• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ad mironet: pristup a servis dobry (dle zkusenosti), nekdy skladem to co jinde do 3 dnu (to je nahodnej jev - u firem se prekrivajici, ale to je jedinej duvod proc ho nekdy pouziju), ovsem cena (nevim jak uplne aktualne) byla vzdycky spatna

    ad alza: uplne nejvic napicu shop, drahej a jako kdyz tam jedu pro chladic na CPU (pohoda), ale reklamace brutalni, brutalni .. jako to sou infarktovy vecicky :-( ..navic pred uzaverkou roku treba dodaj jine zbozi, i kdyz tvrdi ze ne apod. .. fakt kotel, tohle je fakt ultra koncentrovane zlo (ale verim ze prodej ACER NBs pro BFUcka sype dobre :-) )

    ad czc.cz: super IMO, parkrat se jakoze pokouseli nevratit plnou palbu po 30dni+reklamacni doby s kecama jakoze vraci aktualni cenu apod., ale to si clovek musi stat za svym a po 15 minutach dostane sva prava

    ad softcom.cz: muj nejoblibenejsi shop - ceny dobry, kdyz nejsou napisu e-mail s odkazem na czc.cz ze chci takovou a takovou (realne pozadavky, zadna dmnc) a dostanu ji :-) .. obcas mirne problemy s reklamaci (mensi nez jinde), ale majit totalne shitozni e-shop .. to je fakt dobry tak na rok 2002



    co me sere v CR:
    takove to domaci srani pri reklamacich c.4 nebo u 30+dnu se snazi (jako vetsina firem) bud cloveku vnutit neco jineho (jiny vyrobek), nebo balamuti s vracenim soucasne hodnoty apod. - proste typickej shit na ktery clovek nesmi pristoupit, jako klidne se ztrapnit, delat curaka a rvat na ne, ale neustoupit .. kdyz stupnujete agresi, vetsinou s vecma do 30kkc ustoupi
    NELDE
    NELDE --- ---
    N0NECZ: Nepřijde mi, že by byli dražší. A mám super zkušenost s reklamací u nich. Včetně toho, že tam mají otevřeno o víkendě. Skončilo to náhradou zboží za jiné a protože to jiné bylo včetně USB nabíječky (původní nikoli). Mohl jsem vrátit i tu nabíječku, co jsem k tomu koupil navíc. Ale chce to na centrálu - doprava na Jižák jim trvala strašně dlouho.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Poslední dobou mironet - ceny dobrý / otvíračka slušná, líbí se mi jejich systém filtrovacích kritérií na webu, líbí se mi, že ten systém si pamatuje obsah přes noc...
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MCKIDNEY: Ok. To by se dalo zvládnout. Dík.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Zmenšete prosím záhlaví, nevejde se do 1024, je to velmi otravné.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    N0NECZ: Se studenskou slevu jsou z 90% nejlevnější. Bez ní je to většinou rozdíl +-50,-
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SUCZKER:
    MUCHI:
    V Mironetu jsem byl naposled tak před 5 rokama. Bejvalo, že tam maj všechno dražší, než kdekoliv jinde. Nesleduju ho, tak jestli máte nějaký poznatky jak je to tam s cenama teď?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: jj, taky se přidávám s Mironetem sem zatim neměl problém....
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    MCKIDNEY: Mironet poslední dobou dobrej..., přidávam se...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    N0NECZ: Souhlasim, že CzC už třeba neni takový, jak bejvalo, bylo to teda naposledy před dvěma lety, kdy jsem po nich ctěl něco rozbalit, že si to vyzkoušim a upozorňoval jsem, že to možná nepůjde, tak mi to rozbalili.

    DXT to je docela veselá cháska. Asi 3 roky nazpátek jsem u nich nechal stavět počítač, protože u nich z komponent, co jsem chtěl, vyšel asi o 500 levnějc než všude jinde.

    Vzali si zálohu s tim, že kompl bude hotovej za tři dny. Za tři dny mi volali, že prej příští tejden a takhle asi dvakrát. Nakonec po dalším telefonátu z nich vylezlo, že nemají desku, kterou sem tam chtěl.

    Následně z nich zase vylezlo, že nemají ten typ vypalovačky, co sem tam chtěl dát.

    Tak to už mě přestalo bavit, vykasíroval jsem nazpátek zálohu a už je radši neřešil.

    Chování a přístup těch prodavačů/podavačů raději komentovat nebudu.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MUCHI: Naopak u CZC reklamuju ten samej routr už asi půl roku. Teď půjdu na třetí reklamaci, protože prsotě neměli zboží, který jsem chtěl, a nechal jsem si od "odborníka" poradit adekvátní zařízení. Pravda je žel taková, že asi nefunguje a nikdy fugovat nebude, jelikož už mám třetí kus a chová se stále stejně. Navíc mi to ma**d na pokladně samozřejmě napsal na kasický placení u pokladny, místo na elektronickej account (i když jsem ho o to snažně prosil, když už ho mám x let zařízenej), takže 14denní vrácení peněz neplatilo. Jsem z toho hrozně happy. Aby to nebylo málo, šťastná příhoda je, že ADSL routr, kterej reklamuju tak dlouho, už mi bude stejně na prd, když jsem se mezitim přestěhoval a zařídil si UPC. (Sry, kdyžtak to smažte, chtěl jsem si vylejt srdce a případně někoho pobavit).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Poslední dobou spokojenost s mironet.cz
    Servis je slušný a rychlý (Většinu věcí jsem vyřešil na počkání)
    Obchodníky člověk nepotřebuje.
    Fronty jsou přivalové, ale průběžně moc nečekáš.
    Sklad je rychlejší než alza/czc, ale není instatní ;)

    Jedinný problém je prakticky nepoužitelný web (Skvělá koncepce, ale buguje příšerně.)

    + studentské slevy
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    KULA: tak to je fakt mooooc....
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    N0NECZ: ono to bohužel platí pro většinu "obchodníků" tady v Čechách - dělám v nákupu a můžu s klidnym svědomím říct, že polovina firem jsou zloději....
    KULA
    KULA --- ---
    MUCHI: Travit v alze hodinu na reklamacich? To meli jeden z tech lepsich dnu:) moje reklamace = 3,5 hodiny
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Nebo to tady můžeš přejměnovat na diskuzi - tržiště na nyxu, kde udělali soudruzi z východního německa chybu ?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: moje řeč.... do Alzy jezdim firemně docela často a přesně jak píšeš, když si jdu pro zboží tak i se zaplacenim tam strávim tak 15min, ale běda pokud jdu třeba něco reklamovat - to tam zkejsnu klidně i na hodinu.... :(
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    Osobně už nevim kam bych měl chodit. Zdá se mi, že Alza se trochu sbírá z absolutního nezájmu a arogance vůči zákazníkům, naopak CZC tam padá a jdou víc a víc po penězích, než po spokejených zákazníkách. Reklamovat něco u jednoho nebo druhého už výjde IMHO skoro stejně a všichni dělaj chytrý borce dokud nepříjde na lámání chleba, kdy se najednou začnou cukat a vymlouvat. Vlastně mě celkově dneska v krámech trápí že platí :"Hrajete si na našem písečku smradi", než :"Náš zákazník, náš pán". Ale s tim asi nic neudělám.
    TRITON
    TRITON --- ---
    SUCZKER: Takže Tvé reference = Alza a DXT Computers velké mínus a CzC plus. Je to tak správně ?

    P.S. U toho DXT - mohl bys to trochu rozebrat ? Osobně jsem tam nikdy nic nekupoval, rád bych se poučil.

    Moje kladná reference je jednoznačně Softcom a CzC.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Mimochodem, nevim, kam to mam napsat, ale ten novej koncept bazaru nyxího bazaru mi přijde naprosto dementní a je vidět, že to vymejšlel programátor... je tam všechno, jenom nejde nic najít...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam