• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Aneb: Nejhorsi obchod s pocitacema je trziste na nyxu... Neda se v tom hledat, clovek aby proklikaval kazdej inzerat, kdyz se chce dozvedet vic, krasny priklad jak dopadne dobry zamer, kdyz se toho chyti programator a mysli si, ze umi navrhovat UI.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    BUNDA: Kua, at de nyx do ().() s tim svym trzistem, to se neda pouzivat...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    COSBY: tržiště by bylo vhodnější.
    NELDE
    NELDE --- ---
    FRAUD: Spíše změnili cenu a zapomněli změnit cenu pro "dealery". Zkusil bych to za hodinu znovu.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    jeste jsem se dival na jine zbozi v cene 5500 a tam cena naopak klesla o 500 - takze spis nekdo spatne nastavil v ceniku ceny pred a po prihlaseni ;)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FRAUD:
    maji heslo. stale zakaniky odreme vice :)
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    takova dost zvlastni vec na Mironetu: kdyz se prihlasim tak se zvysi ceny - sice u zbozi za 6850 Kc bez DPH o 6 Kc, ale je to divny - vetsinou je cena pri objednani na eshopu nizsi
    rozhodne jsem jim uz napsal mail s tim ze je to trosku podivny ;)
    KEJML
    KEJML --- ---
    Já teda s ALFOU mám jen jednu reklamační zkušenost (a čeká mě teď ještě jedna), ale je pozitivní. Přestal fungovat grafika, tak jsem zabalil, poslal a asi za 14 dnu dostal novej kus (ač teda můj typ už nemaj v nabídce). Bohužel po třech dnech odešla znovu a projevuje se stejně, tak jsem zvědav, co mi na to řeknou :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    MAJA: No ono to tam uz neni tak zle...
    MAJA
    MAJA --- ---
    Do Alzy je nejlepší s reklamacema vůbec nechodit osobně, ale poslat to tam balíkem. Před léty mě přestalo bavit tam stát frontu a pak něco vysvětlovat reklamačnímu technikovi, rád obětuju pár korun za poštovné raději než tím strávit hodinu - dvě.
    WRATA
    WRATA --- ---
    Nestalo se to me, ale kamaradovy.
    Pred cca 5-ti lety kupoval v ALZE PC. Kazdej kus zvlast aby mel na vsechno zvlast zaruku a mohl do toho sahat jak potrebuje. Privezl to domu, postavil a byl spokojen.
    Po zhruba roce mu chcipnul jeden ram modul. Tak ho vzal spolecne s fakturou na ktere bylo seriove cislo a jel do ALZY reklamovat. V ALZE mu ale rekli ze nema na reklamaci narok protoze na tech modulech byly jejich "specialni nalepky" ktery kdyz strhnul tak ztratil zaruku a poslali ho pryc. Novy ramky nakonec poridil jinde a od ty doby v ALZE nenakupuje.
    CAMAAR
    CAMAAR --- ---
    ja pripojim svuj pozitivni hlas firme KaK.cz ... nakupuji tam a vse v pohode reklamaci jsem ale zatim neresil jen vymenu kdyz jsem koupil desku se chipsetem ktery nepodporovala moje PCI karta a to jsme v pohode vyresili bazarem a koupi jine
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SUCZKER:
    alfacomputer.cz :)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TOMMY69: Pánové prominou, ale link na prodejce jménem "Alfa" by byl. Zdá se, že alfa.cz to neni ;).
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    KOC256: btw dekuju za tip na tu Alfu..ted koukam, ze tam maj nouta, kteryho potrebuju sehnat, o cca 1k levnejc, nez kdekoliv jinde :)
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    KOC256: ja vim, to byla reakce na to "jen proto ze prazaci v ni nenakupuji a vsemu co neni ALZA davaji minus" :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOMMY69:
    no ja psal ALFA a ne ALZA :)

    Prave nevim co by se nekomu mohlo vylozene na ALFE nelibit... treba zde zminene reklamace u ALZY jsou v ALFE tezce v klidu. Grafiku, Zdroj, ... meni na pockani a areklamaci si resi na vlastni triko. kdyz kupuji RAM tak mi je klidne pozdeji vymeni kdyz se mi hadaji s mojimi. Koupil jsem disketovku a najednou zakaznik chcek Xin1 jreader pameti. disketovku vzali zpet a jen odecetli par korun bo byly stopy po montazi...

    proto me udivuji ty zaporna hodnoceni :)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TOMMY69: pouye firmz s isem jak rikas to maj tusim ze je to 9001 nebo ta 14k
    asus loni presel na jinej reklamacni a servisni system takze maj nejakz nejcastejsi veci v cr prej ale furt to trva +é dni nez neco poresej :-[ jejich boj ja nastesti jsem jejich produkty nikda nemel
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    TOMMY69: jo a jeste navic jim asi nekde ten muj nb upadl, protoze tam byl odstipnutej kus plastu na jedny hrane..a hadali se se mnou, ze uz to tam bylo, kdyz to prijali, ze prej maji v prijimacim protokolu napsano "poskrabany kryt".. Mel jsem cisty svedomi, ze to tam opravdu nebylo, tak jsem to s nima alespon uhadal na to, aby zapsali do protokolu, ze tahle "rana" nebude mit vliv na dalsi reklamace (bylo to kousek od mechaniky, tak aby mi pak nerekli, ze jsem s tim nekde hodil a proto mi treba ta mechanika nefunguje..)
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: Jinak k tomu, ze se neco uz nevyrabi - pokud si to dobre pamatuju z nejakejch skoleni, nahradni dily by mely byt ke kazdemu zarizeni dostupny 10let po skonceni vyroby.. Nevim, jestli je to jenom pro firmy, ktery maj nejaky ISO, nebo pro vsechny.. Kazdopadne to od nich byla blba vymluva a spis se tim jenom nechteli zabejvat..

    Jinak jsem si vzpomnel jeste na jeden zazitek - reklamace notebooku Asus, primo v jejich zastoupeni, tusim nekde na Delnicky v Praze - na novou baterii jsem cekal 29dni..a to to byl notebook, kterej byl hodne prodavanej a baterie byla stejna do cely serie.. Od ty doby uz bych si nb Asus neporidil a ani nikomu nedoporucil..:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam