• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    NELDE
    NELDE --- ---
    AHARAZ: Mironet dává nějaké dealerské ceny stálým odběratelům (záleží, kolik odebíráš). Takže na jich netu je třeba se přihlásit, abys viděl ceny, které pro tebe platí. De facto ti umožňují být "dealerem" pro svoje okolí. Třeba kameru jsem tak koupil suverénně nejlaciněji. A to nemám žádné extra slevy.
    Ten showroom nedávno zvětšovali, takže nevím, mě tam přijde notebooků dost.
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    J3ST3RK4: jakej to ma vypocetni vykon ? sorry za cinizmus ale musel jsem
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TRITON: co trebas anketku :-] na tema ditributor
    ADAM
    ADAM --- ---
    AHARAZ: ja to netuším a nechapu. nedavno jsem udělal novou registraci a je to to stejné.

    ceny standardní na webu nic moc, ale jakmile se přihlásím, tak spousta položek suveréně nejlevnější v čr.

    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    RAV: Jo, s pokladnama v softcomu bejva obcas problem, v odpoledni spicce nebo hlavne pred vanocema muzou bejt fronty, to souhlas.
    RAV
    RAV --- ---
    Na Mironete mam registraciu, kupoval som tam raz pred x rokmi... Nedavno mi dosiel mail, ze ma chcu povzbudit a tak ze mi nastavili ceny ako naj vip zakaznikovi... a nic (to co by som kupil o nieco drahsie ako v alza a dorucenie kurieirom o kus drahsie od alzy ... pisal som nazad a nic... ani odpoved...
    RAV
    RAV --- ---
    Softcom - uz 3 roky nechodim, velmi zla skusenost...
    Objednal som cez net za cca 950Kc, siel si pre to, fronta na 20 min, chcel zaplatit 2000Kc bankovkou... Predavac mi pobavene oznamil, ze nema na vydanie a nech si idem zohnat drobne... (Podla zakona, peniaze na vydanie musi zaistit predavajuci, pokial sa nejedna o prehnane vyssiu bakovku)... Vobec ho to nezaujimalo a vybavoval sa so mnou vyrazne posmesne... Tak som chcel zaplatit kartou a to ze musim cez obchodnika, vystat dalsiu frontu, cele papierovanie urobit znova a ze to bude o 5% drahsie...
    Takze Softcom uz nikdy viac...
    RAV
    RAV --- ---
    V podstate nakupujem len v Alza, necham si to do 2-3 hodin doviezt kurierom... maximalna spokojnost...
    Raz som potreboval vymenit nespravne vybraty router. Bola to moja chyba vyberu, dodavka kurierom, az po zapojeni som zistil, ze to nerobi co od toho chcem. Vsetko maximalne korektne - zavolal som, podla instrukcii som si vybral z netu iny uz spravny, zabalil ten stery, prisiel som na predajnu, pockal cca 15 min, vsetko sme vypapierovali, prevzali ten nevhodny, doplatil som 90Kc, a dohromady o cca 30 min som odchadzal s inym rouerom...
    Skusenost s reklamaciou pred: kamarat si tam kupim notas, po roku odisla grafika, prevzali do opravy (asus - oprava v ostrave), do 30 dni sa notas nevratil, z fleku vystavili dobropis na povodnu cenu a kamos si vzal rovno z obchodu novy notas o 10tis lacnejsie a o kus lepsi...
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    ALZA - pred cca 2-3 lety se mi stalo, ze zbozi (trosku specielni), ktere jsem mel dostat nejdele do tydne prislo cca za mesic a pul. Par mesicu na to mi prisel v naprosto neposkozene krabici uplne rozmlaceny zdroj, okamzite jsem ho poslal zpet a na novy jsem cekal mesic. Napsal jsem reditelce, ta mi napsala typyckym prazskym slangem (=slusne zdvorile), ze mam drzet hubu a krok a ze mail preposila "rediteli reklamaci". takze to byl posledni nakup tam. + hromada dalsich sracek zde jiz recenych

    Ed'System Czech - nejlepsi ceny u vyrobku firem, ktere primo zastupuji, jinak podobne jako sws, zatim jsem nic nereklamoval, zatim jsem nepotreboval s nicim poradit

    SWS - nejlepsi ceny u vyrobku firem, ktere primo zastupuji, jinak podobne jako eD'System, pokud clovek potrebuje s necim poradit, na jednoduchem prehlednem webu si clovek najde kontakt na specialistu na konkretni oblast, zavola a dostane dobrou radu. Reklamace bez problemu. Jednou se jim stalo, ze zbozi ktere melo byt skladem nebylo, automaticky okamzite poslali zbytek objednavky, chybejici zbozi prislo na jejich naklady o nekolik dni pozdeji - chyba se stane kazdemu, oni ji vyresili slusne a rychle.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TRITON: Wifishop se snaží, taky můžu doporučit...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    AHARAZ: Akce, Student, Normální cena.
    Politika je to suprová, web je ale naprd.
    TRITON
    TRITON --- ---
    Jinak co se týče WIFISHOPU, u Vanca dělá můj kámoš, tak mu přihřeju polívku.
    Když jsme dělali v bytě bezdrát, doporučil, dodal zapojil a nastavil router, ještě se slevou na e-shopu.
    Po asi 4.měsících začal router blbnout, žena se nemohla připojit přes wifi na net a musela k noťasu jako provizorium tahat kabel, jsem mu zavolal co a jak, přijel, vyměnil, žádná křeč.
    A takových pohodářů tam pracuje většina.
    TRITON
    TRITON --- ---
    Včera jsem objednával noťas pro ženu v Softcomu, dneska si pro něj jde, doufám, že nebude problém s fakturou, která je psaná na mě.

    Co se jinak týče reklamací tamtéž, když jsem si asi 1/2 roku zpět kupoval nové střeva do kompu, byl mezi nimi i Fortroňáckej zdroj 450W, který k mému úleku za necelé 2 dny provozu odešel. Nevydržel zahoření. Na reklamacích v pohodě, technik konstatoval exitus zdroje během 3. minut a já měl za dalších 5 minut novej 500. watovej Seasonic, který jsem doplatil rozdílem v ceně.

    Bez řečí, rychle vyřízená reklamace. Tak by to mělo být.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ad megaobchod.cz : take 2 nebo 3 koupe notebooku .. v pohode, reklamaci jsem neresil !
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    jo a jeste jsem si vzpomnel:
    velmi dobra zkusenost s Megaobchod.cz - sice takovej na prvni pohled divnej shop, ale koupil jsem si tam digi zrcadlovku, nesedela mi - vratil jsem ji, pak jsem shanel notebook - nakonec vyhovoval az treti, nikdy nebyl problem s vracenim penez a zakoupenim neceho jineho (a fakt to bylo ze nejdriv vratili prachy a ja tam byl druhy den znovu pro jiny)
    maji (nebo aspon meli) moznost vyzvednout zbozi osobne blizko Dejvicky, ale presto platili podminky internetoveho obchodu (tedy vraceni do 14 dnu)
    reklamaci jsem tam zatim neresil
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    ADAM: Hmm co je tohle za obchodni strategii? ;) A ted vazne maji jine ceny na ico nebo pro bezne smrtelniky?
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: NC.cz taky muzu doporucit, vzdycky pohodovej a ochotnej pristup, nicmene s reklamacema tam zkusenost nemam...

    Mironetí spamy jsou celkem vopruz, to souhlas...

    Jinak ještě můžu celkem doporučit kasa.cz , notebooky jsem tam sehnal většinou nejlevnější a jednou, když sem zjistil, že mi noťas, co sem u nich koupil prostě neseděl, tak mi ho po dvou dnech vzali nazpátek naprosto bez keců, operace na 5 minut, což se mi jinde nestalo. Na notebooky doporučuju.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ja bývám prekvapenej z mironetu. na webu maji sileny ceny, ale kdyz se prihlasim, tak tam vidim ceny u naprosty vetsiny veci nejnizsi v cr (vcetně rucných pochabných eshopů).

    takže tam nakupuju celkem často, i když zákaznický servis a jejich spamy jsou dost otřesné...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: posílám tam už dlouho lidi a těm nic navíc neukázali byť se několik z nich údajně na tuto možnost ptalo. Osobně sem tam nebyl takže třeba je to zase jen o asertivitě :-D
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    AHARAZ,BUNDA:
    Standardní výhled je malý, ale na požádání předvedou jakýkoliv model na skladě.
    Aspoň z mé zkušenosti.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam