLO: Hmm, to spíše vyhazují lidi, co dělali ty starší systémy. To že nový nic neumí, je dané tím, že ty funkce nepřibývají tak rychle, jak by chtěli (-;
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    NELDE: Dik na smlouvu mrknu.

    Šablony tam už jsou, inkaso nepoužívám.

    Narazil jsem na tento článek. Možná jejich neslutečná pasivita v retail bankovnictvi s tim nejak souvisi. Jestli vyhodili drahe odborniky a nechali si levnejsi prumer tak to pak tak vypada no

    Komerční banka letos propustí stovky lidí. I kvůli vysokým IT nákladům - Seznam Zprávy
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-komercni-banka-letos-propusti-stovky-lidi-i-kvuli-vysokym-it-nakladum-278813
    NELDE
    NELDE --- ---
    PUEBLO: Mno, pokud máš ten inviduální přístup ve smlouvě, tak mají trošku problém (-;
    Jinak unifikací nazývají "minimalismus" svých produktů - asi se jim nechce platit za vývoj (-;
    Nevím, jestli to přidali, ale jejich představa byla, že platby budou jen přes QR kódy, žádné šablony a neuměli ani inkaso (-;
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    NELDE: Tak jsem s joudou konečně mluvil, všechno chápe ale KB se rozhodla vše unifikovat a nedovolí u těchto produktů individuální přístup.

    Takže buď si dám práci a vymyslím kam nejlépe těch mých X produktu v rámci účtu převézt nebo si počkám až mi něco doběhne a ptal se zařídím…

    Na faktické argumenty stran velmi co do funkcí zaostalé apky KB+ nemel odpověď
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    a ano, mimo EU dost často chtějí za platbu kartou poplatek
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SILVEIG: ono se to třídí dle MCC kódu. A pokud má MCC "hotel", tak smůla. Ono to ani jinak nejde, banka nemá jinou možnost, jak to poznat.
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    PATRIKCHRZ: těch 5% v restauracích v zahraničí je výsměch. Zkoušela jsem to pár let zpátky na Zanzibaru (přičetli si k platbě kartou asi 3%, takže to furt pro mne vypadalo výhodně). Výsledkem byla reklamace a zjištění banky, že do těch 5% započítávají jen to, co je zřejmá restaurace. Tedy ne třeba hotelovou restauraci, která jede pod účtem hotelu atd. Nějaké drobné mi i v té reklamaci uznali, ale výsledkem je, že to vypadá jakže "slibem nezarmoutíš" a na něco, co tak třeba může fungovat z 50%, ale určitě ne full.
    Pokud do toho někdo jdete, doporučila bych schovávat si účtenky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PUEBLO: Napiš Joudovi otázku, jakým způsobem podporují přechod od nich do jiné banky.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    NELDE: Maji stesti ze mam co delat, rak pockam par dni jestli se ten jouda neozve a pk pujdu na schuzky ke konkurenci :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    PUEBLO: Tak pak doporučuji užít ty kódy níže a hlasovat nohama (-;
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    NELDE: Takze dalsi krok klienta aby banka podala informace….uz jsme jich udelal dost :))
    NELDE
    NELDE --- ---
    Zavolej na infolinku a chtěj jiného bankéře.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    Komerčka fakt už neví jak mě vytočit…

    Mám od nich celkem dost produktů v celkem slušném objemu.

    Po převodu na KB+ jsem měl nějaké dotazy. Přes Messenger restovali rychle ale na složitější věci bylo odpovědí, že se mi ozve můj bankéř. Zanechal jsem nacionále a telefonní číslo. To bylo před dvěmi týdny.

    Čekal jsem pár dní a pak jsem si řekl, že mu zavolám, nezvedl to a nezavolal zpět.

    Napsal jsem mu minulou středu email ať navhrne v tomhle týdnu termín na telefonní rozhovor nebo Teams.

    Nemá žádný out of office ale prostě dodnes neodpověděl….

    Asi si ho najdu na Instagramu a začnu ho spamovat tam? 😂😂

    Ta banka se mi zdá 🥹🥲
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    REFINS: 7FFUPC :)
    MUXX
    MUXX --- ---
    REFINS: MR667C
    REFINS
    REFINS --- ---
    Nechcete někdo na sdílet kód k doporučení na Partners? Chci založit účet, tak kdyby se to někomu hodilo…
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam